اسماعیلی، آمنه، طاهری، مرتضی، و یونسی، جلیل (1393). تسهیل انتقال یادگیری از مسیر حرفهایگرایی: حمایت همکاران و مدیر. آموزش و توسعة منابع انسانی، 1(1)، 45-31.
امینیمقدم، زینب (1398). بررسی تأثیر آموزش ضمن خدمت بر انتقال یادگیری (مطالعة موردی: معلمان ناحیة4 مشهد). دستاوردهای نوین در علوم انسانی، 2(17)، 60-49.
بخشنده، حسین، احمدی، حمیدرضا، بهنام، محسن، و حمیدی، مهرزاد (1392). ارزیابی اثربخشی دورههای داوری و مربیگری از دیدگاه دانشجویان بر اساس مدل کرک پاتریک. مدیریت ورزشی، 5(44)، 178-161.
خاکره، فتانه، ملکیان، فرامرز، سعیدیپور، بهمن، و کاویانی، الهام (1397). طراحی الگوی عوامل سازمانی مؤثر بر انتقال یادگیری به محیط کار بر اساس نظریة دادهبنیاد. تدریسپژوهی، 6(4)، 85-66.
رضاپور میرصالح، یاسر (1397). بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی پرسشنامة جهتگیری هدف شغلی در معلمان ایرانی. آموزش و ارزشیابی، 11(44)، 54-35.
سجادی، سیدمحمدتقی، کیان، مرجان، و صفایی موحد، سعید (1393). آسیبشناسی پدیدة انتقال آموزش در آموزشهای ضمن خدمت سازمان آموزش و پرورش (مطالعة موردی: استان خراسان رضوی). آموزش و توسعة منابع انسانی، 1(2)، 24-1.
سرگزی، سیروس، ناستیزایی، ناصر، و پورقاز، عبدالوهاب (1394). رابطة شایستگیهای محوری با عملکرد مدیران گروههای آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان. پژوهشهای مدیریت عمومی، 8(30)، 52-33.
لطفی، حمیده، و آهنچیان، کرمی (1395). کاربست آموزش در دانشگاه فردوسی مشهد: شناسایی عوامل مربوط به ویژگیهای فراگیر و فرایند آموزش. آموزش و ارزشیابی، 9(35)، 63-37.
محسنین، شهریار، و اسفیدانی، محمدرحیم (1393). معادلات ساختاری مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی به کمک نرمافزار (SmartPLS آموزشی و کاربردی). تهران: نشر کتاب مهربان.
محمدی، محمدجواد، محبی، سیامک، دهقانی، فاطمه، و قاسمزاده، محمدجواد (1397). همبستگی خودکارآمدی تحصیلی با اضطراب یادگیری در دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم سال 1395. مجلة دانشگاه علوم پزشکی قم، 12(12)،98-89.
یوزباشی، علیرضا، ابیلی، خدایار، خرازی، سیدکمال، و سبحانینژاد، مهدی (1395). عوامل زمینهساز انتقال یادگیری به محیط کار (مطالعة موردی: شرکت ملی گاز ایران). آموزش و توسعة منابع انسانی، 3(9)، 45-21.
Burke, L. A., & Hutchins, H. M. (2007). Training transfer: An integrative literature review. Human Resource Development Review, 6(3), 263-296.
Cheng, E. W. L., & Ho, D. C. K. (2018). A review of transfer of training studies in the past decade. Personnel Review, 30(1), 102-118.
Caffarella, R. S. (2002). Planning programs for adults: A comprehensive guide (2nd ed.). San Francisco: Jossey-Bass.
Hair, Jo., Matthews, L., & Matthews, R. (2018). Pls-Sem: the holy grail for advanced analysis. Marketing Management Journal, 28(1), 1-13.
Kim, E. J., & Park, S. (2020). Transformational leadership, knowledge sharing, organizational climate and learning: an empirical study. Leadership & Organization Development, 41(6), 761-775.
Klasen, S. (1997), Growth and well-being: introducing distribution-weighted growth rates to revaluate US post-war economic performance, Rev Income Wealth 40 (3).
Tenenhaus, M., Vinzi, V. E., Chatelin, Y. M., & Lauro, C. (2005). PLS path modeling. Computational Statistics & Data Analysis, 48(1), 159-205.
Waltz, C. F., Bausell, R.B. (1981). Nursing research: Design, statistics, and computer analysis. Philadelphia: W.B.Saunders Co; 45.
Wick, C., Pollock, R., & Jefferson, A. (2010). The six disciplines of breakthrough learning: How to turn training and development into business results. San Francisco, CA: Pfeiffer.