اخوان آققلعه، مهدی، و اسکندرپور، بهروز (1398). تأثیر پذیرش فناوری رایانش ابری بر قابلیتهای چابکی در ادارههای دولتی بر اساس مدل شریفی و ژانگ در ادارهکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل. کنفرانس بینالملیی مطالعات بینرشتهای در مدیریت و مهندسی، تهران: دانشگاه تهران، موسسه پژوهشی مدیریت مدبر.
حسینی، سحر، و منتظرالقائم، محمدرضا (1398). تحلیل نقش قابلیتهای استراتژیک رسانههای اجتماعی بر نوآوری برند در رسانههای اجتماعی. کنفرانس ملی پژوهشهای کابردی در مدیریت و مهندسی صنایع، تهران
خالقی، عاطفه، معینی، حسین، و جامیپور، مونا (1398). شناسایی و رتبهبندی فرصتها و چالشهای بازاریابی رسانههای اجتماعی. تحقیقات بازاریابی نوین، 9(1)، 88-69.
رزمی، زهرا، قلمی، عطیه، و علیپوریان، فرزانه (۱۳۹۴). بررسی تأثیر رسانههای اجتماعی بر نوآوری سازمانی. دومین همایش بینالمللی مدیریت رسانه، تهران، شرکت رویداد پردازش ماندگار.
رعنایی، حبیبالله (1388). مدل سنجش سطح سرمایة فرهنگی شرکت ملی نفت ایران. مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 3(9)، 58-35.
ساروخانی، باقر، میرزاخانی، معصومه، و خجته باقرزاده، حسن (1399). برساخت بدن در تلویزیون «مورد مطالعه: تبلیغات بازرگانی شبکة یک سیمای ملی. رسانههای دیداری و شنیداری، 14(1)، 64-33.
صالحی امیری رضا (1386). مفاهیم و نظریههای فرهنگی. تهران: انتشارات ققنوس.
یونسکو (1384). تنوع فرهنگی و زبانی در جامعة اطلاعاتی. ترجمة محمدحسن ایپکچی، تهران، سازمان اسناد و کتابخانة ملی جمهوری اسلامی ایران.
Hales, H. (2016). Pathology of the effect of mass media on students' socio-cultural values. Technology, 3(18), 12-14.
Hao, Y., Farooq, Q., & Sun, Y. (2018). Development of theoretical framework and measures for the role of social media in realizing corporate social responsibility through native and non‐native communication modes: Moderating effects of cross‐cultural management. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 25(4), 704-711.
Hargittai, E. (2020). Potential biases in big data: Omitted voices on social media. Social Science Computer Review, 38(1), 10-24.
Haseeb, M., Hafezali. I. H., Sebastian, K., Armenia, A., & Kittisak, J. (2019). Role of social and technological challenges in achieving a sustainable competitive advantage and sustainable business performance. Sustainability, 11(14), 3811.
Howard, Y. (2019). Critical study ofthe factors affecting social and cultural values and identity with emphasis on mass media. Ecological Moeling, 209, 97-109.
Kellner, D. S. (2018). The impact of TV advertising on women's cultural and social identity. London &New York: Ro.Utledge.
Liang, X., Yanjun, L., & John, M. (2021). A review of the role of social media for the cultural heritage sustainability. Sustainability, 13(3), 1055.
Obeidat, U., Obeidat, B., Alrowwad, A., Alshurideh, M., Masadeh, R., & Abuhashesh, M. (2021). The effect of intellectual capital on competitive advantage: the mediating role of innovation. Management Science Letters, 11(4), 1331-1344.
Parsons, A. L., & Lepkowska-White, E. (2018). Social media marketing management: A conceptual framework. Internet Commer, 17, 81-95.