نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 استادیار، گروه مطالعات علوم اجتماعی و توسعه، پژوهشکدة زنان، دانشگاه الزهرا، تهران، ایران
2 استادیار، گروه معارف اسلامی، دانشکده الهیات، دانشگاه الزهرا، تهران، ایران
چکیده
کلیدواژهها
ابوالحسنی، زهرا، و جوادیپور، محمد (1398). شایستگیهای حرفهای معلمان و رضایت شغلی با تأکید بر دیدگاه سازندهگرایی. فناوری آموزش، 14(1)، 198-189.
حسنی، محمد (1385). الگویی برای اشاعۀ نوآوری در نظام آموزش و پرورش ایران. نوآوریهای آموزش، 5(1)، 176-151.
رحمانیان، داریوش، و جهانی، فرشته (1399). بازتاب نظام آموزشی آمریکا در اندیشة ایرانیان دورة قاجاریه و نتایج آن (با تکیه بر مطبوعات دورة قاجار). جستارهای تاریخی، 11(1)، 48-1.
زارع شاهآبادی، اکبر، ترکان، رحمتاله، و حیدری، محمود (1391). بررسی رابطة بین رضایت شغلی و نشاط اجتماعی در دبیران مقطع متوسطة شهر جیرفت. جامعهشناسی کاربردی، 23(4)، 188-165.
ماحوزی ، رضا (1399). همنشینی الگوی آموزش فرانسوی و ایده وحدت ملی در آموزش نوین ایران: از مشروطه تا شهریور ۱۳۲۰. تحقیقات فرهنگی ایران، 13(1)، 96-73.
مختاری، علی، و محمدزاده، علی(1394). بازنمایی انگارههای ایدئولوژیک نظام آموزشی دوران مشروطه و فضای باز سیاسی در دهۀ ۱۳۲۰. جامعهشناسی تاریخی، ۷(۳)، ۱۳۱- 99.
میرزایی، زینب، و گلپرور، محسن (1398). تأثیر سرمایة روانشناختی بر عملکرد شغلی با توجه به نقش واسطهای رضایت شغلی و تعهد سازمانی در کارکنان شرکت مخابرات. دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی، 20(1)، 12-1.
Alon, L., & Higgins, J. M. (2005). Global leadership success through emotional and cultural intelligence. Kelley, School of Business. Business Horizons, 48(6), 501-512.
Facione P. A. (2011). Critical thinking: What it is and why it counts. Millbrae. CA: California Academic Press.