ا
-
ابراهیم پور کومله، سمیرا
شناسایی و بررسی ویژگیهای مطلوب عناصر برنامۀ درسی برای نیل به پرورش مهارتهای حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی برای دورۀ ابتدایی تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 125-172]
-
ابراهیمی، ایوب
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه فرهنگیان: رویکرد 360 درجه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-103]
-
ابراهیمی، ایوب
مطالعۀ کیفی عوامل مؤثر در میل به ماندگاری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در وزارت آموزشوپرورش؛ مطالعة موردی، استان تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 121-146]
-
احمدی، غلامعلی
ارائة مدلی بر اساس رابطة سبکهای مدیریتی، خلاقیت و تعهد سازمانی با رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-28]
-
اسدزاده، حسن
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزانِ نوجوان (ASBPNSS) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 40-62]
-
اعلائی، غلامحسین
تحلیل رابطه بین هوش فرهنگی با هیجانپذیری در تدریس معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 147-168]
-
اعلامی، فرنوش
بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-40]
-
الله کرمی، آزاد
تأثیر روش تدریس نقشۀ مفهومی بر خودتنظیمی و خودپندارۀ تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]
ب
-
بابامرادی، افشین
تأثیر روش تدریس نقشۀ مفهومی بر خودتنظیمی و خودپندارۀ تحصیلی دانشآموزان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 105-124]
-
بادله، علیرضا
مقایسه آموزش مبتنی بر شبیه سازی با رویکرد سازنده گرایی و رویکرد سیستماتیک بر یادگیری و یادداری هنرجویان فنی و حرفه ای [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 29-49]
-
بیرامی، رضا
ارائة مدلی بر اساس رابطة سبکهای مدیریتی، خلاقیت و تعهد سازمانی با رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-28]
د
-
درتاج، فریبرز
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزانِ نوجوان (ASBPNSS) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 40-62]
-
دلاور، علی
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزانِ نوجوان (ASBPNSS) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 40-62]
ر
-
رضایی شریف، علی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه فرهنگ مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-88]
ز
-
زاهدبابلان، عادل
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه فرهنگ مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-88]
-
زبرجدیان، زهره
تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 137-154]
-
زغیبی قناد، سیمین
بررسی مدل علّی جنسیت و باور هوشی افزایشی با راهبردهای شناختی و فراشناختی با میانجیگری هیجانهای مثبت تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-120]
-
زین آبادی، حسنرضا
مطالعۀ کیفی عوامل مؤثر در میل به ماندگاری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در وزارت آموزشوپرورش؛ مطالعة موردی، استان تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 121-146]
س
-
سعدی پور، اسماعیل
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزانِ نوجوان (ASBPNSS) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 40-62]
-
سیف نراقی، مریم
شناسایی و بررسی ویژگیهای مطلوب عناصر برنامۀ درسی برای نیل به پرورش مهارتهای حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی برای دورۀ ابتدایی تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 125-172]
ع
-
عاشوری، جمال
ارائة مدلی بر اساس رابطة سبکهای مدیریتی، خلاقیت و تعهد سازمانی با رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-28]
-
عالیپور بیرگانی، سیروس
بررسی مدل علّی جنسیت و باور هوشی افزایشی با راهبردهای شناختی و فراشناختی با میانجیگری هیجانهای مثبت تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-120]
-
عباسیان، حسین
تبیین نقش ساختار توانمندساز مدرسه در اثربخشی مدرسه با میانجیگری خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 51-74]
-
عبدالله زاده، حمید
تبیین نقش ساختار توانمندساز مدرسه در اثربخشی مدرسه با میانجیگری خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 51-74]
-
علی نژاد، محسن
تبیین نقش ساختار توانمندساز مدرسه در اثربخشی مدرسه با میانجیگری خوشبینی تحصیلی معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 51-74]
ق
-
قاسمی کندسکلایی، نرگس
تحلیل رابطه بین هوش فرهنگی با هیجانپذیری در تدریس معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 147-168]
ک
-
کریمیان، حسین
بررسی و تبیین میزان توجه به مهارتهای تفکر انتقادی در کتابهای هدیههای آسمان دورة ابتدایی از دیدگاه معلمان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 75-95]
-
کولایی، قدرت اله
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه فرهنگ مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-88]
-
کوهی، امیرحسن
ارائة مدلی بر اساس رابطة سبکهای مدیریتی، خلاقیت و تعهد سازمانی با رضایت شغلی مدیران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 9-28]
م
-
مرادی، مرتضی
بررسی مدل علّی جنسیت و باور هوشی افزایشی با راهبردهای شناختی و فراشناختی با میانجیگری هیجانهای مثبت تحصیلی در دانشجویان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-120]
-
مصطفوی، زینب السادات
بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-40]
-
معینی کیا، مهدی
ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه فرهنگ مدرسه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 63-88]
-
مولایی، حسین
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه فرهنگیان: رویکرد 360 درجه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-103]
-
میرکمالی، سید محمد
بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-40]
ن
-
نادری، عزتالله
شناسایی و بررسی ویژگیهای مطلوب عناصر برنامۀ درسی برای نیل به پرورش مهارتهای حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی برای دورۀ ابتدایی تحصیلی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 125-172]
-
نارنجی ثانی، فاطمه
بررسی ساختار عاملی تسهیم دانش، اعتماد سازمانی و خلاقیت [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 9-40]
-
نیلی احمدآبادی، محمدرضا
تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری فعال درس علوم تجربی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی استان البرز [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 137-154]
ه
-
هداوندی، محمدرضا
مطالعۀ کیفی عوامل مؤثر در میل به ماندگاری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در وزارت آموزشوپرورش؛ مطالعة موردی، استان تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 121-146]
-
هوشی السادات، علیرضا
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ارزیابی کیفیت عملکرد اساتید دانشگاه فرهنگیان: رویکرد 360 درجه [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-103]
ی
-
یعقوبخانی غیاثوند، مرضیه
ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی مقیاس نیازهای بنیادی روانشناختی مرتبط با مدرسه، در دانش آموزانِ نوجوان (ASBPNSS) [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 40-62]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد