نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشیار بخش مدیریت و برنامهریزی آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران
2 دکتری برنامهریزی درسی، دانشگاه شیراز، شهر شیراز، ایران
3 دکتری برنامهریزی درسی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران.
4 عضو هیات علمی، گروه مدیریت و برنامه ریزی درسی، دانشگاه فرهنگیان، شهر شیراز، ایران
5 کارشناسی ارشد، برنامه ریزی درسی، دانشگاه شیراز، شهر شیراز، ایران
6 دانشجوی کارشناسی ارشد، برنامه ریزی درسی، دانشگاه شیراز، شهر شیراز، ایران
چکیده
کلیدواژهها