ابریشمی، شکوفه. (1394). تأثیر انگیزشهای فردی و سرمایههای اجتماعی بر میزانتمایل به اشتراکگذاری دانش ضمنی و آشکار: بررسی موردی در شرکت گاز خراسان رضوی و اصفهان. هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت دانش. مرکز همایشهای بینالمللی شهید بهشتی. تهران. اسفندماه 1394.
اسلامی، طاهره. (1389). تأثیر سرمایه اجتماعی بر به اشتراکگذاری دانش در دانشگاه صنعتی شریف. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور. مرکز تهران، دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتی. چاپ نشده.
جابری، اکبر؛ سلیمی، مهدی؛ خزائی پول، جواد. (1392). بررسیتأثیر انگیزشهایدرونیوبیرونیبرتسهیمدانشکارکناندرسازمانهایورزشی (مطالعهیموردیکارمنداناداراتتربیتبدنیاستان اصفهان). مدیریت ورزشی، دوره ی 5، شماره ی 12: 75 -55.
جعفرزاده کرمانی، زهرا. (1391). عوامل مؤثر بر رفتار تسهیم دانش اعضای هیئت علمی در رشته کتابداری و ارائهی یک الگو برای آن. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تهران واحد تهران مرکز. تهران.
حسنزاده، محمد؛ علیپور ایرانق، سکینه؛ زندیان، فاطمه. (1393).بررسیرابطهی بینسرمایه اجتماعیوتسهیمدانشدرمراکزملیاطلاعاتایران. فصلنامه تعامل انسان و اطلاعات، جلد اول، شماره اول، 43-27.
علیپور درویش، زهرا. (1390). بررسی عوامل مؤثر بر تسهیم دانش درون و مابین گروههای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی. مجله مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 4، شماره 10.
فیضآبادی، علیرضا. (1394). تأثیر انگیزههای فردی بر تسهیم دانش صریح و ضمنی در شرکتهای ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات (مطالعه موردی شرکت آرین ماهواره). هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت دانش. مرکز همایشهای بینالمللی شهید بهشتی، تهران. اسفندماه 1394.
کوثری، فاطمه. (1393).
شناسایی عوامل بازدارندهی تسهیم دانش در سازمانها و بررسی چسبندگی دانش به عنوان مهمترین بازدارنده. ک
نفرانس بینالمللی مدیریت در قرن 21. تهران.
نادری، محمود؛ ظهیری، آزاده؛ مذهبی، مهدیه. (1393). بررسی تأثیر سرمایهی اجتماعی بر انتشار دانش صریح و ضمنی، کنفرانس مدیریت، تحول و نوآوری در توانمندسازی مدیریت. شیراز، شرکت پندار اندیش رهپو.
نعمتی انارکی، لیلا؛ نوشینفرد، فاطمه؛ بابالحوائجی، فهیمه؛ اباذری، زهرا. (1392).عواملفردیمؤثربراشتراکدانشمیاناعضایهیئتعلمی دانشگاههاومراکزپژوهش، مدیریت اطلاعات سلامت.
الوانی، مهدی؛ ناطق، تهمینه؛ فراحی، محمدمهدی. (1386). نقشسرمایهی اجتماعیدرتوسعهی مدیریتدانشسازمانی. فصلنامه علوم مدیریت. ایران، سال دوم، شماره 5.
Arriaza, G. (2003). Schools, social capital and children of color. Race, Ethnicity and Education, 6(1), 71-94.
Barney, J. (1991). Firms resources and sustained competitive advantage. Journal of Management, 17, 99 120.
Bartol, K. M., & Srivastava, A. (2002). Encouraging knowledge sharing. Journal of Leadership and Organizational Studies, 9, 64–76.
Bock, G. W., & Kim, Y. G. (2002). Breaking the myths of rewards: An explorative study of attitudes about knowledge sharing. Information Resources Management Journal, 15, 14–21.
Bock, G. W., Zmud, R. W., Kim, Y. G., & Lee, J. N. (2005). Behavioural intention formation in knowledge sharing: Examining the roles of extrinsic motivators, social psychological forces, and organizational climate. MIS Quarterly, 29, 87–111.
Bonner, S. E., Hastie, R., Sprinkle, G. B., & Young, S. M. (2000). A review of the effects of financial incentives on performance in laboratory task: Implications for management accounting. Journal of Management Accounting, 12, 19–64.
Cabrera, A., Collins, W. C., & Salgado, J. F. (2006). Determinants of individual engagement in knowledge sharing. International Journal of Human Resource Management,17, 245–264.
Chang, H. H., & Chuang, S. S. (2011). Social capital and individual motivations on knowledge sharing: Participant involvement as a moderator. Information and Management, 48, 9–18.
Chennamaneni, A., Teng, J. T. C., & Raja, M. K. (2012). A unified model of knowledge sharing behaviours: Theoretical development and empirical test. Behaviour & Information Technology, 31(11), 1097–1115.
Choi, S. Y., Lee, H., & Yoo, Y. (2010). The impact of information technology and transactive memory systems on knowledge sharing, application, and team performance: A field study. MIS Quarterly, 34, 855–870.
Chow, W. S., & Chan, L. S. (2008). Social network, social trust, and shared goals in organizational knowledge sharing. Information and Management, 45, 458–465.
