آ
-
آریافر، حسین
رابطه انگیزش تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان قرچک [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 87-103]
-
آزاد مرد، شهنام
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق و روش آموزش مرسوم بر بازدههای شناختی و عاطفی یادگیری دانشجو معلمان* [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 79-98]
ا
-
احدی، حسن
بررسی اثربخشی بسته آموزشی «کاهش اهمالکاری» بر افزایش پیشرفت تحصیلی و کاهش اهمالکاری تحصیلی دختران دانشجوی دوره کارشناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 105-128]
-
اسدزاده، سمیه
نقش مؤلفه های هوش معنوی و توانمندسازی روانشناختی در ابعاد رفتار مدنی سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 98-123]
-
اسلامی هرندی، حسینعلی
ارزشیابی برنامههای آموزشی آموزش از دور در دوره متوسطه شهر تهران از نظر فراگیران بر اساس الگوی NADE-TDEC [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-149]
-
اعتمادی، احمد
اثر بخشی مداخله معنوی/ مذهبی بر کیفیت زندگی دانشجو معلمان زن [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 115-139]
-
اکرامی، محمود
تبیین مؤلفههای سرمایه فکری در دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 31-54]
-
امینی، داریوش
اثر بخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و شیوههای مقابله با استرس دانش آموزان دبیرستانی شاهد دختر همدان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-15]
ب
-
بخت، محمد
بررسی رابطه بین انتقال دانش و عملکرد گروههای آموزشی دوره دوم متوسطه نظری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 99-114]
-
بذرافشان مقدم، مجتبی
بررسی رابطه بین انتقال دانش و عملکرد گروههای آموزشی دوره دوم متوسطه نظری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 99-114]
-
برزگر بفرویی، کاظم
پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجو معلمان دختر بر اساس هوش هیجانی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 16-35]
پ
-
پورکریمی، جواد
نقش رهبری تحولآفرین مدیران دانشگاهی در توانمندی اعضای هیأت علمی دانشگاهها (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 9-30]
ج
-
جاویدان، لیدا
بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه فرهنگیان منطقه2 کشور [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 36-57]
-
جعفری هرندی، رضا
ارزشیابی برنامههای آموزشی آموزش از دور در دوره متوسطه شهر تهران از نظر فراگیران بر اساس الگوی NADE-TDEC [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-149]
چ
-
چنگایی، مهتاب
اثر بخشی مداخله معنوی/ مذهبی بر کیفیت زندگی دانشجو معلمان زن [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 115-139]
ح
-
حسین زاده، طیبه
رابطه سرمایههای روانشناختی و تمایل به ترک شغل با تأکید بر نقش واسطهای فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 34-53]
-
حسین قلی زاده، رضوان
بررسی رابطه بین انتقال دانش و عملکرد گروههای آموزشی دوره دوم متوسطه نظری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 99-114]
-
حسینی، سید رسول
ارائه مدلی برای ارزیابی کیفیت آموزش کارآفرینی با تأکید بر نقش تعدیلگری تواناییهای مدرسین و به کارگیری امکانات کمک آموزشی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 55-77]
-
حیدری، محمود
بررسی اثربخشی بسته آموزشی «کاهش اهمالکاری» بر افزایش پیشرفت تحصیلی و کاهش اهمالکاری تحصیلی دختران دانشجوی دوره کارشناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 105-128]
ر
-
رحیمی مند، مریم
بررسی جنبههای روانشناختی (انگیزه پیشرفت، خلاقیت) اثر بخشی روشهای نوین تدریس در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 9-31]
-
رزقی شیرسوار، هادی
رابطه انگیزش تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان قرچک [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 87-103]
-
رستگار، احمد
رابطه سرمایههای روانشناختی و تمایل به ترک شغل با تأکید بر نقش واسطهای فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 34-53]
ز
-
زاهد، عادل
ویژگیهای روانسنجی مقیاس اشتیاق به مدرسه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 56-70]
س
-
سپهوندی، محمدعلی
اثر بخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی در کاهش اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 80-97]
-
سلمانی اردکانی، مریم
پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجو معلمان دختر بر اساس هوش هیجانی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 16-35]
ش
-
شهودی، مریم
نقش میانجی رهبری معنوی بر رابطهی خودکارآمدی ورزشی و تعهد حرفهای درمعلمان تربیتبدنی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 58-79]
-
شیرازی تهرانی، علیرضا
اثر بخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی در کاهش اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 80-97]
ض
-
ضیاء، بابک
ارائه مدلی برای ارزیابی کیفیت آموزش کارآفرینی با تأکید بر نقش تعدیلگری تواناییهای مدرسین و به کارگیری امکانات کمک آموزشی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 55-77]
