کلیدواژه‌ها = %D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2%D8%B4%DB%8C
رابطه جهتگیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمالکاری و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 67-79

هادی هاشمی رزینی؛ سید مسلم موسوی پناه؛ مریم شیری


پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجو معلمان دختر بر اساس هوش هیجانی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری

دوره 2، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 16-35

کاظم برزگر بفرویی؛ اکرم السادات هاشمی؛ مریم سلمانی اردکانی