Dhanaraj, C., Lyles, R. A., Steensma, H. K., & Tihanyi, L. (2004). Managing tacit and explicit knowledge transfer in IJVs: The role of relational embeddedness and the impact on performance. Journal of International Business Studies, 35, 428–442.
Dyer, J. H., & Nobeoka, K. (2000). Creating and managing a high-performance knowledge sharing network: The Toyota case. Strategic Management Journal, 21, 345–367.
Grant, R. M. (1996). Toward a knowledge-based theory of the firm. Strategic Management Journal, 17(7), 109–122.
Hau, Y. S., & Kim, Y. G. (2011). Why would online gamers share their innovationconducive knowledge in the online game user community? Integrating individual motivations and social capital perspectives. Computers in Human Behavior, 27, 956–970.
Hau, Y. S., Kim, B., Lee, H., & Kim, Y. G. (2013). The effects of individual motivations and social capital on employees’ tacit and explicit knowledge sharing intentions. International Journal of Information Management, 33(2), 356-366.
He, W., Qiao, Q., & Wei, K. K. (2009). Social relationship and its role in knowledge management system usage. Information and Management, 46, 175–180.
Huang, Q., Davison, R. M., & Gu, J. (2011). The impact of trust, guanxi orientation and face on the intention of Chinese employees and managers to engage in peerto- peer tacit and explicit knowledge sharing. Information Systems Journal, 21, 557–577.
Hung, S. Y., Durcikova, A., Lai, H. N., & Lin, W. M. (2011). The influence of intrinsic and extrinsic motivation on individuals’ knowledge sharing behavior. International Journal of Human–Computer Studies, 69, 415–427.
Hung, S. Y., Lai, H. M., & Chang, W. W. (2011). Knowledge-sharing motivations affecting R&D employees’ acceptance of electronic knowledge repository. Behaviour and Information Technology, 30, 213–230.
Kankanhalli, A., Tan, B. C. Y., & Wei, K. K. (2005). Contributing knowledge to electronic knowledge repositories: An empirical investigation. MIS Quarterly, 29, 113–143.
Kelman, H. C. (1958). Compliance, identification, and internalization: Three processes of attitude change. The Journal of Conflict Resolution, 2, 51–60.
Kwok, S. H., & Gao, S. (2005). Attitude toward knowledge sharing behaviour. Journal of Computer Information Systems, 46, 45–51.
Liao, S. H., Fei, W. C., & Chen, C. C. (2007). Knowledge sharing, absorptive capacity, and innovation capacity: An empirical study of Taiwan’s knowledge intensive industries. Journal of Information Science, 33, 340–359.
Lin, H. F. (2007). Effects of extrinsic and intrinsic motivation on employee knowledge sharing intentions. Journal of Information Science, 33, 135–149.
Liu, Y., & Phillips, J. S. (2011). Examining the antecedents of knowledge sharing in facilitating team innovativeness from a multilevel perspective. International Journal of Information Management, 31, 44–52.
Minckler, C. H. (2013). School leadership that builds teacher social capital. Educational Management Administration & Leadership, 1741143213510502.
Nahapiet, J., & Ghoshal, S. (1998). Social capital, intellectual capital and the organizational advantage. Academy of Management Review, 23, 242–266.
Nonaka, I., & Takeuchi, H. (1995). The knowledge-creating company: How Japanese companies create and the dynamics of innovation. New York: Oxford University Press.
Osterloh, M., & Frey, B. S. (2000). Motivation, knowledge transfer, and organizational forms. Organization Science, 11, 538–550.
Porter, L. W., Bigley, G. A., & Steers, R. M. (2003). Motivation and work behaviour. New York: McGraw-hill.
Reychav, I., & Weisberg, J. (2009). Going beyond technology: Knowledge sharing as a tool for enhancing customer-oriented attitudes. International Journal of Information Management, 29, 353–361.
Schultz, M. (2001). The uncertain relevance of newness: Organizational learning and knowledge flows. Academy of Management Journal, 44, 661–681.
Scott, J. (2000). Rational choice theory. In G. Browning, A. Halcli, & F. Webster (Eds.), Understanding contemporary society: Theories of the present (pp. 126–138). London: Sage Publications.
Smith, E. A. (2001). The role of tacit and explicit knowledge in the work place. Journal of Knowledge Management, 5, 311–321.
Stenmark, D. (2001). Levering tacit organizational knowledge. Journal of Management Information Systems, 17, 9–24.
Sutherland, I. R., Lee, M. W., & Trapp‐Dukes, R. (1989). Teachers’ Social Capital: giving of oneself. Early Child Development and Care, 53(1), 29-35.
Tissen, R., Andriesson, D., & Deprez, L. F. (1998). Value-based knowledge management.
Von Hippel, E. (1994). Sticky information and the locus of problem solving: Implications for innovation. Management Science, 40, 429–439.
Wasko, M. M., & Faraj, S. (2005). Why should I share? Examining social capital and knowledge contribution in electronic networks of practices. MIS Quarterly, 29, 35–57.
Wei, J., Zheng, W., & Zhang, M. (2011). Social capital and knowledge transfer: A multi-level analysis. Human Relation, 64, 1401–1423.
Yang, S. C., & Farn, C. K. (2009). Social capital, behavioural control, and tacit knowledge sharing-A multi-informant design. International Journal of Information Management, 29, 210–218.