ط
-
طالب زاده نوبریان، محسن
نقش مؤلفه های هوش معنوی و توانمندسازی روانشناختی در ابعاد رفتار مدنی سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 98-123]
-
طالبی، هوشنگ
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق و روش آموزش مرسوم بر بازدههای شناختی و عاطفی یادگیری دانشجو معلمان* [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 79-98]
ع
-
عباس پور، عباس
بررسی جنبههای روانشناختی (انگیزه پیشرفت، خلاقیت) اثر بخشی روشهای نوین تدریس در آموزش عالی ایران [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 9-31]
-
علیزاده، لیلی
نقش میانجی رهبری معنوی بر رابطهی خودکارآمدی ورزشی و تعهد حرفهای درمعلمان تربیتبدنی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 58-79]
غ
-
غلامی، زهرا
نقش میانجی رهبری معنوی بر رابطهی خودکارآمدی ورزشی و تعهد حرفهای درمعلمان تربیتبدنی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 58-79]
ف
-
فرامرزی، سالار
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق و روش آموزش مرسوم بر بازدههای شناختی و عاطفی یادگیری دانشجو معلمان* [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 79-98]
-
فرج الهی، رسول
نقش میانجی رهبری معنوی بر رابطهی خودکارآمدی ورزشی و تعهد حرفهای درمعلمان تربیتبدنی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 58-79]
ق
-
قلائی، بهروز
بررسی رابطه ابعاد شخصیتی و عزت نفس با تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 71-86]
ک
-
کجباف، محمدباقر
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق و روش آموزش مرسوم بر بازدههای شناختی و عاطفی یادگیری دانشجو معلمان* [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 79-98]
-
کجباف، محمدباقر
بررسی اثربخشی بسته آموزشی «کاهش اهمالکاری» بر افزایش پیشرفت تحصیلی و کاهش اهمالکاری تحصیلی دختران دانشجوی دوره کارشناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 105-128]
-
کریمی یوسفی، سیده هایده
ویژگیهای روانسنجی مقیاس اشتیاق به مدرسه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 56-70]
-
کنعانی هرندی، ستاره
ارزشیابی برنامههای آموزشی آموزش از دور در دوره متوسطه شهر تهران از نظر فراگیران بر اساس الگوی NADE-TDEC [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 124-149]
-
کوهستانی، حسینعلی
بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه فرهنگیان منطقه2 کشور [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 36-57]
م
-
مظاهری، محمد مهدی
بررسی اثربخشی بسته آموزشی «کاهش اهمالکاری» بر افزایش پیشرفت تحصیلی و کاهش اهمالکاری تحصیلی دختران دانشجوی دوره کارشناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 105-128]
-
معینیکیا، مهدی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس اشتیاق به مدرسه [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 56-70]
-
منفردی راز، براتعلی
بررسی رابطه بین هوش فرهنگی و کیفیت زندگی کاری در دانشگاه فرهنگیان منطقه2 کشور [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 36-57]
-
موسوی، سیدحسین
نقش مؤلفه های هوش معنوی و توانمندسازی روانشناختی در ابعاد رفتار مدنی سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 98-123]
-
میردریکوند، فضل اله
اثر بخشی آموزش مهارتهای تنظیم هیجانی در کاهش اضطراب امتحان دانشآموزان دبیرستانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 80-97]
-
میرکمالی، سیدمحمد
نقش رهبری تحولآفرین مدیران دانشگاهی در توانمندی اعضای هیأت علمی دانشگاهها (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 9-30]
-
میرلو، محمدمهدی
نقش مؤلفه های هوش معنوی و توانمندسازی روانشناختی در ابعاد رفتار مدنی سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 98-123]
و
-
وقارموسوی، مجید
ارائه مدلی برای ارزیابی کیفیت آموزش کارآفرینی با تأکید بر نقش تعدیلگری تواناییهای مدرسین و به کارگیری امکانات کمک آموزشی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 55-77]
-
ولی زاده، زهرا
بررسی اثربخشی بسته آموزشی «کاهش اهمالکاری» بر افزایش پیشرفت تحصیلی و کاهش اهمالکاری تحصیلی دختران دانشجوی دوره کارشناسی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 105-128]
ه
-
هاشمی، اکرم السادات
پیشبینی عملکرد تحصیلی دانشجو معلمان دختر بر اساس هوش هیجانی، باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 16-35]
-
همتی، معصومه
اثر بخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و شیوههای مقابله با استرس دانش آموزان دبیرستانی شاهد دختر همدان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-15]
-
همتی ثابت، اکبر
اثر بخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای اجتماعی و شیوههای مقابله با استرس دانش آموزان دبیرستانی شاهد دختر همدان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-15]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
بررسی رابطه ابعاد شخصیتی و عزت نفس با تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 71-86]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد