توسلی آرا، فائزه، طلیسچی، غلامرضا، موسوی، سیدجلیل، و رضایی، ناصر (1400). نقش بازنمایی معماری بر شکلگیری تصویر ذهنی مقصد گردشگران (مطالعة موردی: اقامتگاههای سنتی، به شیوة نظریة دادهبنیاد). مسکن و محیط روستا، 40(173)، 161-149.
درینی، ولیمحمد، تابان، محمد، نامدار جویمی، احسان، و احمدیزاده، علیرضا (1396). بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاههای ورزشی با ارزش خرید مشتری) مورد مطالعه: فروشگاههای لوازم ورزشی در شهر ایلام. پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، 5(4)، 99-87.
دهقان قهفرخی، امین، شهبازی، رضا، و سیفاللهی، عباس (1399). گونهشناسی رفتارهای سبز در اماکن ورزشی.مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 7(1)، 93-79.
براخاص، حسین، همتینژاد، مهرعلی، و ایزانلو، زهره (1399). بررسی تأثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرفکنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند. مطالعات بازاریابی ورزشی، 1(2)، 50-26.
بنار، نوشین، بیرامی جغناب، لیلا، گوهررستمی، حمیدرضا (1398). تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تبلیغات دهان به دهان با میانجیگری عشق به برند و وفاداری به برند. رویکردهایی نوین در مدیریت ورزشی، 7(24)، 37-25.
پودینه حاجیپور، حجت، پورصفر طبالوندانی، عمادالدین، و باقری، یوسف (1396). تأثیر آمیختۀ بازاریابی سبز بر تصمیم خرید محصولات ورزشی (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاههای عرضۀ محصولات ورزشی شهر تهران). مدیریت ورزشی، 9(3)، 578-565.
خرم، محمدحسن، مرادی، محمدرضا، و حاتمی، مازیار (1400). تأثیر تصویر ذهنی کشور مبدأ برند بر شکلگیری ارزش ویژۀ نام تجاری منتج به اعتماد برند در صنعت ورزش (مطالعۀ موردی: شهر شیراز). مطالعات بازاریابی ورزشی، 2(1)، 30-1.
زارع، ابوذر، حمیدی، مهرزاد، و امیرحسینی، سیداحسان (1399). تحلیل گسترش عملکرد کیفیت در المپیادهای ورزشی درونمدرسهای وزارت آموزش و پرورش. پژوهش در ورزش تربیتی، 18(18)، 40-17.
A Morsy, M., & Hassan, M. S. (2019). The Impact of Food Rumors handling procedures on restaurants’ image and customers’ purchasing decision: A research in Fayoum. International Journal of Heritage, Tourism and Hospitality, 13(2), 1-13.
Chen, R., Zhou, Z., Zhan, G., & Zhou, N. (2020). The impact of destination brand authenticity and destination brand self-congruence on tourist loyalty: The mediating role of destination brand engagement. Destination Marketing & Management, 15, 100402.
Eroz, S. S., Çinar, M., Erik, P., & Dogan, C. (2021). Orientation toward nostalgia sports tourism event: Ethnosport cultural festival in turkey. Tourism Studies and Social Sciences, 285.
Fahy, J., & Jobber, D. (2019). Foundations of marketing. McGraw Hill.
Gau, L. S., Hu, C. M., Kim, J. C., & Pham, D. T. (2020). The impacts and benefits of holding and watching a mega sporting event: The 2017 29th Summer Universiade in Taiwan. Festival and Event Tourism Impacts, 154-169.
Gelderman, C. J., Schijns, J., Lambrechts, W., & Vijgen, S. (2021). Green marketing as an environmental practice: The impact on green satisfaction and green loyalty in a business‐to‐business context. Business Strategy and the Environment, 30(4), 2061-2076.
Heller, J., Chylinski, M., de Ruyter, K., Mahr, D., & Keeling, D. I. (2019). Let me imagine that for you: Transforming the retail frontline through augmenting customer mental imagery ability. Retailing, 95(2), 94-114.
Liao, Y. K., Wu, W. Y., & Pham, T. T. (2020). Examining the moderating effects of green marketing and green psychological benefits on customers’ green attitude, value and purchase intention. Sustainability, 12(18), 7461.
Maanda, P. M., Abratt, R., & Mingione, M. (2020). The influence of sport sponsorship on brand equity in South Africa. Promotion Management, 26(6), 812-835.
Mathew, A. O., Jha, A. N., Lingappa, A. K., & Sinha, P. (2021). Attitude towards Drone Food Delivery Services—Role of Innovativeness, Perceived Risk, and Green Image. Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 7(2), 144.
Murali, K., Lim, M. K., & Petruzzi, N. C. (2019). The effects of ecolabels and environmental regulation on green product development. Manufacturing & Service Operations Management, 21(3), 519-535.
Purnama, H. (2019). The effect of green packaging and green advertising on brand image and purchase decision of Teh Kotak product. Advances in Social Science, Education and Humanities Research, 308, 132-135.
Reddy, A., & Ahmad, A. (2020). A study on self-image congruence and perceived quality with respect to symbolic purchase in sport at Bangalore City. Innovations in Management, Engineering and Science (IJIMES), 6(2), 4-8.
Ren, K. Y., & Li, Y. J. (2019). Economic Impact of Mega Sporting Events on Host Country. DEStech Transactions on Social Science, Education and Human Science, 104-110.
Saburi, Sh. (2016). Green Marketing in Iran: Potentials and Challenges. Specialized Journal of Management, 3(37), 11-15.
Sembiring, R. J. (2021). The Effect Green Marketing Mix on Corporate Image as Well as Implication for Purchase Intention of Food and Beverages Companies in Indonesia. Social Science, 2(2), 210-222.
Song, H., & Kim, J. H. (2021). Developing a brand heritage model for time-honored brands: extending signalling theory. Current Issues in Tourism, 1-18.
Szabo, S., & Webster, J. (2020). Perceived greenwashing: The effects of green marketing on environmental and product perceptions. Business Ethics, 1-21.
Vilkaite-Vaitone, N., & Skackauskiene, I (2019). Green marketing orientation: evolution, conceptualization and potential benefits. Open economics, 2(1), 53-62.
Xu, Y. H., Wong, I. A., & Tan, X (2021). Events as Destination Image Maker: The Role of Event Type and Implications for Event Portfolio Development. Event Management.
Yin, C. Y., Bi, N., & Chen, Y (2020). You exist in my song! How a destination-related popular song.
Zhang, H., Fu, X., Cai, L. A., & Lu, L (2014). Destination image and tourist loyalty: A meta-analysis. Tourism management, 40, 213.
Zhou, Z., Zheng, L., & Li, X (2020). Abstract or concrete? The influence of image type on consumer attitudes. International Journal of Consumer Studies.