نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش الکترونیکی بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام آموزش الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 53-75]
  • آموزش شناختی ارتقای امید اثربخشی آموزش شناختی ارتقای امید بر کاهش اهمال‏کاری تحصیلی دانش ‏آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 49-65]
  • آموزش عالی بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام آموزش الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 53-75]
  • آموزش عالی شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 29-53]

ا

  • ابراز وجود تأثیر آموزش ابراز وجود بر عزت نفس، اضطراب اجتماعی و قاطعیت دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-114]
  • اختلالات ویژه یادگیری مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 99-117]
  • اختلال املا مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 99-117]
  • اختلال یادگیری ریاضیات تأثیر آموزش راهبردهای شناختی برکاهش اختلال یادگیری ریاضی در دانش آموزان پسر پایه ی دوم و سوم [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 115-127]
  • اخلاق حرفه‌ای آموزش بررسی میزان رعایت مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای آموزش در اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-28]
  • اساتید رویکردهای مورد استفاده ی استادان دانشگاه برای مشارکت در فرایند برنامه‌ریزی درسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 61-86]
  • اشتیاق تحصیلی رابطه کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 31-48]
  • اضطراب اجتماعی تأثیر آموزش ابراز وجود بر عزت نفس، اضطراب اجتماعی و قاطعیت دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-114]
  • اعضای هیئت‌ علمی بررسی میزان رعایت مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای آموزش در اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-28]
  • اعضای هیئت علمی شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 29-53]
  • اقدام معقول تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-113]
  • الگوی خودرگرسیونبرداری مطالعه عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر فزونی مخارج آموزش و پرورش نسبت به اعتبارات اختصاص‌یافته [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 119-146]
  • الگوی کیفی ارزیابی تطبیقی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری در مدارس دوره ابتدایی شهر شیراز برمبنای الگوی کیفی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
  • امکان سنجی بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام آموزش الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 53-75]
  • انگیزش فردی تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-113]
  • انگیزه پیشرفت تأثیر چندرسانه‌ای پروژه‌محور (PBL) بر انگیزه پیشرفت هنرجویان رشته کامپیوتر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 81-97]
  • اهداف پیشرفت نقش مؤلفه های سرمایه روا‌ن‌شناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-52]
  • اهمال کاری رابطه جهتگیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمالکاری و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 67-79]
  • اهمال کاری تحصیلی نقش باورهای معرفت شناختی در پیش بینی ابعاد اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو-معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 129-145]
  • اهمال کاری تحصیلی نقش مؤلفه های سرمایه روا‌ن‌شناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-52]
  • اهمال کاری تحصیلی اثربخشی آموزش شناختی ارتقای امید بر کاهش اهمال‏کاری تحصیلی دانش ‏آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 49-65]

ب

  • باورهای انگیزشی رابطه جهتگیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمالکاری و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 67-79]
  • باورهای معرفت شناختی نقش باورهای معرفت شناختی در پیش بینی ابعاد اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو-معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 129-145]
  • برنامه درسی رویکردهای مورد استفاده ی استادان دانشگاه برای مشارکت در فرایند برنامه‌ریزی درسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 61-86]

پ

  • پدیدارشناسی درک پدیدارشناسانه ی کنش اجتماعی در زندگی خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-39]
  • پروژه‌محور تأثیر چندرسانه‌ای پروژه‌محور (PBL) بر انگیزه پیشرفت هنرجویان رشته کامپیوتر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 81-97]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر آموزش راهبردهای شناختی برکاهش اختلال یادگیری ریاضی در دانش آموزان پسر پایه ی دوم و سوم [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 115-127]
  • پیشرفت تحصیلی ‌دانش‌آموزان تأثیر قصه های قرآنی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 113-125]

ت

  • توانمندی فردی نقش ویژگی های شخصیتی، کیفیت آموزشی و توانمندی فردی در نگرش به حرفۀ معلمی دانشجومعلمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 9-31]
  • تیزهوش مقایسه ی مؤلفه‌های کامل گرایی، هوش هیجانی و سلامت روان دختران تیزهوش و عادی مقطع متوسطه ی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 41-59]

ج

  • جهتگیری اهداف پیشرفت رابطه جهتگیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمالکاری و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 67-79]

چ

  • چالش درونی و بیرونی شناسایی فرصت ها و چالش های درونی و بیرونی ورزش دانش آموزی استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 95-112]
  • چندرسانه‌ای تأثیر چندرسانه‌ای پروژه‌محور (PBL) بر انگیزه پیشرفت هنرجویان رشته کامپیوتر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 81-97]

خ

  • خودپندارة تحصیلی رابطه کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 31-48]
  • خودرهبری تبیین نقش خودرهبری بر سرمایه‌های انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی: تحقیقی موردی دربارۀ دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-29]
  • خودناتوان سازی تحصیلی رابطه جهتگیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمالکاری و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 67-79]

د

  • دانشجو بررسی میزان رعایت مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای آموزش در اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-28]
  • دانشجو‌معلمان نقش باورهای معرفت شناختی در پیش بینی ابعاد اهمال‌کاری تحصیلی دانشجو-معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 129-145]
  • دانشجویان دختر درک پدیدارشناسانه ی کنش اجتماعی در زندگی خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-39]
  • دانش صریح تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-113]
  • دانش ضمنی تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-113]
  • دانشگاه تهران تبیین نقش خودرهبری بر سرمایه‌های انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی: تحقیقی موردی دربارۀ دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-29]
  • دانشگاه شیراز بررسی میزان رعایت مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای آموزش در اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-28]
  • دوره ابتدایی ارزیابی تطبیقی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری در مدارس دوره ابتدایی شهر شیراز برمبنای الگوی کیفی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
  • دوره دوم متوسطه اثربخشی آموزش شناختی ارتقای امید بر کاهش اهمال‏کاری تحصیلی دانش ‏آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 49-65]

ر

  • راهبردهای برنامه درسی رویکردهای مورد استفاده ی استادان دانشگاه برای مشارکت در فرایند برنامه‌ریزی درسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 61-86]
  • راهبردهای شناختی تأثیر آموزش راهبردهای شناختی برکاهش اختلال یادگیری ریاضی در دانش آموزان پسر پایه ی دوم و سوم [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 115-127]
  • رضایت بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه امام صادق (ع) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 147-162]
  • روش تدریس تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 81-98]
  • روش تمرین و تکرار مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 99-117]
  • روش چندحسی اورتون-گلینگهام مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 99-117]
  • رویکردهای برنامه درسی رویکردهای مورد استفاده ی استادان دانشگاه برای مشارکت در فرایند برنامه‌ریزی درسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 61-86]

س

  • ساختن‌گرایی تأثیر چندرسانه‌ای پروژه‌محور (PBL) بر انگیزه پیشرفت هنرجویان رشته کامپیوتر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 81-97]
  • سخنرانی تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 81-98]
  • سرمایه اجتماعی تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-113]
  • سرمایه روا‌‌ن‌شناختی نقش مؤلفه های سرمایه روا‌ن‌شناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-52]
  • سرمایه‌های انسانی تبیین نقش خودرهبری بر سرمایه‌های انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی: تحقیقی موردی دربارۀ دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-29]
  • سروکوال بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه امام صادق (ع) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 147-162]
  • سلامت روان مقایسه ی مؤلفه‌های کامل گرایی، هوش هیجانی و سلامت روان دختران تیزهوش و عادی مقطع متوسطه ی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 41-59]

ع

  • عزت نفس تأثیر آموزش ابراز وجود بر عزت نفس، اضطراب اجتماعی و قاطعیت دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-114]
  • علوم تجربی تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 81-98]

ف

  • فرایندهای یاددهی­‌یادگیری ارزیابی تطبیقی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری در مدارس دوره ابتدایی شهر شیراز برمبنای الگوی کیفی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
  • فرصت شناسایی فرصت ها و چالش های درونی و بیرونی ورزش دانش آموزی استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 95-112]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام آموزش الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 53-75]

ق

  • قاطعیت تأثیر آموزش ابراز وجود بر عزت نفس، اضطراب اجتماعی و قاطعیت دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-114]
  • قصه‌های قرآنی‌ تأثیر قصه های قرآنی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 113-125]

ک

  • کارکنان تبیین نقش خودرهبری بر سرمایه‌های انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی: تحقیقی موردی دربارۀ دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-29]
  • کامل‌گرایی مقایسه ی مؤلفه‌های کامل گرایی، هوش هیجانی و سلامت روان دختران تیزهوش و عادی مقطع متوسطه ی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 41-59]
  • کسری اعتبارات وزارت آموزش و پرورش مطالعه عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر فزونی مخارج آموزش و پرورش نسبت به اعتبارات اختصاص‌یافته [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 119-146]
  • کنش درک پدیدارشناسانه ی کنش اجتماعی در زندگی خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-39]
  • کنش اجتماعی درک پدیدارشناسانه ی کنش اجتماعی در زندگی خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-39]
  • کیفیت آموزشی نقش ویژگی های شخصیتی، کیفیت آموزشی و توانمندی فردی در نگرش به حرفۀ معلمی دانشجومعلمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 9-31]
  • کیفیت خدمات بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه امام صادق (ع) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 147-162]
  • کیفیت زندگی در مدرسه رابطه کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 31-48]

م

  • مراکز آموزش عالی تبیین نقش خودرهبری بر سرمایه‌های انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی: تحقیقی موردی دربارۀ دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-29]
  • معادلات ساختاری بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه امام صادق (ع) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 147-162]

ن

  • نقشه مفهومی تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 81-98]
  • نگرش به حرفه معلمی نقش ویژگی های شخصیتی، کیفیت آموزشی و توانمندی فردی در نگرش به حرفۀ معلمی دانشجومعلمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 9-31]
  • نیازهای یادگیری شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 29-53]

و

  • ورزش دانش­آموزی شناسایی فرصت ها و چالش های درونی و بیرونی ورزش دانش آموزی استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 95-112]
  • وضع مطلوب ارزیابی تطبیقی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری در مدارس دوره ابتدایی شهر شیراز برمبنای الگوی کیفی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
  • وضع موجود ارزیابی تطبیقی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری در مدارس دوره ابتدایی شهر شیراز برمبنای الگوی کیفی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
  • ویژگی های شخصیتی نقش ویژگی های شخصیتی، کیفیت آموزشی و توانمندی فردی در نگرش به حرفۀ معلمی دانشجومعلمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 9-31]

ه

  • هوش هیجانی مقایسه ی مؤلفه‌های کامل گرایی، هوش هیجانی و سلامت روان دختران تیزهوش و عادی مقطع متوسطه ی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 41-59]

ی

  • یادگیری بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر پایة اول دبیرستان شهر یزد [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-94]
  • یادگیری تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 81-98]
  • یادگیری الکترونیکی شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 29-53]
  • یادگیری خودتنظیم بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر پایة اول دبیرستان شهر یزد [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-94]
  • یادگیری مغزمحور بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر پایة اول دبیرستان شهر یزد [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-94]