نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی، نفیسه اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر درک دانش‌آموزان از توابع نمایی و لگاریتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]

ا

  • ابراهیم زاده، خوشدوی مقایسه پرخاشگری و قانون‌گریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
  • ابراهیمی دباغ، محمد طراحی کتاب الکترونیکی و ‌ پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
  • احمدآبادی، سمیه نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]
  • ادیب، یوسف بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 263-276]
  • اصغری، نسیم بررسی انتخاب استراتژی‌های حل مساله در فعالیت آموزشی معلمان و معلمان آماده خدمت در چهار گونه معنایی از مسائل کلامی تناسب مستقیم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 229-245]

ب

  • بدری گرگری، رحیم بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 263-276]
  • براتی، هادی شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ پژوهش در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
  • بهاری، پروین اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانش‌آموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]

پ

  • پاشا نجاتی، فاطمه اثربخشی اجرای طرح درس ریاضی با رویکرد درس پژوهی بر تفکر انتقادی (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر و پسر پایه نهم شهر تهران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 293-305]
  • پورکریمی، جواد شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]
  • پورنگ، افسانه بررسی انتخاب استراتژی‌های حل مساله در فعالیت آموزشی معلمان و معلمان آماده خدمت در چهار گونه معنایی از مسائل کلامی تناسب مستقیم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 229-245]

ت

  • تکریمی، عظیمه اعتباریابی مقدمانی نسخه فارسی پرسشنامه چند بعدی مذهبی/ معنوی (فرم کوتاه) و مقایسه پایبندی مذهبی/ معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اهواز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 277-291]

ح

  • حافظی، حسین ارائه مدل علّی اثربخشی تدریس برخط بر اساس نگرش نسبت به تدریس برخط؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی تدریس برخط [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 247-261]
  • حسینی، سید رسول واکاوی فرایند توسعه‌ی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیسته‌ی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]
  • حلیمی شبستری، مریم اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانش‌آموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
  • حیدری، محمدنقی ارائه الگوی جامع سرآمدی مدرسه (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 189-204]

خ

  • خدارحمی، سمیه ارائه مدل علّی اثربخشی تدریس برخط بر اساس نگرش نسبت به تدریس برخط؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی تدریس برخط [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 247-261]

ر

  • رحیمی پور، سعید تاثیر مواد کمک درسی بر یادگیری زبان انگلیسی و مفهوم سازی فرهنگی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 155-167]
  • رزاقی، محمد نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای و خودکارآمدی شغلی دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
  • رمضانی، فریبرز نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]

ز

  • زاهد بابلان، عادل واکاوی پدیده ‏‏ی تحصیل‏ گریزی در دانش ‏آموزان مناطق مرزی ثلاث باباجانی: (مطالعه ‏ای پدیدارشناختی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 217-228]

س

  • سرمدی، محمدرضا ارائه مدل علّی اثربخشی تدریس برخط بر اساس نگرش نسبت به تدریس برخط؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی تدریس برخط [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 247-261]
  • سعیدی، علی طراحی کتاب الکترونیکی و ‌ پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
  • سلطان آبادی، مجید طراحی کتاب الکترونیکی و ‌ پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
  • سلطانی، ایرج ارائه الگوی جامع سرآمدی مدرسه (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 189-204]

ش

  • شاهورانی سمنانی، احمد بررسی انتخاب استراتژی‌های حل مساله در فعالیت آموزشی معلمان و معلمان آماده خدمت در چهار گونه معنایی از مسائل کلامی تناسب مستقیم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 229-245]
  • شفیع پور، مجتبی اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 205-216]
  • شهرکی پور، حسن اثربخشی اجرای طرح درس ریاضی با رویکرد درس پژوهی بر تفکر انتقادی (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر و پسر پایه نهم شهر تهران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 293-305]
  • شیخی پورپاک، سینا مقایسه پرخاشگری و قانون‌گریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
  • شیروانی شیری، علی اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر درک دانش‌آموزان از توابع نمایی و لگاریتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
  • شیروانی شیری، علی مقایسه ساختار و عناصر اصلی طرح درس در منابع منتخب بین‌المللی روش تدریس با منابع منتخب روش تدریس در ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]

ص

  • صابر گرکانی، افسانه اثربخشی اجرای طرح درس ریاضی با رویکرد درس پژوهی بر تفکر انتقادی (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر و پسر پایه نهم شهر تهران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 293-305]

ط

  • طولابی، زینب تاثیر مواد کمک درسی بر یادگیری زبان انگلیسی و مفهوم سازی فرهنگی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 155-167]

ع

  • عبدالمحمدی، کریم مقایسه پرخاشگری و قانون‌گریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
  • عظیمی، روح الله واکاوی فرایند توسعه‌ی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیسته‌ی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]
  • علی زاده عربلوی بیشه، سارا مقایسه پرخاشگری و قانون‌گریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]

غ

  • غباری، باقر اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 205-216]
  • غدیری صورمان آبادی، فرهاد مقایسه پرخاشگری و قانون‌گریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]

ف

  • فرج الهی، مهران ارائه مدل علّی اثربخشی تدریس برخط بر اساس نگرش نسبت به تدریس برخط؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی تدریس برخط [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 247-261]

ق

  • قاسم زاده علیشاهی، ابوالفضل نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای و خودکارآمدی شغلی دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]

ک

  • کبیری، مسعود بررسی انتخاب استراتژی‌های حل مساله در فعالیت آموزشی معلمان و معلمان آماده خدمت در چهار گونه معنایی از مسائل کلامی تناسب مستقیم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 229-245]
  • کریمیان پور، غفار واکاوی پدیده ‏‏ی تحصیل‏ گریزی در دانش ‏آموزان مناطق مرزی ثلاث باباجانی: (مطالعه ‏ای پدیدارشناختی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 217-228]

م

  • محبت‌پناه، افسانه رد پای سطوح طبقه‌بندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]
  • مرتضوی زاده، سید حشمت الله مقایسه ساختار و عناصر اصلی طرح درس در منابع منتخب بین‌المللی روش تدریس با منابع منتخب روش تدریس در ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
  • مطهرنژاد، عصمت اعتباریابی مقدمانی نسخه فارسی پرسشنامه چند بعدی مذهبی/ معنوی (فرم کوتاه) و مقایسه پایبندی مذهبی/ معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اهواز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 277-291]
  • مهدیزاده، ایرج شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ پژوهش در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
  • موسوی، سید صاحب مقایسه ساختار و عناصر اصلی طرح درس در منابع منتخب بین‌المللی روش تدریس با منابع منتخب روش تدریس در ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
  • میرزاده، محمود شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]

ن

  • نارنجی ثانی، فاطمه شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]
  • نامداری پژمان، مهدی واکاوی فرایند توسعه‌ی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیسته‌ی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]
  • نصرتی، فاطمه اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 205-216]
  • نعمتیان، محمد حسین نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیت‌های حرفه‌ای و خودکارآمدی شغلی دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
  • نوروزی، وریا بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 263-276]

ی

  • یاری، جهانگیر بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 263-276]
  • یاریقلی، بهبود اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانش‌آموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
  • یافتیان، نرگس رد پای سطوح طبقه‌بندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]