نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش شناسایی عوامل مؤثر در ﻧﻈﺎم رتبه‌بندی ﻣﺪارس ﻣﺘﻮسطة دورة دوم؛ و طراحی مدلی برای آن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
  • آموزش از دور مطالعة مبانی معرفت‌شناسی آموزش مبتنی‌بر شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
  • آموزگاران تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 49-78]

ا

  • اثربخشی تبیین رابطة سرمایة فکری با اثربخشی معلمان؛ مطالعه با تمرکز بر مدارس ابتدایی شهر بهارستان تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 199-218]
  • استرس تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت‌درمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
  • استرس تحصیلی تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت‌درمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
  • اشتیاق به دانشگاه ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روان‌سنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
  • اشتیاق کلاس ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روان‌سنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
  • اضطراب آمار طراحی مدل عِلّی رابطة بین نگرش نسبت به کامپیوتر، اضطراب آمار، خودکارآمدی و پذیرش نرم افزار آماری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 143-166]
  • الگوی سازمان یادگیرنده الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
  • انگیزش درونی و بیرونی رابطة ساختاری بین انگیزش درونی و بیرونی، نگرش به تسهیم دانش، کنترل رفتاری ادراک‌شده، هنجارهای ذهنی و نیت تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-154]
  • اهمال‌کاری تحصیلی نیمرخ های انگیزشی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]

ب

  • برنامة درسی ارزیابی میزان به‌کارگیری تکنیک اجراسنجی برنامة درسی به‌وسیلة معلمان دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-26]
  • برنامة درسی اجراشده ارزیابی میزان به‌کارگیری تکنیک اجراسنجی برنامة درسی به‌وسیلة معلمان دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-26]
  • برون گرایی رابطة سخت کوشی و برون گرایی با عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 253-269]
  • بعد سازمانی الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
  • بعد فردی الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
  • بعد گروهی الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
  • بعد محیطی الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
  • بعد مدیریتی الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزش‌وپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
  • بهزیستی تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت‌درمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
  • بهزیستی روان شناختی تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت‌درمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
  • بی‌تفاوتی سازمانی طراحی مدل پیش‌بینی بی‌تفاوتی سازمانی براساس عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: معلمان زن تربیت‌بدنی استان البرز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 193-215]

پ

  • پایایی ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روان‌سنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
  • پذیرش نرم‌افزار آماری طراحی مدل عِلّی رابطة بین نگرش نسبت به کامپیوتر، اضطراب آمار، خودکارآمدی و پذیرش نرم افزار آماری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 143-166]
  • پیشرفت تحصیلی نقش واسطة هوش معنوی، مهارت‌های اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]

ت

  • تأخیر در رضامندی تحصیلی طراحی مدلی برای تفکر انتقادی دانشجومعلمان شیراز براساس راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-30]
  • تاب‌آوری تحصیلی نقش میانجی فرسودگی تحصیلی و تاب‌آوری تحصیلی در رابطة بین سرزندگی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 237-262]
  • تحلیل خوشه‌ای نیمرخ های انگیزشی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
  • تدریس تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 49-78]
  • تدریس اثربخش تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 49-78]
  • ترتیب تولد نقش واسطة هوش معنوی، مهارت‌های اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
  • تسهیم دانش رابطة ساختاری بین انگیزش درونی و بیرونی، نگرش به تسهیم دانش، کنترل رفتاری ادراک‌شده، هنجارهای ذهنی و نیت تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-154]
  • تعهد سازمانی طراحی مدل پیش‌بینی بی‌تفاوتی سازمانی براساس عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: معلمان زن تربیت‌بدنی استان البرز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 193-215]
  • تعهد سازمانی بررسی رابطة رفتارهای اخلاقی سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی دبیران با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 271-290]
  • تفکر انتقادی طراحی مدلی برای تفکر انتقادی دانشجومعلمان شیراز براساس راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-30]
  • تکنیک اجراسنجی ارزیابی میزان به‌کارگیری تکنیک اجراسنجی برنامة درسی به‌وسیلة معلمان دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-26]

