تقیزاده، سارا، نریمانی، محمد، صادقی هشجین، گودرز، و بشرپور، سجاد (1397). اثربخشی آموزش ادراک دیداری بر بهبود توجه دانشآموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی. روانشناسی مدرسه و آموزشگاه، 7(1)، 120-102.
سلیمانی خشابژ عباسعلی، درتاج، فریبرز، سعدیپور، اسماعیل، دلاور، علی، و شیوندی چلیچه، کامران (1399). تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختی مبتنی بر دیدگاههای ویگوتسکی و سوولر و اثربخشی آن بر کارکردهای شناختی و حل مسئلة کلامی ریاضی در دانشآموزان دچار اختلال خاص یادگیری ریاضی. مطالعات آموزش و یادگیری، 12(2)، 136-110.
عباسی، فرشته، سلیمانی، شهرام، و ارجمندنیا، علی اکبر (1397). تأثیر آموزش مهارتهای ادراک دیداری-حرکتی کپارت بر کاهش رفتارهای کلیشهای کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (تکبررسی). سلامت روان کودک (روان کودک)، 5(3)، 92-80.
علیپور، احمد، شقاقی، فرهاد، احمدی ازغندی، علی، نوفرستی، اعظم، و حسینایی، علی (1391). شیوع اختلال یادگیری ریاضی در دورة ابتدایی. روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی، 8(32)، 353-343.
فیضآبادی، زهرا، و ناعمی، علی محمد (1397). تأثیرآموزش مهارتهای حرکتی ظریف بر توجه انتخابی و ادراک دیداری دانش-آموزان دارای اختلال ریاضی دورة اول ابتدایی. روانشناسی افراد استثنایی، 8(31)، 100-79.
محمداسماعیل، الهه، و هومن، حیدرعلی (1381). انطباق و هنجاریابی آزمون ریاضیات ایران کیمت. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطة کودکان استثنایی)، 2(4)، 332-323.
میثاقیان، عسکر (۱۳۹۸). خانواده و اختلالات یادگیری فرزندان. چهارمین کنفرانس ملی توانمندسازی جامعه در حوزة علوم انسانی و مطالعات روانشناسی. تهران، مرکز توانمندسازی مهارتهای فرهنگی و اجتماعی جامعه.
نریمانی، محمد، و سلیمانی، اسماعیل. (1392). اثربخشی توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظة کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی. ناتوانیهای یادگیری، 2(3)، 115-91.
American Psychiatric Association. (2013). Diagnostic and statistical manual of mental disorders. 5th Ed (DSM-V). Washington, DC (American Psychiatric Association Publishing.).
Bender, W. (2001). Learning disabilities: Charactristics, identification and teaching strategies (2nd ed). Boston: Allyn & Bacon.
Brabcová, D., Zárubová, J., Kohout, J., Jošt, J., & Kršek, P. (2015). Effect of learning disabilities on academic self-concept in children with epilepsy and on their quality of life. Research in Developmental Disabilities, (45-46), 120-128.
Chang, S. H., & Yu, N. (2017). Visual and haptic perception training to improve handwriting skills in children with dysgraphia. American Journal of Occupational Therapy, 71(2), 1-10.
Fortes, I. S., Paula, C. S., Oliveira, M. C., Bordin, I. A., de Jesus Mari, J., Rohde, L. A. (2016). A cross-sectional study to assess the prevalence of DSM-5 specific learning disorders in representative school samples from the second to sixth grade in Brazil. Eur Child Adolesc Psychiatry, 25(2), 195–207.
Guven, N., & Argun, Z. (2018). Width, length, and height conceptions of students with learning disabilities. Issues in Educational Research, 28(1), 77-98.
Karmiloff-Smith, B. A. (1994). Beyond modularity: A developmental perspective on cognitive science. European journal of disorders of communication, 29(1), 95-105.
Kurtulmus, Z., & Temel, F. (2013). The examination of the effects of a visual perception training program on visual perception and drawing skills. European Journal of Research on Education, 43-50.
Naumer, M. J., & Kaiser, J. (2010). Multisensory object perception in the primate brain. New York: Springer.
Reimer, A. M., Cox, R. F. A., Nijhuis-Van der Sanden, M. W. G., & Boonstra, F. N. (2011). Improvement of fine motor skills in children with visual impairment: An explorative study. Research in developmental disabilities, 32(5), 1924-1933.
Sadock, B.J., & sadock, V. A. (2008). Kaplan & sadocks concise textbook of clinical psychiatry. Lippincott Williams & wilkins, 2008.
Scanlon, D. (2013). Specific learning disability and its newest definition: Which is comprehensive? And which is insufficient? Learning Disabilities, 46, 26–33
Wan, Y. T., Chiang, C. S., Chen, S. C. J., & Wuang, Y. P. (2017). The effectiveness of the computerized visual perceptual training program on individuals with Down syndrome: An fMRI study. Research in Developmental Disabilities, 66, 1-15.