دوره و شماره: دوره 13، شماره 3 - شماره پیاپی 40، آبان 1403 
اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 125-136

10.48310/pma.2024.3895

محمد زارع؛ محمد رضا نیلی؛ خدیجه علی آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمد عسگری


تعیین‌کننده‌های خستگی عاطفی معلمان: فراترکیب

صفحه 213-232

10.48310/pma.2024.13622.3953

سید مهدی سرکشیکیان؛ مهناز عسکریان؛ معصومه بختیاری زاده


آموزش فلسفه در مدارس ابتدایی و تأثیر آن بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی

صفحه 253-271

10.48310/pma.2023.3025

یونس صحرانورد نشتیفان؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ مریم رشیدنهال