آ
-
آمریکا
مقایسه ساختار و عناصر اصلی طرح درس در منابع منتخب بینالمللی روش تدریس با منابع منتخب روش تدریس در ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
-
آموزش چندفرهنگی
بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهتگیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دورهی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 263-276]
-
آموزش ریاضی
رد پای سطوح طبقهبندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]
-
آموزش فلسفه به کودکان
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانشآموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
-
آموزش فیزیک
طراحی کتاب الکترونیکی و پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
-
آنتروپی شانون
بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهتگیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دورهی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 263-276]
ا
-
ابتلا به کرونا
نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]
-
اثربخشی تدریس
ارائه مدل علّی اثربخشی تدریس برخط بر اساس نگرش نسبت به تدریس برخط؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی تدریس برخط [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 247-261]
-
اثربخشی تدریس برخط
ارائه مدل علّی اثربخشی تدریس برخط بر اساس نگرش نسبت به تدریس برخط؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی تدریس برخط [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 247-261]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 205-216]
-
استدلال تناسبی
بررسی انتخاب استراتژیهای حل مساله در فعالیت آموزشی معلمان و معلمان آماده خدمت در چهار گونه معنایی از مسائل کلامی تناسب مستقیم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 229-245]
-
اضطراب ادراکشده
نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]
-
افسردگی
نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]
-
الزامات بیرونی
ارائه الگوی جامع سرآمدی مدرسه (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 189-204]
-
الزامات درونی
ارائه الگوی جامع سرآمدی مدرسه (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 189-204]
-
الزامات فرآیندی
ارائه الگوی جامع سرآمدی مدرسه (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 189-204]
-
انگلیس
مقایسه ساختار و عناصر اصلی طرح درس در منابع منتخب بینالمللی روش تدریس با منابع منتخب روش تدریس در ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
-
ایران
مقایسه ساختار و عناصر اصلی طرح درس در منابع منتخب بینالمللی روش تدریس با منابع منتخب روش تدریس در ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
ب
-
برنامه درسی فلسفه برای کودکان
بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهتگیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دورهی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 263-276]
-
برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS)
اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 205-216]
پ
-
پایه هشتم
رد پای سطوح طبقهبندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]
-
پدیدارشناختی
واکاوی پدیده ی تحصیل گریزی در دانش آموزان مناطق مرزی ثلاث باباجانی: (مطالعه ای پدیدارشناختی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 217-228]
-
پرخاشگری
مقایسه پرخاشگری و قانونگریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
-
پژوهش
شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ پژوهش در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
-
پژوهش تربیت معلم
شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ پژوهش در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
-
پژوهش مشارکتی
واکاوی فرایند توسعهی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیستهی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]
ت
-
تحصیل گریزی
واکاوی پدیده ی تحصیل گریزی در دانش آموزان مناطق مرزی ثلاث باباجانی: (مطالعه ای پدیدارشناختی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 217-228]
-
تعامل
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانشآموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
-
تعلیم و تربیت
شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]
-
توسعه حرفه ای
واکاوی فرایند توسعهی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیستهی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]
ج
-
جستجوی اخبار کرونا
نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]
ح
-
حل مساله
بررسی انتخاب استراتژیهای حل مساله در فعالیت آموزشی معلمان و معلمان آماده خدمت در چهار گونه معنایی از مسائل کلامی تناسب مستقیم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 229-245]
خ
-
خودشیفتگی
مقایسه پرخاشگری و قانونگریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
-
خودکارآمدی تدریس برخط
ارائه مدل علّی اثربخشی تدریس برخط بر اساس نگرش نسبت به تدریس برخط؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی تدریس برخط [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 247-261]
-
خودکارآمدی شغلی
نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیتهای حرفهای و خودکارآمدی شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
د
-
دانشآموزان
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانشآموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
-
دانش آموزان
واکاوی پدیده ی تحصیل گریزی در دانش آموزان مناطق مرزی ثلاث باباجانی: (مطالعه ای پدیدارشناختی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 217-228]
-
دانشآموزان دبیرستان
تاثیر مواد کمک درسی بر یادگیری زبان انگلیسی و مفهوم سازی فرهنگی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 155-167]
-
دانشجو- معلمان
نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیتهای حرفهای و خودکارآمدی شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
-
دانش معلمی
نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیتهای حرفهای و خودکارآمدی شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
-
درس پژوهی
واکاوی فرایند توسعهی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیستهی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]
س
-
سرآمدی مدرسه
ارائه الگوی جامع سرآمدی مدرسه (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 189-204]
-
سطوح طبقهبندی سولو
رد پای سطوح طبقهبندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]
-
سلامت روان
نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]
ص
-
صلاحیت حرفهای
نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیتهای حرفهای و خودکارآمدی شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
ط
-
طراحی الگو
ارائه الگوی جامع سرآمدی مدرسه (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 189-204]
ف
-
فرهنگ
شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ پژوهش در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
-
فرهنگ پژوهش
شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ پژوهش در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
ق
-
قانون گریزی
مقایسه پرخاشگری و قانونگریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
ک
-
کانادا
مقایسه ساختار و عناصر اصلی طرح درس در منابع منتخب بینالمللی روش تدریس با منابع منتخب روش تدریس در ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
-
کتاب الکترونیکی
طراحی کتاب الکترونیکی و پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
-
کتاب پویا
طراحی کتاب الکترونیکی و پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
-
کتاب تعاملی
طراحی کتاب الکترونیکی و پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
-
کتاب درسی ریاضی
رد پای سطوح طبقهبندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]
-
کتاب فارسی
بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهتگیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دورهی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 263-276]
گ
-
گونهمعنایی
بررسی انتخاب استراتژیهای حل مساله در فعالیت آموزشی معلمان و معلمان آماده خدمت در چهار گونه معنایی از مسائل کلامی تناسب مستقیم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 229-245]
ل
-
لگاریتم
اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر درک دانشآموزان از توابع نمایی و لگاریتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
م
-
متون کمک درسی
تاثیر مواد کمک درسی بر یادگیری زبان انگلیسی و مفهوم سازی فرهنگی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 155-167]
-
مدارس ابتدایی
ارائه الگوی جامع سرآمدی مدرسه (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 189-204]
-
مرور نظاممند
شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]
-
مشکلات خواندن
اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 205-216]
-
مطالعه تطبیقی
مقایسه ساختار و عناصر اصلی طرح درس در منابع منتخب بینالمللی روش تدریس با منابع منتخب روش تدریس در ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
-
معلمان
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانشآموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
-
معلّم درس پژوه
واکاوی فرایند توسعهی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیستهی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]
-
مفهومسازی فرهنگی
تاثیر مواد کمک درسی بر یادگیری زبان انگلیسی و مفهوم سازی فرهنگی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 155-167]
-
مناطق مرزی
واکاوی پدیده ی تحصیل گریزی در دانش آموزان مناطق مرزی ثلاث باباجانی: (مطالعه ای پدیدارشناختی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 217-228]
ن
-
نظریه سولو
رد پای سطوح طبقهبندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]
-
نظریه هوش پاس
اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 205-216]
-
نقشه مفهومی
اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر درک دانشآموزان از توابع نمایی و لگاریتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
-
نگرش مرتبط با شغل
نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیتهای حرفهای و خودکارآمدی شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
-
نگرش نسبت به تدریس برخط
ارائه مدل علّی اثربخشی تدریس برخط بر اساس نگرش نسبت به تدریس برخط؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی تدریس برخط [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 247-261]
-
نمایی
اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر درک دانشآموزان از توابع نمایی و لگاریتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
-
نوجوانان
مقایسه پرخاشگری و قانونگریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
-
نو معلمان
شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]
-
نیازسنجی
شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]
ی
-
یادداری
طراحی کتاب الکترونیکی و پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
-
یادگیری
طراحی کتاب الکترونیکی و پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
-
یادگیری زبان انگلیسی
تاثیر مواد کمک درسی بر یادگیری زبان انگلیسی و مفهوم سازی فرهنگی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 155-167]
-
یادگیری معنادار
اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر درک دانشآموزان از توابع نمایی و لگاریتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد