نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش فراتحلیلی بر تفاوت‌های‌ انگاره‌ای زبان‌آموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت‌ [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]

ا

  • انگیزه پیشرفت تحصیلی بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]

پ

  • پایه دوازدهم بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]
  • پدیدارشناسی شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
  • پدیدارشناسی پدیدارشناسی دیدگاه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در ارتباط با معلم خوب: یک مطالعه موردی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 115-134]
  • پروژه محور بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]

ت

  • تجربه غرقگی تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
  • تجزیه و تحلیل یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانش‌آموزان در نوشتن مقاله‌های کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]
  • تشخیص شناسایی مؤلفه‌های ضعف عمومی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]

ج

  • جلوه‌های بصری رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوه‌های بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
  • جنسیت فراتحلیلی بر تفاوت‌های‌ انگاره‌ای زبان‌آموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت‌ [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]
  • جهت گیری هدف تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]

خ

  • خلاقیت رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوه‌های بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
  • خلاقیت پیش بینی شایستگی حرفه‌ای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانه‌ای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]
  • خودباوری پیش بینی شایستگی حرفه‌ای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانه‌ای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]

د

  • دانش‌آموز رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوه‌های بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
  • دانش‌آموزان شناسایی مؤلفه‌های ضعف عمومی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]
  • دانش‌آموزان بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]
  • دانش‌آموزان دوره متوسطه اول پدیدارشناسی دیدگاه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در ارتباط با معلم خوب: یک مطالعه موردی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 115-134]
  • دوره ابتدایی رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوه‌های بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
  • دوره دوم متوسطه شناسایی مؤلفه‌های ضعف عمومی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]
  • دیدگاه دانش‌آموزان پدیدارشناسی دیدگاه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در ارتباط با معلم خوب: یک مطالعه موردی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 115-134]

ر

  • رویکرد تفسیری انتقادی رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوه‌های بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
  • رویکرد یادگیری مشارکتی شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]

ز

  • زبان‌آموزی فراتحلیلی بر تفاوت‌های‌ انگاره‌ای زبان‌آموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت‌ [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]

س

  • سبک شناختی تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
  • سواد رسانه‌ای پیش بینی شایستگی حرفه‌ای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانه‌ای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]

ش

  • شناسایی شناسایی مؤلفه‌های ضعف عمومی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]
  • شیمی بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]

ص

  • صلاحیت حرفه‌ای پیش بینی شایستگی حرفه‌ای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانه‌ای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]

ع

  • علم بیان شناسایی مؤلفه‌های ضعف عمومی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیلی بر تفاوت‌های‌ انگاره‌ای زبان‌آموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت‌ [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]

ق

  • قدرت استدلال یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانش‌آموزان در نوشتن مقاله‌های کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]

ک

  • کنترل شناختی تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
  • کودک فراتحلیلی بر تفاوت‌های‌ انگاره‌ای زبان‌آموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت‌ [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]

گ

  • گونه های معلم کارآفرین شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]

م

  • محیط یادگیری الکترونیکی شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
  • مطالعه موردی پدیدارشناسی دیدگاه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در ارتباط با معلم خوب: یک مطالعه موردی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 115-134]
  • معلمان ابتدایی پیش بینی شایستگی حرفه‌ای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانه‌ای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]
  • معلم خوب پدیدارشناسی دیدگاه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در ارتباط با معلم خوب: یک مطالعه موردی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 115-134]
  • معلم کارآفرین آنلاین شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
  • معلم کارآفرین مشاور شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
  • معلم کارآفرینی توسعه دهنده برنامه درسی شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
  • معلم کارآفرینی کلاس درس شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
  • مقاله های کوتاه یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانش‌آموزان در نوشتن مقاله‌های کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]

ن

  • نظام آموزش عالی شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]

ه

  • هوش معنوی تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]

ی

  • یادگیری یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانش‌آموزان در نوشتن مقاله‌های کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]
  • یادگیری معکوس یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانش‌آموزان در نوشتن مقاله‌های کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]