احدیان، محمد (1393). مقدمات تکنولوژی آموزشی.تهران: آییژ، پیوند نو.
احمدیپور، مهدی (1390). بررسی تأثیر استفاده از نرمافزار چندرسانهای محققساخته بر میزان یادگیری پایۀ سوم مدارس پسرانه شهر تهران. پایاننامۀ کارشناسی ارشد. دانشکدۀ علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهرانجنوب.
امیرتیموری، محمدحسن (1392). رسانههای یاددهی و یادگیری: شناسایی، انتخاب، تولید و کاربرد. تهران: انتشارات سالاوان.
پرویزیان، محمدعلی؛ کاظمی، مریم (1384). بررسی وضع ارزشیابیهای مستمر در دورۀ ابتدایی. فصلنامۀ تعلیموتربیت. شمارۀ82 : 59-86.
حاجیاسحاق، سهیلا (1392). دریچهای به ارزشیابی تحصیلی در دورۀ ابتدایی. تهران: انتشارات کوروش.
حوریزاد، بهمن (1393). غنیسازی تکالیف آموزشی سازوکارها و راهنمای عمل مدیران، معلمان و اولیای دانشآموزان. تهران: سایه سخن.
دیدارلو، علیرضا؛ شجاعیزاده، داوود و محمدیان، ﻫاشم (1393). برنامهریزی ارتقای سلامت براساس مدلهای تغییر رفتار. تهران: آثار سبحان، انتشارات یاررس.
ذوفن، شهناز (1392). کاربرد فناوریهای جدید در آموزش. تهران: انتشارات سمت.
رستگارپور،حسن؛ عبدالهی، نیدا (1389). راهبردهای توسعه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات. تهران: انتشارات دانش مردم.
رئیسی، زهره (1390). روانشناسی تربیتی. اصفهان:انتشارات مانی.
سیف، علیاکبر (1392). روانشناسی یادگیری و تدریس. تهران: انتشارات آگاه.
شعبانی، حسن (1394). مهارتهای آموزشی و پرورشی(روشها و فنون تدریس). تهران: انتشارات سمت.
شمسی، سکوت (1391). تأثیر آموزش الکترونیکی بر یادگیری و یادسپاری درس ریاضی. پایاننامۀ کارشناسی ارشد. دانشکدۀ علوم تربیتی و روان شناسی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهرانجنوب.
عسگری، اکرم (1392). تأثیر کاربرد نرمافزارهای آموزشی بر یادگیری و یادسپاری درس ریاضی ششم ابتدایی. پایاننامۀ کارشناسی ارشد. دانشکدۀ علومتربیتی و روانشناسی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهرانجنوب.
فردانش، ﻫاشم (1394). مبانی نظری تکنولوژی آموزشی.تهران: انتشارات سمت.
قورچیان، نادرقلی (1391). فرایند برنامهریزی تکالیف درسی دانشآموزان. تهران: انتشارات مؤسسه فرهنگی منادی تربیت.
گریسون، دی. آر؛ آندرسون، تری (1394). یادگیری الکترونیکی در قرن بیستویکم: مبانی نظری و علمی. ترجمۀ اسماعیل زارعی زوارکی و سعید صفایی موحد. تهران: مؤسسه انتشاراتی علوم و فنون.
مهتدیجعفری، سمیه (1392). تأثیر تکالیف درسی بر میزان یادگیری در آموزش الکترونیکی. پایاننامۀ کارشناسی ارشد. دانشکدۀ علومتربیتی و روانشناسی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب.
هاشمیان، سیداحمد (1389). اصول و مبانی روانشناسی تربیتی. تهران: انتشارات تندیس.
Brian, L, L. chin H.(2011). Effect of Incentivized Online Activities on E-learning Procedia. Social and Behavior Sciences. Vol. 28: 211-216.
George-Palilonis, J. & Filak, V. (2009). Blended Learning in the Visual Communications Classroom: Student Reflections on a Multimedia Course. Electronic Journal of E-learning. Vo1.7(3): 247-256.
Notess, M. & Neal, L. (2006). Deep Thoughts. Do Mandatory Online Activities Help Students Leave Surface-learning behind? E-learning Magazine, Education and Technology, Perspectives. Retrieved May 1, 2018 from World Wide Web: http://elernmag.acm.org /archive.cfm?aid=1745674.
Oberer (2003). Effects of Learning-Style Teaching on Elementary Students Behaviors, Achievement, And Attitudes. Academic Exchange & Quarterly, March, 2003.