نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی آسیب شناسی برنامه درسی انشاء در پایه ششم دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 99-122]

ا

  • استادان بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در دانشگاه فرهنگیان ؛مطالعة موردی: پردیس‌های استان اردبیل [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-70]
  • اشتیاق تحصیلی پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی و سرسختی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دورة متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 123-140]
  • اعتباریابی درونی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر ساختن‌گرایی شناختی برای دانش‌آموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 63-84]
  • الگوی شایستگی طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و دیگراسناد بالادستی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-144]
  • الگوی شایستگی مدیران ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]

ب

  • برنامة درسی اجراشده بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]
  • برنامة درسی قصدشده بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]
  • برنامه درسی انشاء آسیب شناسی برنامه درسی انشاء در پایه ششم دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 99-122]

پ

  • پایه ششم ابتدایی آسیب شناسی برنامه درسی انشاء در پایه ششم دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 99-122]
  • پیشرفت‌گرایی شغلی رابطة مؤلفه‌های هوش هیجانی با پیشرفت‌گرایی شغلی معلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-191]

ت

  • تاب‌آوری و توانایی حل مسئله تبیین روابط ساختاری بین توانایی حل مسئله، تاب‌آوری و فرسودگی‌تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-163]
  • تحلیل محتوای کیفی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر ساختن‌گرایی شناختی برای دانش‌آموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 63-84]
  • تهدیدها تحلیل هوشمند‏سازی مدارس براساس الگوی سوات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-111]
  • توانمندسازی بررسی نقش توسعة حرفه‌ای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس؛ مطالعة موردی دانشگاه‌‌های فرهنگیان یزد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-38]
  • توسعة حرفه‌ای بررسی نقش توسعة حرفه‌ای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس؛ مطالعة موردی دانشگاه‌‌های فرهنگیان یزد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-38]

ح

  • حل مسئله اثربخشی رویکرد حل مسئله در آموزش درس کارورزی بر ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای دانشجومعلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 39-61]

خ

  • خودآگاهی تاثیر آموزش برنامة یادگیری اجتماعی-هیجانی جامع بر خودآگاهی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی1 [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 165-179]

د

  • دانشجومعلمان بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در دانشگاه فرهنگیان ؛مطالعة موردی: پردیس‌های استان اردبیل [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-70]
  • دانشجومعلمان تاثیر آموزش برنامة یادگیری اجتماعی-هیجانی جامع بر خودآگاهی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی1 [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 165-179]
  • دانشجویان بررسی نقش توسعة حرفه‌ای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس؛ مطالعة موردی دانشگاه‌‌های فرهنگیان یزد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-38]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در دانشگاه فرهنگیان ؛مطالعة موردی: پردیس‌های استان اردبیل [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-70]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]
  • درگیری تحصیلی الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایه‌های تحولی درونی و سرمایه روان‌شناختی در پیوند بین سرمایه‌های تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
  • دروس تربیتی بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]
  • دوره تحصیلی ابتدایی آسیب شناسی برنامه درسی انشاء در پایه ششم دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 99-122]

ر

  • رشتة آموزش ابتدایی بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]

س

  • ساختن‌گرایی شناختی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر ساختن‌گرایی شناختی برای دانش‌آموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 63-84]
  • سرزندگی تحصیلی پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی و سرسختی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دورة متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 123-140]
  • سرسختی روان‌شناختی پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی و سرسختی روان‌شناختی در دانش‌آموزان دورة متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 123-140]
  • سرمایة روان‌شناختی الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایه‌های تحولی درونی و سرمایه روان‌شناختی در پیوند بین سرمایه‌های تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
  • سرمایه‌های تحولی بیرونی الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایه‌های تحولی درونی و سرمایه روان‌شناختی در پیوند بین سرمایه‌های تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
  • سرمایه‌های تحولی درونی الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایه‌های تحولی درونی و سرمایه روان‌شناختی در پیوند بین سرمایه‌های تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
  • سند تحول بنیادین طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و دیگراسناد بالادستی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-144]

ش

  • شایستگی‌های اخلاقی ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
  • شایستگی‌های بین فردی ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
  • شایستگی‌های درون فردی ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
  • شایستگی‌های ذهنی-بینشی ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
  • شایستگی‌های رهبری ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
  • شایستگی‌های عملکردی ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]

ص

  • صلاحیت حرفه‌ای اثربخشی رویکرد حل مسئله در آموزش درس کارورزی بر ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای دانشجومعلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 39-61]

ف

  • فرسودگی تحصیلی تبیین روابط ساختاری بین توانایی حل مسئله، تاب‌آوری و فرسودگی‌تحصیلی در دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-163]
  • فرصت‌ها تحلیل هوشمند‏سازی مدارس براساس الگوی سوات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-111]

ک

  • کارورزی اثربخشی رویکرد حل مسئله در آموزش درس کارورزی بر ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای دانشجومعلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 39-61]
  • کیفیت آموزش/ تدریس بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در دانشگاه فرهنگیان ؛مطالعة موردی: پردیس‌های استان اردبیل [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-70]
  • کیفیت تدریس بررسی نقش توسعة حرفه‌ای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس؛ مطالعة موردی دانشگاه‌‌های فرهنگیان یزد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-38]

م

  • مدارس هوشمند تحلیل هوشمند‏سازی مدارس براساس الگوی سوات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-111]
  • مدل سوات تحلیل هوشمند‏سازی مدارس براساس الگوی سوات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-111]
  • مدیران مدرسه طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و دیگراسناد بالادستی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-144]
  • معلمان رابطة مؤلفه‌های هوش هیجانی با پیشرفت‌گرایی شغلی معلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-191]

ه

  • هوش هیجانی رابطة مؤلفه‌های هوش هیجانی با پیشرفت‌گرایی شغلی معلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-191]

ی

  • یادگیری اجتماعی-هیجانی جامع تاثیر آموزش برنامة یادگیری اجتماعی-هیجانی جامع بر خودآگاهی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی1 [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 165-179]