خدیوی، اسدلله، و الهوردیخان وزیری، آیدا (1394). طراحی و تدوین الگویی برای ارزشیابی اثربخشی و عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاههای آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی. مدیریتبهرهوری، 9(34)، 174-161.
رجبزاده، راضیه، و لسانی، مهدی (1394). رابطة بین درک معلمان از رفتارهای رهبری آموزشی مدیران و نگرش آنها نسبت به تغییر سازمانی در مدارس متوسطة دوم شهرستان فسا. رهبری و مدیریت آموزشی، 8(4)، 82-59.
زاهدی، سکینه، و بازرگان، عباس(1392). نظر اعضای هیئت علمی دربارة نیازهای توسعة حرفهای آنان و شیوههای برآوردن نیازها. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 67، 89-69.
شمس مورکانی، غلامرضا، فتحآبادی، جلیل، و زنگنه، فاطمه (1393). طراحی الگوی ارزیابی اعضای هیئت علمی. اولین کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت در نظامهای دانشگاهی، تهران.
شیخی، سعید، و غلامی هرهدشتی، سهیلا (1393). نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش. نشریة مطالعات آموزشی مرکز مطالعات و توسعة آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش، 2(2).
طاهریزاده، زینب، سلیمی، قربانعلی، و صالحیزاده، سعید (1390). رابطة مهارتهای ارتباطی اساتید دانشگاه با مهارت تدریس آنان دیدگاه دانشجویان. رهبری و مدیریت آموزشی، 5(2)، 116-95.
غلامی، زهرا، آراسته، حمیدرضا، نوهابراهیم، عبدالرحیم، و زینآبادی، حسنرضا (1397). طراحی الگوی کارکرد پژوهشی دانشگا هها با رویکرد صنعت یازی. مطالعات راهبردی سیاستگذار ی عمومی، 8(27)، 253-231.
قرهتپه، آمنه، رضایی، منصور، پاسدار، یحیی، اسدی، فاطمه، صفری، یحیی، و نظری، مریم (1394). مقایسة ابعاد کیفیت تدریس با پرسشنامههای ارزشیابی دانشجویان از کیفیت آموزش و نظرخواهی از دانشجویان؛ دانشکدة بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 8(4)، 254-247.
کاظمی، سیما، محمدی، یحیی، و رئیسیون، محمدرضا (1394). بررسی وضعیت مدیریت کلاس اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از دیدگاه دانشجویان. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 7(4)، 38-31.
کمال خرازی، علینقی، بازرگان، عباس، نارنجی ثانی، فاطمه، و مصطفوی، زینبالسادات (1394). بررسی رابطۀ بین میزان انواع تعامل دانشجویان گروه فنی مهندسی مؤسسۀ آموزش عالی مهر البرز با عملکرد تحصیلی. آموزش مهندسی ایران، 17(68)، 111-89.
مهدوی، سکینه، زارع، سودابه، و نعیمی، نیره (1393). مقایسة ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی توسط دانشجویان با خودارزیابی آنها. پژوهش در آموزش علوم پزشکی، 6(2)، 58-51.
Apak, S., Gümüş, S., Öner, G., & Gümüş, H. G. (2016). Performance appraisal and a field study. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 229, 104-114.
Arnăutu, E., & Panc, I. (2015). Evaluation Criteria for performance appraisal of faculty members. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 203, 386-392.
Finsterwald, M., Wagner, P., Schober, B., Lüftenegger, M., & Spiel, C. (2013). Fostering lifelong learning–Evaluation of a teacher education program for professional teachers. Teaching and Teacher Education, 29, 144-155.
Fred, C. (2011). Expectancy Theory of Motivation: Motivating by Altering Expectations. International Jonrnal of Management, Business, and Administration, 15(1), 1-6.
Ghosh, A. K., Chatterjee, D., & Ghosh, B. (2010). A conceptual framework of faculty performance evaluation.
Ishak, M. M., Suhaida, M., & Yuzainee, M. (2009). Performance measurement indicators for academic staff in Malaysia private higher education institutions: A case study in UNITEN. Paper presented at the PMA Conference 2009.
Jesarati, A., Asadollah, K., & GhanbariErdi, S. (2012). Providing a Model for the Performance Evaluation of Faculty Members of Islamic Azad University of Tabriz. J. Basic. Appl. Sci. Res, 2(12), 12981-12989.
Khoury, G. C., & Analoui, F. (2004). Innovative management model for performance appraisal: the case of the Palestinian public universities. Management Research News, 27(1/2), 56-73.
Longenecker, C., & Fink, L. (2017). Lessons for improving your formal performance appraisal process. Strategic HR Review.
Maley, J. (2013). Hybrid purposes of performance appraisal in a crisis. Journal of Management Development, 32(10), 1093-1112.
Marques, J. (2012). Consciousness at work: A review of some important values, discussed from a Buddhist perspective. Journal of Business Ethics, 105(1), 27-40.
Mehta, S. (2015). Personality and Emotional Intelligence of Teachers. Amity Business Review, 16(2).
Munzenmaier, C., & Rubin, N. (2013). Bloom’s taxonomy: What’s old is new again. The eLearning Guild, 1-47.
Organ, D. W. (1988). Organizational citizenship behavior: The good soldier syndrome: Lexington Books/DC Heath and Com.
Parks-Leduc, L., Feldman, G., & Bardi, A. (2015). Personality traits and personal values: A meta-analysis. Personality and Social Psychology Review, 19(1), 3-29.
Peleyeju, J., & Ojebiyi, O. (2013). Lecturers’ performance appraisal and total quality management of Public Universities in South-Western Nigeria. British Journal of Education, 1(2), 41-47.
Pena-Morales, M. L., & Pelton, T. (2016). Pedagogical content knowledge in an educational context (PCK-EC). Paper presented at the Society for Information Technology & Teacher Education International Conference.
Shaout, A., & Yousif, M. K. (2014). Performance evaluation–Methods and techniques survey. International Journal of Computer and Information Technology, 3(5), 966-979.
Shulman, L. S. (1986). Those who understand: Knowledge growth in teaching. Educational researcher, 15(2), 4-14.
Stoklasa, J., Talašová, J., & Holeček, P. (2011). Academic staff performance evaluation–variants of models. Acta Polytechnica Hungarica, 8(3), 91-111.
Tunca, N., Şahin, S. A., Oğuz, A., & Güner, H. Ö. B. (2015). Qualities of ideal teacher educators. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 6(2), 122-148.