رحیمی مسعود، زروج حسینی ربابه، دارابیان محسن،طاهریان عباسعلی، & خسروی احمد(1391). ارزیابی اساتید توسط دانشجویان: رویکردی جامع. مجله هرکس مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، ،45 دوره مهم، شماره اول، ص 56 .
محمودی صاحبی موسی, نصری صادق, & قلی نیا قلزم حمید.(1392). شناسایی معیارهای ارزیابی عملکرد تدریس استادان با تاکید بر آموزش مهندسی. نشریه علمی پژوهشی فناوری آموزش، جلد 7، شماره 4
خورسندی، محبوبه، علی آبادی فراهانی، کبری. شمسی، محسن.(1392). مقایسهی نگرش اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک از ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید به روش ارزیابی آنلاین. مجله ی توسعه ی آموزش در علوم پزشکی. دوره 6 شماره 12
Annan, S. L., Tratnack, S., Rubenstein, C., Metzler-Sawin, E., & Hulton, L. (2013). An integrative review of student evaluations of teaching: Implications for evaluation of nursing faculty. Journal of Professional Nursing, 29(5), e10-e24.
BERK, RONALD A(2009). Using the 360° multisource feedback model to evaluate teaching and professionalism. Medical Teacher
Volume 31,
Issue 12.
Spooren, P., Brockx, B., & Mortelmans, D. (2013). On the validity of student evaluation of teaching the state of the art. Review of Educational Research,83(4), 598-642.
BASTANI, P., AMINI, M., NEJAD, K. T., & ZADEH, N. S. (2013). Faculty members’ viewpoints about the present and the ideal teacher evaluation system in Tehran University of Medical Sciences. Journal of Advances in Medical Education & Professionalism, 1(4), 140-147.
Geitani, Alborz. Sadehnezhad, Fakhrieh.(1393). Evaluating faculty competence in School of Humanities in Broujerd Azad University (using 360 degree feedback method). International conference on management on 21th centry, Tehran, Aug 7th on 8th .
Sheppard, J. D. (2013). Perceptions of teachers and administrators regarding the teacher evaluation process.
Mahar, J. A. (2009). The Use of 360-Degree Feedback Compared to Traditional Evaluative Feedback for the Professional Growth of Teachers.
Berk, R. A. (2009). Using the 360 multisource feedback model to evaluate teaching and professionalism. Medical teacher, 31(12), 1073-1080.