کلیدواژه‌ها = طراحی یادگیری
اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1402

10.48310/pma.2023.2878

محمد زارع؛ محمد رضا نیلی؛ خدیجه علی آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمد عسگری


تدوین الگوی تلفیقی طراحی یادگیری و واکاوی یادگیری: رویکرد سازنده‌گرا

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 97-120

سیدکاظم بنی هاشم؛ مهدی بدلی؛ خدیجه علی آبادی؛ سعید پورروستایی اردکانی