آقازاده امیری، مریم، و بختیاری، ابوالفضل (1389). جایگاه مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش و پرورش، مدارس کارآمد، 9، 39-38.
بازرگان، عباس (1374). ارزیابی درونی دانشگاهی و کاربرد آن در بهبود مستمر کیفیت آموزش عالی. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 3(4-3)، 49-46.
بحرینی، کیومرث، شاهعلیزاده کلخوران، محمد، و نورایی، فرهاد (1388). بررسی کیفیت خدمات در دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس مدل سروکوال وQFD (مطالعة موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علیآباد کتول)، فصلنامه پژوهشگر (مدیریت)، 6(14)، 79-62.
تقوینیا، منصوره، و سهرابی، زهره (1394). مفهوم کیفیت در سیستم آموزش. گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 12(3)، 563-561.
توکلی، احمد، کفاشپور، آذر، و نیکو، حسین (1396). بررسی تأثیر کیفیت خدمات درکشده بر وفاداری مشتری به واسطة تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با درنظرگرفتن نقش تعدیلگر هزینههای جابهجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد). پژوهشهای مدیریت راهبردی، 23(65)، 207-185.
جعفرینژاد، مجید، ابراهیمیپور، حسین، لعل منفرد، الهه، جمالی بهنام، فریده، و امینی، امینرضا (1395). کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان دانشکدة بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد: مدل سروکوال. مرکز مطالعات و توسعة آموزش علوم پزشکی یزد، ۱۱(۳)، ۲59-۲47.
حیدری، زهرا، و محمدی، رضا (1394). ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ بر اساس مدل سروکوآل از دیدگاه دانشجویان. مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی، 5(11)، 142-119.
دادرس، محمد، خوران، زهرا، یوسفی، مجید، و فرجی دهسرخی، حاتم (1396). ارزیابی کیفیت خدمات دانشگاهی از منظر دانشجویان: مقایسة دانشکدههای فنی مهندسی یک دانشگاه جامع و یک دانشگاه صنعتی در تهران. آموزش مهندسی ایران، 19(74)، 149-129.
رنجبریان، بهرام، رشیدکابلی، مجید، صنایعی، علی، و حدادیان، علیرضا (1391). تحلیل رابطة بین ارزش درکشده، کیفیت درکشده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران. مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت)، 4(11)، 70-55.
ریانی، مسعود، صلصالی، مهوش، و عباسزاده، عباس (1392). راهبردهای مقابلهای در بیماران دریافتکنندة پیوند کلیه: یک مطالعة کیفی. تحقیقات کیفی در علوم سلامت، ۲(۳)، ۲20-۲08.
سلطانی نسب، رضا، عباسی، روحاله، و عباسی، رضا (1397). بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات در دانشگاهها (مطالعة موردی: کارکنان آموزشکدهها و دانشکدههای فنی و حرفهای شهر تهران). رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 9(33)، 206-191.
عنایتی نوینفر، علی، یوسفی افراشته، مجید، صیامی، لیلا، و جواهری دانشمند، محمد (1390). ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور همدان بر اساس مدل سروکوآل. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، ۱۷(۳)، ۱51-۱35.
قلاوندی، حسن، اشرفی سلیم کندی، فرشید، و آقازاده، کیوان (1395). ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه بر اساس مدل هدپرف. مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی، 6(16)، 88-67.
معظمی، مجتبی، محمدخانی، کامران، دلاور، علی، و محمدداودی، امیرحسین (1397). شناسایی ابعاد و مؤلفههای ارتقای کیفیت آموزشی درآموزشکدههای سما دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین سهم هر یک از آنها. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 9(1)، 125-105.
موحدی، رضا، شیرخانی، مریم، و طالبی، بهاره (1396). بررسی عوامل مؤثر بر بهبود کیفیت آموزش از دیدگاه دانشجویان (مطالعه موردی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلیسینا)، نامة آموزش عالی، 10(37)، 110-79.
نوبهار، منیر (1396). تغییرات سبک زندگی از نگاه بیماران تحت همودیالیز: تحلیل محتوا. تحقیقات کیفی در علوم سلامت، ۶(۴)، ۳84-۳73.
هادی، رضا، رضاپور، یوسف، و سلمانپور، صدیقه (1395). شاخصهای سنجش کیفیت آموزش عالی بر اساس مدل کانو در دانشگاه ارومیه. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 9(34)، 50-35.
یارمحمدیان، محمدحسین، نظری، مریم، بهمن زیاری، نجمه، مرادی، رضا، میرزایی، هیوا، و نوابی، الهه (1394). ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشجویان رشتة مدیریت خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر اساس مدل سروکوال. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 15، ۳29-۳19.
Castillo, P. D., Mercado, I. C., Román, M., & Castillo, F. .C (2019). Economy, business and uncertainty: New Ideas for a Euro-Mediterranean Industrial Policy (Chapter7: The Dimensions of Service Quality). Springer International Publishing
Chandra1, T., Ng, M., Chandra, S. & Priyono (2018). The effect of service quality on student Satisfaction and student loyalty: An empirical study. Social Studies Education Research. 9(3), 109-131.
Christopher, E. (2018). Quality of higher education; Factors That Support Student Success: A Discussion Paper.
Dicker, R., Garcia, M., Kelly, A., Modabber, P, O'Farrell, A., Pond, A., & Mulrooney, H. M. (2017). Student perceptions of quality in higher education: effect of year of study, gender and ethnicity. New Directions in the Teaching of Physical Sciences, 12(1), 1-14.
Graneheim, U. H., & Lundman, B. (2004). Qualitative content analysis in nursing research: concepts, procedures and measures to achieve trustworthiness. Nurse Education Today, 24(2), 105-112.
Hill, Y., Lomas, L., & MacGregor, J. (2003). Students' perceptions of quality in higher education. Quality Assurance Education, 11(1), 15-20.
Huang, C. C., Yen, S. W, Liu, C. Y., & Huang, P. C. (2014). The relationship among corporate social responsibility, service quality, corporate image and purchase intention. Organizational Innovation, 6(3), 68.
Kajenthiran, K., & Karunanithy, M. (2015). Service quality and student satisfaction: A case study of private external higher education institutions in Jaffna, Sri Lanka. Business Studies, 1(2), 46-64.
Khoi, B. H., Dai, D. N., Lam, N. H., & Van Chuong, N. (2019, January). The Relationship Among Education Service Quality, University Reputation and Behavioral Intention in Vietnam. International Econometric Conference of Vietnam (pp. 273-281). Springer, Cham.
Michael, S. O. (1998). Restructuring US higher education: analyzing models for academic program review and discontinuation. Association for the Study of Higher Education, 21(4), 377,404.
Rajput, S., Sengar, A. S., & Gupta, S. (2019). Establishing the Relationship between Service Quality and Student Satisfaction. Available at SSRN 3320678.
Shahsavar, T., & Sudzina, F (2017). Student satisfaction and loyalty in Denmark: Application of EPSI methodology. PloS one, 12(12), e0189576.
Sheikh, A. A. (2019). The Interaction between Service Quality and Students Satisfaction. Education and Vocational Research, 8(3), 37-42.
Suyanto, M. A., Usu, I., & Moodoeto, M. J (2019). The role of service quality on building student satisfaction. American Journal of Economics, 9(1), 17-20.
Tsinidou, M., Gerogiannis, V., & Fitsilis, P (2010). Evaluation of the factors that determine quality in higher education: an empirical study. Quality assurance in Education, 18(3), 227-244.
Zhu.Y, Freeman.S & Cavusgil.S.T (2018). Service quality delivery in a cross-national context. International Business Review. 27(5), 1022-1032.