کلیدواژه‌ها = %D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA %D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C
آموزش فلسفه در مدارس ابتدایی و تأثیر آن بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 شهریور 1402

10.48310/pma.2023.3025

صلاح الدین ابراهیمی؛ یونس صحرانورد نشتیفان؛ مریم رشیدنهال


بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر استانداردهای فرایندی NCTM بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایة پنجم در درس ریاضی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 195-214

مهدی حسنی؛ رضا دستجردی؛ محمدرضا اسدی یونسی؛ مجید پاکدامن


نقش واسطة هوش معنوی، مهارت‌های اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 219-236

پریا جنگی؛ غلامعلی افروز؛ علیرضا سنگانی؛ حسن اسدزاده؛ علی دلاور


بررسی اثربخشی بسته آموزشی «کاهش اهمال‏کاری» بر افزایش پیشرفت تحصیلی و کاهش اهمال‏کاری تحصیلی دختران دانشجوی دوره کارشناسی

دوره 2، شماره 4، دی 1392، صفحه 105-128

زهرا ولی زاده؛ حسن احدی؛ محمود حیدری؛ محمد مهدی مظاهری؛ محمدباقر کجباف