ج

  • جهت‌گیری انگیزش پیشرفت نیمرخ های انگیزشی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
  • جوّ آموزش سازمانی بررسی نقش جوّ آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی بر یادگیری غیررسمی معلمان شهر جاسک [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 263-283]
  • جوّ روان‌شناختی نقش میانجی‌گری جوّ روان‌شناختی در رابطة بین سبک مدیریت و خوش‌بینی سازمانی؛ مطالعه با تمرکز بر دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 79-98]

چ

  • چندرسانه ای آموزشی بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای نماز بر کسب مهارت های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی دانش آموزان دختر دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 31-48]

خ

  • خبرگان تعلیم و تربیت شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-111]
  • خلاقیت نقش واسطة هوش معنوی، مهارت‌های اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
  • خودکارآمدی معلم طراحی مدل عوامل مؤثر در شکل گیری دانش دبیران در تلفیق فناوری (مورد مطالعه: دبیران شهر شیراز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-252]
  • خودکارآمدی نرم‌افزار آماری طراحی مدل عِلّی رابطة بین نگرش نسبت به کامپیوتر، اضطراب آمار، خودکارآمدی و پذیرش نرم افزار آماری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 143-166]
  • خوش‌بینی سازمانی نقش میانجی‌گری جوّ روان‌شناختی در رابطة بین سبک مدیریت و خوش‌بینی سازمانی؛ مطالعه با تمرکز بر دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 79-98]

د

  • دانشجومعلمان طراحی مدلی برای تفکر انتقادی دانشجومعلمان شیراز براساس راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-30]
  • دانشگاه فرهنگیان نقش میانجی‌گری جوّ روان‌شناختی در رابطة بین سبک مدیریت و خوش‌بینی سازمانی؛ مطالعه با تمرکز بر دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 79-98]
  • دانش محتوایی تربیتی فناوری طراحی مدل عوامل مؤثر در شکل گیری دانش دبیران در تلفیق فناوری (مورد مطالعه: دبیران شهر شیراز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-252]
  • دلبستگی اجتنابی تأثیر سبک‌های دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
  • دلبستگی اضطرابی دوسوگرا تأثیر سبک‌های دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
  • دلبستگی ایمن تأثیر سبک‌های دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
  • دورة بالندگی موانع مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در دوره‌های بالندگی حرفه‌ای: مطالعه‌ای داده‌بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]

ذ

  • ذهن آگاهی تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناخت‌درمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]

ر

  • رتبه بندی مدارس شناسایی عوامل مؤثر در ﻧﻈﺎم رتبه‌بندی ﻣﺪارس ﻣﺘﻮسطة دورة دوم؛ و طراحی مدلی برای آن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
  • رضایت شغلی بررسی رابطة رفتارهای اخلاقی سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی دبیران با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 271-290]
  • رضایت شغلی. عدالت سازمانی طراحی مدل پیش‌بینی بی‌تفاوتی سازمانی براساس عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: معلمان زن تربیت‌بدنی استان البرز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 193-215]
  • رفتارهای غیراخلاقی بررسی رابطة رفتارهای اخلاقی سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی دبیران با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 271-290]
  • روایی ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روان‌سنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]

س

  • سبک مدیریت نقش میانجی‌گری جوّ روان‌شناختی در رابطة بین سبک مدیریت و خوش‌بینی سازمانی؛ مطالعه با تمرکز بر دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 79-98]
  • سخت کوشی رابطة سخت کوشی و برون گرایی با عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 253-269]
  • سرزندگی تحصیلی نقش میانجی فرسودگی تحصیلی و تاب‌آوری تحصیلی در رابطة بین سرزندگی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 237-262]
  • سرعت پردازش اطلاعات تأثیر سبک‌های دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
  • سرمایة فکری تبیین رابطة سرمایة فکری با اثربخشی معلمان؛ مطالعه با تمرکز بر مدارس ابتدایی شهر بهارستان تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 199-218]
  • سنجش تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 49-78]

