نمایه نویسندگان

آ

  • آریافر، حسین رابطه انگیزش تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان قرچک [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 87-103]
  • آزاد مرد، شهنام مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق و روش آموزش مرسوم بر بازده‌های شناختی و عاطفی یادگیری دانشجو معلمان* [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 79-98]

ا

  • احدی، حسن بررسی اثربخشی بسته آموزشی «کاهش اهمال‏کاری» بر افزایش پیشرفت تحصیلی و کاهش اهمال‏کاری تحصیلی دختران دانشجوی دوره کارشناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 105-128]
  • اسدزاده، سمیه نقش مؤلفه های هوش معنوی و توانمندسازی روان‌شناختی در ابعاد رفتار مدنی سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 98-123]
  • اسلامی هرندی، حسینعلی ارزشیابی برنامه‌های آموزشی آموزش از دور در دوره متوسطه شهر تهران از نظر فراگیران بر اساس الگوی NADE-TDEC [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-149]
  • اعتمادی، احمد اثر بخشی مداخله معنوی/ مذهبی بر کیفیت زندگی دانشجو معلمان زن [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 115-139]
  • اکرامی، محمود تبیین مؤلفه‌های سرمایه فکری در دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 31-54]
  • امینی، داریوش اثر بخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و شیوههای مقابله با استرس دانش آموزان دبیرستانی شاهد دختر همدان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-15]

ب

  • بخت، محمد بررسی رابطه بین انتقال دانش و عملکرد گروه‌های آموزشی دوره دوم متوسطه نظری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 99-114]
  • بذرافشان مقدم، مجتبی بررسی رابطه بین انتقال دانش و عملکرد گروه‌های آموزشی دوره دوم متوسطه نظری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 99-114]
  • برزگر بفرویی، کاظم پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجو معلمان دختر بر اساس هوش هیجانی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 16-35]

پ

  • پورکریمی، جواد نقش رهبری تحول‌آفرین مدیران دانشگاهی در توانمندی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 9-30]

ج

  • جاویدان، لیدا بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه فرهنگیان منطقه2 کشور [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 36-57]
  • جعفری هرندی، رضا ارزشیابی برنامه‌های آموزشی آموزش از دور در دوره متوسطه شهر تهران از نظر فراگیران بر اساس الگوی NADE-TDEC [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-149]

چ

  • چنگایی، مهتاب اثر بخشی مداخله معنوی/ مذهبی بر کیفیت زندگی دانشجو معلمان زن [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 115-139]

ح

  • حسین زاده، طیبه رابطه سرمایه‌های روانشناختی و تمایل به ترک شغل با تأکید بر نقش واسطه‌ای فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 34-53]
  • حسین قلی زاده، رضوان بررسی رابطه بین انتقال دانش و عملکرد گروه‌های آموزشی دوره دوم متوسطه نظری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 99-114]
  • حسینی، سید رسول ارائه مدلی برای ارزیابی کیفیت آموزش کارآفرینی با تأکید بر نقش تعدیل‌گری توانایی‌های مدرسین و به کارگیری امکانات کمک آموزشی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 55-77]
  • حیدری، محمود بررسی اثربخشی بسته آموزشی «کاهش اهمال‏کاری» بر افزایش پیشرفت تحصیلی و کاهش اهمال‏کاری تحصیلی دختران دانشجوی دوره کارشناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 105-128]

ر

  • رحیمی مند، مریم بررسی جنبه‌های روانشناختی (انگیزه پیشرفت، خلاقیت) اثر بخشی روش‌های نوین تدریس در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 9-31]
  • رزقی شیرسوار، هادی رابطه انگیزش تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان قرچک [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 87-103]
  • رستگار، احمد رابطه سرمایه‌های روانشناختی و تمایل به ترک شغل با تأکید بر نقش واسطه‌ای فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 34-53]

ز

  • زاهد، عادل ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس اشتیاق به مدرسه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 56-70]

س

  • سپهوندی، محمدعلی اثر بخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی در کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 80-97]
  • سلمانی اردکانی، مریم پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجو معلمان دختر بر اساس هوش هیجانی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 16-35]

ش

  • شهودی، مریم نقش میانجی رهبری معنوی بر رابطه‌ی خودکارآمدی ورزشی و تعهد حرفه‌ای درمعلمان تربیت‌بدنی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 58-79]
  • شیرازی تهرانی، علیرضا اثر بخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی در کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 80-97]

ض

  • ضیاء، بابک ارائه مدلی برای ارزیابی کیفیت آموزش کارآفرینی با تأکید بر نقش تعدیل‌گری توانایی‌های مدرسین و به کارگیری امکانات کمک آموزشی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 55-77]

ط

  • طالب زاده نوبریان، محسن نقش مؤلفه های هوش معنوی و توانمندسازی روان‌شناختی در ابعاد رفتار مدنی سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 98-123]
  • طالبی، هوشنگ مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق و روش آموزش مرسوم بر بازده‌های شناختی و عاطفی یادگیری دانشجو معلمان* [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 79-98]

ع

  • عباس پور، عباس بررسی جنبه‌های روانشناختی (انگیزه پیشرفت، خلاقیت) اثر بخشی روش‌های نوین تدریس در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 9-31]
  • علیزاده، لیلی نقش میانجی رهبری معنوی بر رابطه‌ی خودکارآمدی ورزشی و تعهد حرفه‌ای درمعلمان تربیت‌بدنی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 58-79]

غ

  • غلامی، زهرا نقش میانجی رهبری معنوی بر رابطه‌ی خودکارآمدی ورزشی و تعهد حرفه‌ای درمعلمان تربیت‌بدنی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 58-79]

ف

  • فرامرزی، سالار مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق و روش آموزش مرسوم بر بازده‌های شناختی و عاطفی یادگیری دانشجو معلمان* [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 79-98]
  • فرج الهی، رسول نقش میانجی رهبری معنوی بر رابطه‌ی خودکارآمدی ورزشی و تعهد حرفه‌ای درمعلمان تربیت‌بدنی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 58-79]

ق

  • قلائی، بهروز بررسی رابطه ابعاد شخصیتی و عزت نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 71-86]

ک

  • کجباف، محمدباقر مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق و روش آموزش مرسوم بر بازده‌های شناختی و عاطفی یادگیری دانشجو معلمان* [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 79-98]
  • کجباف، محمدباقر بررسی اثربخشی بسته آموزشی «کاهش اهمال‏کاری» بر افزایش پیشرفت تحصیلی و کاهش اهمال‏کاری تحصیلی دختران دانشجوی دوره کارشناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 105-128]
  • کریمی یوسفی، سیده هایده ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس اشتیاق به مدرسه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 56-70]
  • کنعانی هرندی، ستاره ارزشیابی برنامه‌های آموزشی آموزش از دور در دوره متوسطه شهر تهران از نظر فراگیران بر اساس الگوی NADE-TDEC [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-149]
  • کوهستانی، حسینعلی بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه فرهنگیان منطقه2 کشور [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 36-57]

م

  • مظاهری، محمد مهدی بررسی اثربخشی بسته آموزشی «کاهش اهمال‏کاری» بر افزایش پیشرفت تحصیلی و کاهش اهمال‏کاری تحصیلی دختران دانشجوی دوره کارشناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 105-128]
  • معینی‌کیا، مهدی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس اشتیاق به مدرسه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 56-70]
  • منفردی راز، براتعلی بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه فرهنگیان منطقه2 کشور [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 36-57]
  • موسوی، سیدحسین نقش مؤلفه های هوش معنوی و توانمندسازی روان‌شناختی در ابعاد رفتار مدنی سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 98-123]
  • میردریکوند، فضل اله اثر بخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی در کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 80-97]
  • میرکمالی، سیدمحمد نقش رهبری تحول‌آفرین مدیران دانشگاهی در توانمندی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 9-30]
  • میرلو، محمدمهدی نقش مؤلفه های هوش معنوی و توانمندسازی روان‌شناختی در ابعاد رفتار مدنی سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 98-123]

و

  • وقارموسوی، مجید ارائه مدلی برای ارزیابی کیفیت آموزش کارآفرینی با تأکید بر نقش تعدیل‌گری توانایی‌های مدرسین و به کارگیری امکانات کمک آموزشی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 55-77]
  • ولی زاده، زهرا بررسی اثربخشی بسته آموزشی «کاهش اهمال‏کاری» بر افزایش پیشرفت تحصیلی و کاهش اهمال‏کاری تحصیلی دختران دانشجوی دوره کارشناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 105-128]

ه

  • هاشمی، اکرم السادات پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجو معلمان دختر بر اساس هوش هیجانی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 16-35]
  • همتی، معصومه اثر بخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و شیوههای مقابله با استرس دانش آموزان دبیرستانی شاهد دختر همدان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-15]
  • همتی ثابت، اکبر اثر بخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و شیوههای مقابله با استرس دانش آموزان دبیرستانی شاهد دختر همدان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-15]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم بررسی رابطه ابعاد شخصیتی و عزت نفس با تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 71-86]