دوره و شماره: دوره 12، شماره 1 - شماره پیاپی 34، خرداد 1402 
ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامة معلم به‌عنوان بافت اجتماعی (رفتار معلم در کلاس)

صفحه 254-233

10.48310/pma.2023.2857

مجتبی ابراهیمی؛ رجبعلی محمدزاده ادملایی؛ جمال صادقی؛ علی اصغر شجاعی


ساخت و اعتباریابی ابزار ارزیابی معلم اثربخش تربیت‌بدنی

صفحه 338-311

10.48310/pma.2023.2859

سعید یارمحمدی منفرد؛ نسرین عزیزیان کهن؛ پریسا خوئینی


طراحی مدل انتقال یادگیری در آموزش‌های ضمن خدمت فرهنگیان

صفحه 385-363

10.48310/pma.2023.2861

منیره کریمی؛ زهرا ایرانمنش؛ پروین سالاری چینه؛ محمد زمانی بابگهری؛ وحید منظری توکلی


طراحی الگوی آزادسازی برنامة درسی دورة ابتدایی: یک پژوهش کیفی

صفحه 423-387

10.48310/pma.2023.2862

رضا معصومی نژاد؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی؛ یوسف ادیب


رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب دانش‌آموزان پایة دوازدهم از آمادگی شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها ویژة بحران کرونا

صفحه 496-479

10.48310/pma.2023.2865

مهدی محمدی؛ فهیمه کشاورزی؛ رضا ناصری جهرمی؛ پریسا معارف؛ فاطمه میرغفاری؛ راحیل ناصری جهرمی؛ فائزه روستا