ش

  • شایستگی شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-111]
  • شایستگی اصلی شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-111]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی مطالعة مبانی معرفت‌شناسی آموزش مبتنی‌بر شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
  • شهر بهارستان تهران تبیین رابطة سرمایة فکری با اثربخشی معلمان؛ مطالعه با تمرکز بر مدارس ابتدایی شهر بهارستان تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 199-218]

ع

  • عدالت سازمانی بررسی رابطة رفتارهای اخلاقی سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی دبیران با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 271-290]
  • عملکرد تحصیلی رابطة سخت کوشی و برون گرایی با عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 253-269]
  • عوامل درون فردی طراحی مدل عوامل مؤثر در شکل گیری دانش دبیران در تلفیق فناوری (مورد مطالعه: دبیران شهر شیراز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-252]

ف

  • فراشناخت طراحی مدلی برای تفکر انتقادی دانشجومعلمان شیراز براساس راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-30]
  • فرسودگی تحصیلی نقش میانجی فرسودگی تحصیلی و تاب‌آوری تحصیلی در رابطة بین سرزندگی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 237-262]
  • فرهنگ بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 167-192]
  • فرهنگ روابط بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 167-192]
  • فرهنگ سازمانی بررسی نقش جوّ آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی بر یادگیری غیررسمی معلمان شهر جاسک [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 263-283]
  • فرهنگ معلمان بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 167-192]

ک

  • کنترل رفتاری ادراک‌شده رابطة ساختاری بین انگیزش درونی و بیرونی، نگرش به تسهیم دانش، کنترل رفتاری ادراک‌شده، هنجارهای ذهنی و نیت تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-154]
  • کیفیت زندگی در مدرسه نقش میانجی فرسودگی تحصیلی و تاب‌آوری تحصیلی در رابطة بین سرزندگی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 237-262]

م

  • مبانی فلسفی مطالعة مبانی معرفت‌شناسی آموزش مبتنی‌بر شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
  • متوسطة دوم شناسایی عوامل مؤثر در ﻧﻈﺎم رتبه‌بندی ﻣﺪارس ﻣﺘﻮسطة دورة دوم؛ و طراحی مدلی برای آن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
  • مدارس روستایی و چندپایه بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 167-192]
  • مشارکت موانع مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در دوره‌های بالندگی حرفه‌ای: مطالعه‌ای داده‌بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
  • معلم بررسی نقش جوّ آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی بر یادگیری غیررسمی معلمان شهر جاسک [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 263-283]
  • معلمان دورة متوسطه شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-111]
  • مقیاس اشتیاق دانشجویان ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روان‌سنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
  • مهارت‌های اجتماعی نقش واسطة هوش معنوی، مهارت‌های اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
  • مهارت های روانی- حرکتی بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای نماز بر کسب مهارت های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی دانش آموزان دختر دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 31-48]
  • مهارت های شناختی بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای نماز بر کسب مهارت های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی دانش آموزان دختر دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 31-48]
  • مهارت های عاطفی بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای نماز بر کسب مهارت های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی دانش آموزان دختر دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 31-48]

ن

  • نگرش نسبت به کامپیوتر طراحی مدل عِلّی رابطة بین نگرش نسبت به کامپیوتر، اضطراب آمار، خودکارآمدی و پذیرش نرم افزار آماری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 143-166]
  • نماز بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای نماز بر کسب مهارت های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی دانش آموزان دختر دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 31-48]
  • نیمرخ انگیزشی نیمرخ های انگیزشی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]

ه

  • هنجارهای ذهنی رابطة ساختاری بین انگیزش درونی و بیرونی، نگرش به تسهیم دانش، کنترل رفتاری ادراک‌شده، هنجارهای ذهنی و نیت تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-154]
  • هوش معنوی نقش واسطة هوش معنوی، مهارت‌های اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]

ی

  • یادگیری الکترونیکی مطالعة مبانی معرفت‌شناسی آموزش مبتنی‌بر شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
  • یادگیری در محیط کار موانع مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در دوره‌های بالندگی حرفه‌ای: مطالعه‌ای داده‌بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
  • یادگیری غیررسمی بررسی نقش جوّ آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی بر یادگیری غیررسمی معلمان شهر جاسک [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 263-283]