ادیبمنش، مرزبان، علیعسگری، مجید، و موسیپور، نعمتالله (1390). امکانسنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسهمحور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه. پژوهشهای برنامة درسی، 1(2)، 104-81.
پیری، موسی، و بهروزیتبار، خدیجه (1394). امکانسنجی برنامهریزی درسی مدرسهمحور در نظام برنامهریزی درسی از دیدگاه خبرگان آموزشی. پژوهشهای درسی، 5(2)، 22-1.
تقیپور ظهیر، علی (1387). برنامهریزی درسی برای مدارس ابتدایی در هزارة سوم. تهران: انتشارات آگاه.
دهدار، مجتبی، و ستوان، صادق (1396). تحلیل انواع برنامة درسی از دیدگاه پوزنر. پایگاه خبری صدای معلم، برگرفته از http://www.sedayemoallem.ir/.
رحمانی، رمضان، و فتحی واجارگاه، کورش (1387). ارزشیابی کیفیت در آموزش عالی. مجلة راهبردهای آموزش مرکز مطالعات و توسعة آموزش علوم پزشکی، 1(1)، 39-28.
سلیمانی، فرشاد (۱۳۹۴). بررسی تطبیقی انواع روشها و رویکردهای طراحی برنامة درسی. دومین همایش پژوهشهای نوین در علوم و فناوری، بهصورت الکترونیکی، شرکت علممحوران آسمان، کرمان، 30 تیرماه 1394.
فتحی واجارگاه، کوروش (1388). برنامةدرسیبهسویهویتهایجدید:شرحیبرنظریاتمعاصربرنامة درسی. جلد اول، تهران: نشر آییژ.
مرزوقی، رحمتاله (1397). پارادایمهای علم و نظریههای برنامة درسی: تحلیلی بر فلسفه و نظریهپردازی در رشتة مطالعات برنامة درسی. تهران: انتشارات آوای نور.
منصوری، رحیمه، صالحی، اکبر، و عباسی، عفت (1395). ویژگیهای برنامههای درسی در عصر جهانیشدن و بینالمللیکردن برنامة درسی. پژوهش در برنامهریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی- برنامهریزی درسی)، 13(23)، 13-1.
موسوی زاهد، سید محمدرضا (1393). سنجش وارزشیابی تحصیلی وتربیتی. تهران: مؤسسة انتشارات یادوارة کتاب.
میرکمالی، سید محمد (1389). رهبری و مدیریت آموزشی. تهران: انتشارات یسطرون.
میرکمالی، سید محمد، پورکریمی، جواد، و فراستخواه، مقصود (1396). طراحی الگوی تضمین کیفیت برنامهریزی آموزشی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان. دوفصلنامة مطالعات برنامهریزی آموزشی، 6(12)، 88-65.
یزدخواستی، علی، چشمبراه بیدگلی، مهدی، و رزاقی زارع، سلمان (۱۳۹۵). اجرای برنامة درسی. دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای کاربردی در علوم تربیتی و مطالعات رفتاری و آسیبهای اجتماعی ایران، تهران، مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی.
Browne, E. G. (2009). Emerging teacher leadership: Collaboration, commitment, and curriculum mapping. Doctoral Dissertation, Rowan University, New Jersey.
Cecilia, M., & Plaza, P. D. (2010). Curriculum mapping in program assessment and evaluation. American Journal of Pharmaceutical Education, 71(2): 20.
Dutton, E. E. (2015). The implementation of curriculum mapping at a private high school. Doctoral Dissertation, Walden University.
English, F. W. (1987). Quality control in curriculum development. Arlington, VA: American Association of School Administrators.
Glatthorn, A. A., Boschee, F. A., Whitehead, B. M., & Boschee, B. F. (1994). Curriculum Leadership: Strategies for Development and Implementation. 3rd ed., London: SAGE Publications.
Harden, R., & Hart, I. (2001). An International Virtual Medical School (IVIMEDS): the future for medical education. Med Teach. 24(3), 261-267.
Jacobs, P. M., & Koehen, M. L. (2004). Curriculum evaluation: who, when, why, how?. Nursing Education Perspectives, 25(1), 30-35.
Khandker, Sh. R., Koolwal, G. B., & Samad, H. A. (2011). Handbook on impact evaluation: Quantitative methods and practices. Washington DC: The World Bank.
Kopera-Frye, K., Mahaffy, J., & Messick, S. G. (2008). The Map to Curriculum Alignment and Improvement. Collected Essays on Learning and Teaching. ERIC, 1, 8-14.
Lambert, C., Parker, A., & Neary, M. (2007). Entrepreneurialism and critical pedagogy. Reinventing the Higher Education, 12(4), 525-537.
Leathwood, C., & Philips, D. (2000). Developing curriculum evaluation Research in higher education: Process, politics and practicalities. Higher Education, 40, 313-330.
Mathison, S. (ed). (2005). Encyclopedia of evaluation. Thousand Oaks, CA: SAGE Publications.
Mertens, M. D. (2010). Research and evaluation in education and psychology. 3rd ed., London: SAGE Publications.
Posner, G. J. (1995). Analyzing the Curriculum. 2nd ed., New York: McGraw-Hill.
Sarkar Arani, M. R., & Matoba, M. (2016). Challenges in Japanese teachers professional development: A focus on an alternative perspective. In N. Popov, C. Wolhuter, C. Heller and M. Kysilka (eds), Comparative education in teacher training, (107-115), Sofia: Bulgarinan Comparative Education Society.
Sisel, K. A. (2013). Curriculum mapping in program assessment and evaluation. Pharm Education, 71(2), 710-717.
Steketee, C. (2015). Prudential: A medical school’s solution to curriculum mapping and curriculum management. JUTLP, 12(4), 1-10.
Wholey, J. S., Hatry, H. P., & Newcomer, K. E. (2004). Handbook of practical program evaluation. San Francisco: Wiley Imprint.
Wolz, U., Cochrane, S., & Weinman, S. (2004). An information retrieval system for curriculum mapping.
Annual Meeting of the National Educational Computing Conference, Aailable from:
http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?, 2019 March 26.