آ
-
آموزش
فراتحلیلی بر تفاوتهای انگارهای زبانآموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]
ا
-
انگیزه پیشرفت تحصیلی
بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]
پ
-
پایه دوازدهم
بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]
-
پدیدارشناسی
شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
-
پدیدارشناسی
پدیدارشناسی دیدگاه دانشآموزان دوره متوسطه اول در ارتباط با معلم خوب: یک مطالعه موردی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 115-134]
-
پروژه محور
بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]
ت
-
تجربه غرقگی
تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
-
تجزیه و تحلیل
یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانشآموزان در نوشتن مقالههای کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]
-
تشخیص
شناسایی مؤلفههای ضعف عمومی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]
ج
-
جلوههای بصری
رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوههای بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
-
جنسیت
فراتحلیلی بر تفاوتهای انگارهای زبانآموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]
-
جهت گیری هدف
تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
خ
-
خلاقیت
رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوههای بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
-
خلاقیت
پیش بینی شایستگی حرفهای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانهای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]
-
خودباوری
پیش بینی شایستگی حرفهای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانهای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]
د
-
دانشآموز
رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوههای بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
-
دانشآموزان
شناسایی مؤلفههای ضعف عمومی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]
-
دانشآموزان
بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]
-
دانشآموزان دوره متوسطه اول
پدیدارشناسی دیدگاه دانشآموزان دوره متوسطه اول در ارتباط با معلم خوب: یک مطالعه موردی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 115-134]
-
دوره ابتدایی
رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوههای بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
-
دوره دوم متوسطه
شناسایی مؤلفههای ضعف عمومی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]
-
دیدگاه دانشآموزان
پدیدارشناسی دیدگاه دانشآموزان دوره متوسطه اول در ارتباط با معلم خوب: یک مطالعه موردی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 115-134]
ر
-
رویکرد تفسیری انتقادی
رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوههای بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
-
رویکرد یادگیری مشارکتی
شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
ز
-
زبانآموزی
فراتحلیلی بر تفاوتهای انگارهای زبانآموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]
س
-
سبک شناختی
تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
-
سواد رسانهای
پیش بینی شایستگی حرفهای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانهای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]
ش
-
شناسایی
شناسایی مؤلفههای ضعف عمومی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]
-
شیمی
بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]
ص
-
صلاحیت حرفهای
پیش بینی شایستگی حرفهای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانهای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]
ع
-
علم بیان
شناسایی مؤلفههای ضعف عمومی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیلی بر تفاوتهای انگارهای زبانآموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]
ق
-
قدرت استدلال
یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانشآموزان در نوشتن مقالههای کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]
ک
-
کنترل شناختی
تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
-
کودک
فراتحلیلی بر تفاوتهای انگارهای زبانآموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]
گ
-
گونه های معلم کارآفرین
شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
م
-
محیط یادگیری الکترونیکی
شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
-
مطالعه موردی
پدیدارشناسی دیدگاه دانشآموزان دوره متوسطه اول در ارتباط با معلم خوب: یک مطالعه موردی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 115-134]
-
معلمان ابتدایی
پیش بینی شایستگی حرفهای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانهای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]
-
معلم خوب
پدیدارشناسی دیدگاه دانشآموزان دوره متوسطه اول در ارتباط با معلم خوب: یک مطالعه موردی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 115-134]
-
معلم کارآفرین آنلاین
شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
-
معلم کارآفرین مشاور
شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
-
معلم کارآفرینی توسعه دهنده برنامه درسی
شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
-
معلم کارآفرینی کلاس درس
شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
-
مقاله های کوتاه
یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانشآموزان در نوشتن مقالههای کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]
ن
-
نظام آموزش عالی
شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
ه
-
هوش معنوی
تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
ی
-
یادگیری
یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانشآموزان در نوشتن مقالههای کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]
-
یادگیری معکوس
یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانشآموزان در نوشتن مقالههای کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد