بصیری کجانی، ناصر (1394). بررسی سیر تاریخی تحول مفهوم جرم و شناسایی کجفهمیهای دانشجویان کارشناسی فیزیک در مورد مفهوم جرم. پایاننامة کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی.
سیدی، ملیحه (1397). بررسی و کشف مدلهای ذهنی دانشآموزان متوسطة اول در مبحث الکتریسیته. پایاننامة کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی.
محمدپور، احمد (1389). روش در روش. تهران: انتشارات جامعهشناسان.
محمدپور، احمد (1397). ضد روش. مجتبی هوشمندی (ویراستار)، ویراست دوم. قم: لوگوس.
Enochs, L. G., & Gabel, D. L. (1987). Different approaches teaching volume and visualization ability for students. Science Education, 71(4), 591-597.
Enochs, L. G., & Gabel, D. L.) 1984). Preservice elementary teachers’ conceptions of volume. School Science and Mathematics, 84, 670-680.
Gee, B., & Gee, B. )1972(. The role of the history of physics in physics education. Physics Education, 7(1), 50-56
Millar, R., Scott Driver, P., & Leach, R. J. )1996(. Young people's images of science. McGraw-Hill International.
Ryder, J., & Leach, J. )1999(. University science students' experiences of investigative project work and their images of science. Science Education, 21(9), 945-956.
Wiley, J., Stewart, J., & Hewson, P. W. (1996). Children’s approaches to the concept of volume. International Journal of Science Education, 80(3), 341 -360