ارزیابی میزان به‌کارگیری تکنیک اجراسنجی برنامة درسی به‌وسیلة معلمان دورة ابتدایی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 7-26

رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ ابوالفضل بختیاری؛ زینب رحیم دشتی


شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار در مربی‌گری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 7-38

حسین عباسیان؛ حمیدرضا اراسته؛ حسن رضا زین آبادی؛ ایوب ابراهیمی


درک پدیدارشناسانه ی کنش اجتماعی در زندگی خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان

دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 9-39

افسانه وارسته فر؛ سیده فاطمه موسوی تازه آبادی


نقش ویژگی های شخصیتی، کیفیت آموزشی و توانمندی فردی در نگرش به حرفۀ معلمی دانشجومعلمان

دوره 3، شماره 2، تیر 1393، صفحه 9-31

اسماعیل بی باک؛ علیرضا بخشایش؛ کاظم برزگر بفرویی


بررسی میزان رعایت مؤلفه‌های اخلاق حرفه‌ای آموزش در اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه شیراز

دوره 3، شماره 3، مهر 1393، صفحه 9-28

مجتبی حاج خزیمه؛ مصطفی باقریان فر؛ اسماعیل شهریاری


تبیین نقش خودرهبری بر سرمایه‌های انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی: تحقیقی موردی دربارۀ دانشگاه تهران

دوره 3، شماره 4، دی 1393، صفحه 9-29

سید محمد میرکمالی؛ ابراهیم مزاری؛ کبری خباره؛ ایراندخت صدیقی


بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت

دوره 6، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 9-40

فاطمه نارنجی ثانی؛ سید محمد میرکمالی؛ زینب السادات مصطفوی؛ فرنوش اعلامی


بررسی و تحلیل وضعیت موجود رهبری خدمتگزار در دانشگاه فرهنگیان

دوره 5، شماره 2، مهر 1395، صفحه 9-30

حمید رحیمیان؛ عباس عباس پور؛ مرتضی طاهری؛ سبحان سبحانی جو


ارائة مدلی بر اساس رابطة سبک‌های مدیریتی، خلاقیت و تعهد سازمانی با رضایت شغلی مدیران

دوره 6، شماره 2، مهر 1396، صفحه 9-28

امیرحسن کوهی؛ غلامعلی احمدی؛ جمال عاشوری؛ رضا بیرامی


الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایه‌های تحولی درونی و سرمایه روان‌شناختی در پیوند بین سرمایه‌های تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 7، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 9-37

مرادعلی رضائی ورمزیار؛ اسماعیل سعدی پور؛ صغرا ابراهیمی قوام؛ علی دلاور؛ حسن اسدزاده