اردلان، محمدرضا، سلطانزاده، وحید، و بهشتیراد، رقیه (1393). ارزیابی نقش فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی سازمانی. نامة آموزش عالی، 7(27)، 34-11.
استروس، آنسلم، و کوربین، جولیت (1393). اصول روش تحقیق کیفی: نظریة مبنایی، رویهها و شیوهها. ترجمة بیوک محمدی، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
الوانی، سید مهدی، و رودگرنژاد، فروغ (1389). مدل توسعة کارآفرینی در سازمانهای کوچک و متوسط. چشمانداز مدیریت بازرگانی، 4، 87-73.
شهرکیپور، حسن، ندری، خدیجه، و شیرمحمدی، رحمان (1389). بررسی رابطة بین فرهنگ سازمانی با کارآفرینی سازمانی در بین کارکنان دانشگاه لرستان. تحقیقات مدیریت آموزشی، 4، 136-109.
صمدآقایی، جلیل (1395). سازمانهای کارآفرین. تهران: مرکز انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.
عزیزی، محمد، و عزیزی، اکرم (1395).نسل سوم دانشگاهی: تجربههای موفق دانشگاههای برتر در آموزش کارآفرینی با اتکا به منابع صنعت. صنعت و دانشگاه، 9(31)، 14-1.
علیمردانی، مهرزاد، قهرمانی، محمد، و ابوالقاسمی، محمود (1388). بررسی رابطة میان ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی، رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 2(3)، 144-131.
قربانی، شهاب (1396). تبیین ارتقای کارآفرینی سازمانی بر اساس ابعاد رهبری هوشمند و چابکی سازمانی با نقش میانجی فرهنگ سازمانی. رسالة دکتری مدیریت کارآفرینی، سازمان مدیریت صنعتی.
قهرمانی، محمد، پرداختچی، محمدحسن، و حسینزاده، محمد (1389). فرهنگ سازمانی و رابطة آن با کارآفرینی سازمانی. چشمانداز مدیریت دولتی، 1، 39-25.
میرسپاسی، نیلوفر (1391). شناسایی موانع کارآفرینی و راهبردهای توسعة کارآفرینی در دانشگاهها، اولین همایش ملی الگوهای آموزش منابع انسانی دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهرانجنوب، 14 اردیبهشتماه.
یزدخواستی، علی، رجایی، سعید، و مولوی، حسین (1388). بررسی رابطة بین نوع فرهنگ سازمانی و میزان پذیرش مدیریت کیفیت فراگیر در دانشگاههای دولتی کشور. جامعهشناسی کاربردی، 20(2)، 188-175.
Awbrey, M., Kontoghiorghes, C., & Feurig, L. (2015). Examining the Relationship Between Learning Organization characteristics and change adaptation, innovation, and organizational performance. Human resource development Quarterly, 16(2), 185-211.
Dalmarco, G., Hulsink, W., & Blois, W. (2018). Creating entrepreneurial universities in an emerging economy: Evidence from Brazil. Technological Forecasting and Social Change, 135(2), 99-111.
Etzkowitz, H. (2017). Innovation Lodestar: The entrepreneurial university in a stellar knowledge firmament. Technological Forecasting and Social Change, 123. 122-129.
Etzkowitz, H., & Zhou, H. C. (2007). Regional innovation initiator: The entrepreneurial university in various triple helix models Singapore triple helix VI, conference, National University of Singapore, 16-18.
Gunes, S. (2012). Design entrepreneurship in product design education, Procedia – Social and Behavioral Sciences, 51, 64– 68
Hark, S. (2016). Contending directions. Gender studies in the entrepreneurial university. Women's Studies International Forum, 54, 84-90.
Hit, M. A., Irland, R. D., Camp, S. M., & Sexton, D. L. (2002). Strategic entrepreneurship creating new mindset. Oxford: Blackwell Publisher.
Jacob, M., Lundqvist, M., & Hellsmark, H., (2010). Entrepreneurial transformations in the Swedish University system: The case of Chalmers University of Technology. Research Policy, 32, 1555- 1568.
Kalar, B., & Antoncic, B.(2015). The entrepreneurial university, academic activities and technology and knowledge transfer in four European countries. Technovation, 36, 1-11.
Levine, M. V. (2009). The false promise of the entrepreneurial university: Selling academic commercialism as an engine of economic development in Milwaukee. Working Paper in University of Wisconsin-Milwaukee.
Obschonka, M. (2017). The quest for the entrepreneurial culture: Psychological Big Data in entrepreneurship research. Current Opinion in Behavioral Sciences, 18:, 69-74.
Parker. S. C. (2014). Entrepreneurship or entrepreneurship. Business Venturing, 19(3), 191-209.
Sidrat, S., & Frikha, A.(2018). Impact of the qualities of the manager and type of university on the development of the entrepreneurial university. High Technology Management Research, 29(1), 27-34.
Yildirim, N., & Askun, O. B. (2012). Entrepreneurship Intentions of Public Universities in Turkey: Going Beyond Education and Research?. Social and Behavioral Sciences, 58, 953–963.