نمایه نویسندگان

ا

  • اسماعیلی، ابراهیم مقایسۀ روش تدریس مشارکتی ازطریق محیط یادگیری الکترونیکی با شیوۀ سخنرانی و تأثیر آن‌ها بر خلاقیت و پیشرفت درسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 97-109]
  • امیدوار، عظیم نقش تعارض والد- نوجوان و حمایت اجتماعی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 75-90]

ب

  • برقی ایرانی، زیبا پیش‌بینی انگیزه پیشرفت نوجوانان بر اساس ادراک ریسک، درآمیختگی افکار و مکانیزم‌های مقابله‌ای [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 91-105]
  • بهرنگی، محمدرضا بررسی تأثیر رهبری مورد اعتماد مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با متغیر میانجی عدالت سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]
  • بهزادفر، مرجان اثر میانجی مدیریت دانش، بر رابطه بین فرهنگ سازمانی و گرایش کارآفرینانه دانشجویان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 111-136]

پ

  • پورعبدل، سعید نقش تعارض والد- نوجوان و حمایت اجتماعی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 75-90]

ج

  • جاودانی، مریم اثربخشی آموزش بازسازی شناختی در اصلاح سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 69-78]

خ

  • خادم حسینی، مسعود نقش تعاملی سرمایۀ روان‌شناختی و هویت سازمانی بر رفتار شهروندی و پاسخ‌گویی سازمانی کارکنان آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 9-32]
  • خراسانی، اباصلت تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره متوسطه اول از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های حقوق بشر [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 107-145]

ذ

  • ذاکری، مختار تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی، علوم تجربی و مطالعات اجتماعی ششم دبستان بر مبنای مفروضه‌های سازنده‌گرایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 51-73]

ز

  • زادمهر، سمیه تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره متوسطه اول از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های حقوق بشر [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 107-145]
  • زارع، حسین پیش‌بینی انگیزه پیشرفت نوجوانان بر اساس ادراک ریسک، درآمیختگی افکار و مکانیزم‌های مقابله‌ای [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 91-105]
  • زمانی منش، حامد تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره متوسطه اول از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های حقوق بشر [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 107-145]

س

  • سعدی پور، اسماعیل مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسش‌و‌پاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 33-54]
  • سهرابیان، طاهره بررسی مقایسه ای رابطه بین ابعاد هویت با رضایت از زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 147-163]
  • سید عباس زاده، میرمحمد نقش تعاملی سرمایۀ روان‌شناختی و هویت سازمانی بر رفتار شهروندی و پاسخ‌گویی سازمانی کارکنان آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 9-32]
  • سید عباس زاده، میرمحمد طراحی و اعتباربخشی مدل بومی استانداردهای حرفه‌ای معلمان دوره دوم متوسطه (مطالعه‌ای آمیخته با جنبه‌های کیفی و کاربرد تکنیک دلفی)* [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 27-50]

ش

  • شوقی، بهزاد اثر میانجی مدیریت دانش، بر رابطه بین فرهنگ سازمانی و گرایش کارآفرینانه دانشجویان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 111-136]
  • شیخیانی، محمد رابطۀ تجارب دانشجومعلمان با دستاوردهای تحصیلی آنان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 55-67]
  • شیرازی تهرانی، علی رضا اثربخشی آموزش بازسازی شناختی در اصلاح سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 69-78]

ص

  • صیانت، فرانک رابطۀ تجارب دانشجومعلمان با دستاوردهای تحصیلی آنان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 55-67]

ع

  • عباسی، مسلم نقش تعارض والد- نوجوان و حمایت اجتماعی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 75-90]
  • عباسیان، حسین بررسی تأثیر رهبری مورد اعتماد مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با متغیر میانجی عدالت سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]
  • عبدالهی مقدم، مریم بررسی مقایسه ای رابطه بین ابعاد هویت با رضایت از زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 147-163]
  • علی نژاد، محسن بررسی تأثیر رهبری مورد اعتماد مدیران بر تعهد سازمانی معلمان با متغیر میانجی عدالت سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 9-26]

غ

  • غلامرضایی، سیمین بررسی مقایسه ای رابطه بین ابعاد هویت با رضایت از زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 147-163]

ف

  • فدایی مقدم، ملیحه پیش‌بینی انگیزه پیشرفت نوجوانان بر اساس ادراک ریسک، درآمیختگی افکار و مکانیزم‌های مقابله‌ای [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 91-105]
  • فکوری، زهرا رابطۀ تجارب دانشجومعلمان با دستاوردهای تحصیلی آنان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 55-67]

ق

  • قاسم زاده، ابوالفضل نقش تعاملی سرمایۀ روان‌شناختی و هویت سازمانی بر رفتار شهروندی و پاسخ‌گویی سازمانی کارکنان آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 9-32]
  • قهرمانی فرد، کامیار طراحی و اعتباربخشی مدل بومی استانداردهای حرفه‌ای معلمان دوره دوم متوسطه (مطالعه‌ای آمیخته با جنبه‌های کیفی و کاربرد تکنیک دلفی)* [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 27-50]

ک

  • کیهان، جواد تحلیل جایگاه آموزش‌و‌پرورش چندفرهنگی در محتوای برنامۀ درسی علوم اجتماعی و فارسی دورۀ ابتدایی به‌روشِ آنتروپی‌شانون [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 79-95]

گ

  • گشمردی، نوشین رابطۀ تجارب دانشجومعلمان با دستاوردهای تحصیلی آنان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 55-67]

م

  • ملکی، شیوا نقش تعاملی سرمایۀ روان‌شناختی و هویت سازمانی بر رفتار شهروندی و پاسخ‌گویی سازمانی کارکنان آموزشی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 9-32]
  • موسوی، فرانک مقایسۀ روش تدریس مشارکتی ازطریق محیط یادگیری الکترونیکی با شیوۀ سخنرانی و تأثیر آن‌ها بر خلاقیت و پیشرفت درسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 97-109]
  • مولایی، اکبر رابطۀ تجارب دانشجومعلمان با دستاوردهای تحصیلی آنان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 55-67]
  • میردریکوند، فضل الله اثربخشی آموزش بازسازی شناختی در اصلاح سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 69-78]

ن

  • نریمانی، محمد نقش تعارض والد- نوجوان و حمایت اجتماعی در پیش‌بینی سازگاری دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 75-90]
  • نوابی، مسعود تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی، علوم تجربی و مطالعات اجتماعی ششم دبستان بر مبنای مفروضه‌های سازنده‌گرایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 51-73]

ه

  • هلاجیان، مهدیه مقایسۀ اثربخشی دو روش آموزشی ایفای نقش و پرسش‌و‌پاسخ بر تفکر انتقادی و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر اول دبیرستان [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 33-54]