حسنی، رفیق، جمالی، اختر، تقیپور ظهیر، علی، و رهگذر، مهدی (1396). ساخت و تحلیل عاملی مدل اندازهگیری رتبهبندی مدارس متوسطة کشور. تحقیقات مدیریت آموزشی، 8(32)، 63-41.
خانیزاد، رحیم، و منتظر، غلامعلی (1396). ارزیابی تطبیقی نظامهای رتبهبندی دانشگاههای جهان. سیاست علم و فناوری، 9(3)، 43-31.
دلزنده، علی، ذوالفقارزاده، حسن، و جعفریها، رضا (1394). بازتعریف مدرسة محله و جایگاه آن در محوریت تعاملات فرهنگی- اجتماعی، محلة اسلامی. کنفرانس بینالمللی انسان، معماری، عمران و شهر، تبریز، مرکز مطالعات راهبردی معماری و شهرسازی.
عبدالهیچهارده چریکی، میترا، و شاهی، سکینه (1396). بررسی تأثیر جهانیشدن بر روی برنامة درسی: مطالعة موردی معلمان آموزش و پرورش کلانشهر اهواز. علوم تربیتی، 24(1)، 226- 203.
فلسفینژاد، محمدرضا، دلاور، علی، زندی، فرزاد، فرخی، نورعلی، و عباسپور، عباس (1396). شناسایی منابع و تجهیزات مؤثر در رتبهبندی و ارزشیابی عملکرد مدارس مقطع ابتدایی در کردستان. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 8(1)، 88-71.
مبانی نظری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش (1390). شورای عالی انقلاب فرهنگی. دبیرخانة شورای عالی آموزش و پرورش.
مرادی، مجید (1395). نقش تئوری مشروعیت و تئوری ذینفعان در مسئولیت اجتماعی شرکتها. مدیریت مالی و حسابداری، 2(4)، 186-174.
معدندار آرانی، عباس (1393). بررسی نقش نهادها، سازمانها و افراد در توقف مدارس غیر دولتی از نظر مؤسسان و کارشناسان: بازسازی معنایی. نوآوریهای آموزشی، 13(51)، 96-73.
معدندار آرانی، عباس، کاکیا، لیدا، و مؤذنی، بتول (1392). بررسی عوامل مؤثر بر توقف فعالیت مدارس غیر دولتی و ارائة راهکار برای آن. تعلیم و تربیت، 115، 126- 109.
مهدیخانی، حامد (1394). ارائة الگویی بهمنظور ارزیابی عملکرد و رتبهبندی مدارس متوسطة دورة ۲ با استفاده از روش تصمیمگیری چندشاخصة ترکیبی ANP-DEMATEL در محیط فازی (مطالعة موردی: آموزش و پرورش شهرستان میانه). پایاننامة کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین.
مهرپور، مریم، سلیمانی، نادر، احمدی، غلامعلی، و صباحی، پرویز (1398). شناسایی عوامل مؤثر در نظام رتبهبندی مدارس متوسطه دورة دوم؛ و طراحی مدلی برای آن. مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، 8(21)، 232-217.
میرکمالی، سیدمحمد، و سعادتیتبار، فهیمه (1394). بررسی میزان رضایت ذینفعان از فرایند آموزش ضمن خدمت در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران. آموزش و توسعة منابع انسانی، 2(7)، 123-101.
نیکنژاد، امین، و زارع کاسب، معصومه (1390). ارگونومی از دیدگاه سازمانی و نقش آن در کارایی کارکنان. کار و جامعه، 132 و 133، 99-93.
Anderson, T., Blom, E., & Lindsay, C. (2020). Identifying high-performing schools for historically underserved students. Urban Institute.
Berends, M, Primus, A., & Springer, M. G. (2019). Handbook of research on school choice. Routledge.
Boaventura, J. M. G., Bosse, D. A., de Mascena, K. M. C., & Sarturi, G. (2020). Value distribution to stakeholders: The influence of stakeholder power and strategic importance in public firms. Long Range Planning, 53(2), 101883, 1-18.
Bonilla, M. L., Lopez, E., & McMillen, D. (2020). House prices and school choice: Evidence from Chicago's magnet schools’ proximity lottery. Regional Science, 60(1), 33-55.
Delaney, J. M., & Devereux, P. J. (2021). High school rank in math and english and the gender gap in STEM. Labour Economics.
Delprato, M., & Chudgar, A. (2018). Factors associated with private-public school performance: Analysis of TALIS-PISA link data. Educational Development, 61, 155-172.
Ee, J., Orfield, G., & Teitell, J. (2018). Private schools in american education: A small sector still lagging in diversity. Working Paper. Civil Rights Project-Proyecto Derechos Civiles.
Fahrurrazi, F., Rohiat, R., Somantri, M., & Turdja’i, T. (2021, January). Biplot analysis for marking the quality of schools which compatible with national examination score. In Journal of Physics: Conference Series (Vol. 1731, No. 1, p. 012031). IOP Publishing.
Granziera, H., & Perera, H. N. (2019). Relations among teachers’ self-efficacy beliefs, engagement, and work satisfaction: A social cognitive view. Contemporary Educational Psychology, 58, 75-84.
Horan, W., & O’Regan, B. (2021). Developing a practical framework of sustainability indicators relevant to all higher education institutions to enable meaningful international rankings. Sustainability, 13(2), 1-15.
Kim, Y. (2018). The effects of school choice on achievement gaps between private and public high schools: Evidence from the Seoul high school choice program. Educational Development, 60, 25-32.
Lazareva, O., & Zakharov, A. (2020). Teacher wages and educational outcomes: Evidence from the Russian school system. Education Economics, 28(4), 418-436.
Oktarina, N., Widodo, J., Murwatiningsih, M., & Murniawaty, I. (2019). Electronic agenda (e-agenda) systems for keeping school archives in Indonesia: Is there a case in managing of archive through manual agenda system? KnE Social Sciences, 320-333.
Pasquier, U, Few, R, Goulden, M. C, Hooton, S, He, Y., & Hiscock, K. M. (2020). “We can’t do it on our own!”—Integrating stakeholder and scientific knowledge of future flood risk to inform climate change adaptation planning in a coastal region. Environmental Science & Policy, 103, 50-57.
Pineo, H., & Moore, G. (2021). Built environment stakeholders’ experiences of implementing healthy urban development: an exploratory study. Cities & Health, 1-15.
Requier, F, Fournier, A, Rome, Q., & Darrouzet, E. (2020). Science communication is needed to inform risk perception and action of stakeholders. Environmental Management, 257, 109983.
Samonas, S., Dhillon, G., & Almusharraf, A. (2020). Stakeholder perceptions of information security policy: Analyzing personal constructs. Information Management, 50, 144-154.
Sepulveda, F., Bledsoe, C., Zipperlen, M., & Rose, R. (2019). Analysis of accountability ratings for elementary schools texas, usa: considering the school growth and students’ demographics. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 18(12), 240-257.
White, C. J., & Van Dyk, H. (2019). Theory and practice of the quintile ranking of schools in South Africa: A financial management perspective. South African Journal of Education, 39(Supplement 1), s1-19.
Zardasti, L., Yahaya, N, Noor, N. M., & Valipour, A. (2020). Quantifying reputation loss of pipeline operator from various stakeholders’ perspectives–Part 1: Prioritization. Loss Prevention in the Process Industries, 63, 104034.