کلیدواژه‌ها = %DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C %D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C
اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1402

10.48310/pma.2023.2878

محمد زارع؛ محمد رضا نیلی؛ خدیجه علی آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمد عسگری


ارزیابی ویژگی‌های کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی به‌منظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 285-304

فاطمه نارنجی ثانی؛ سید رسول حسینی؛ سمیه اسدی؛ احمد کیخا


مطالعة مبانی معرفت‌شناسی آموزش مبتنی‌بر شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 8، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 155-180

محمدرضا سرمدی؛ فروزان ضرابیان؛ محمد حسن صیف؛ علی فاطمیان


شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی

دوره 3، شماره 3، مهر 1393، صفحه 29-53

فاطمه نارنجی ثانی؛ زینب السادات مصطفوی؛ رحیم عبادی؛ علیرضا یوزباشی