آ
-
آزادی، نفیسه
اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر درک دانشآموزان از توابع نمایی و لگاریتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
ا
-
ابراهیم زاده، خوشدوی
مقایسه پرخاشگری و قانونگریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
-
ابراهیمی دباغ، محمد
طراحی کتاب الکترونیکی و پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
-
احمدآبادی، سمیه
نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]
-
ادیب، یوسف
بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهتگیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دورهی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 263-276]
-
اصغری، نسیم
بررسی انتخاب استراتژیهای حل مساله در فعالیت آموزشی معلمان و معلمان آماده خدمت در چهار گونه معنایی از مسائل کلامی تناسب مستقیم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 229-245]
ب
-
بدری گرگری، رحیم
بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهتگیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دورهی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 263-276]
-
براتی، هادی
شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ پژوهش در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
-
بهاری، پروین
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانشآموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
پ
-
پاشا نجاتی، فاطمه
اثربخشی اجرای طرح درس ریاضی با رویکرد درس پژوهی بر تفکر انتقادی (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر و پسر پایه نهم شهر تهران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 293-305]
-
پورکریمی، جواد
شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]
-
پورنگ، افسانه
بررسی انتخاب استراتژیهای حل مساله در فعالیت آموزشی معلمان و معلمان آماده خدمت در چهار گونه معنایی از مسائل کلامی تناسب مستقیم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 229-245]
ت
-
تکریمی، عظیمه
اعتباریابی مقدمانی نسخه فارسی پرسشنامه چند بعدی مذهبی/ معنوی (فرم کوتاه) و مقایسه پایبندی مذهبی/ معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اهواز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 277-291]
ح
-
حافظی، حسین
ارائه مدل علّی اثربخشی تدریس برخط بر اساس نگرش نسبت به تدریس برخط؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی تدریس برخط [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 247-261]
-
حسینی، سید رسول
واکاوی فرایند توسعهی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیستهی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]
-
حلیمی شبستری، مریم
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانشآموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
-
حیدری، محمدنقی
ارائه الگوی جامع سرآمدی مدرسه (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 189-204]
خ
-
خدارحمی، سمیه
ارائه مدل علّی اثربخشی تدریس برخط بر اساس نگرش نسبت به تدریس برخط؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی تدریس برخط [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 247-261]
ر
-
رحیمی پور، سعید
تاثیر مواد کمک درسی بر یادگیری زبان انگلیسی و مفهوم سازی فرهنگی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 155-167]
-
رزاقی، محمد
نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیتهای حرفهای و خودکارآمدی شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
-
رمضانی، فریبرز
نقش پیامدهای کرونا بر مشکلات سلامت روان دانشجویان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 143-154]
ز
-
زاهد بابلان، عادل
واکاوی پدیده ی تحصیل گریزی در دانش آموزان مناطق مرزی ثلاث باباجانی: (مطالعه ای پدیدارشناختی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 217-228]
س
-
سرمدی، محمدرضا
ارائه مدل علّی اثربخشی تدریس برخط بر اساس نگرش نسبت به تدریس برخط؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی تدریس برخط [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 247-261]
-
سعیدی، علی
طراحی کتاب الکترونیکی و پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
-
سلطان آبادی، مجید
طراحی کتاب الکترونیکی و پویایِ فیزیک و بررسی میزان تأثیر آن در یادگیری و یادداری مفاهیم فیزیک. [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 129-142]
-
سلطانی، ایرج
ارائه الگوی جامع سرآمدی مدرسه (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 189-204]
ش
-
شاهورانی سمنانی، احمد
بررسی انتخاب استراتژیهای حل مساله در فعالیت آموزشی معلمان و معلمان آماده خدمت در چهار گونه معنایی از مسائل کلامی تناسب مستقیم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 229-245]
-
شفیع پور، مجتبی
اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 205-216]
-
شهرکی پور، حسن
اثربخشی اجرای طرح درس ریاضی با رویکرد درس پژوهی بر تفکر انتقادی (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر و پسر پایه نهم شهر تهران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 293-305]
-
شیخی پورپاک، سینا
مقایسه پرخاشگری و قانونگریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
-
شیروانی شیری، علی
اثربخشی کاربرد نقشه مفهومی بر درک دانشآموزان از توابع نمایی و لگاریتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 71-86]
-
شیروانی شیری، علی
مقایسه ساختار و عناصر اصلی طرح درس در منابع منتخب بینالمللی روش تدریس با منابع منتخب روش تدریس در ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
ص
-
صابر گرکانی، افسانه
اثربخشی اجرای طرح درس ریاضی با رویکرد درس پژوهی بر تفکر انتقادی (مورد مطالعه: دانش آموزان دختر و پسر پایه نهم شهر تهران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 293-305]
ط
-
طولابی، زینب
تاثیر مواد کمک درسی بر یادگیری زبان انگلیسی و مفهوم سازی فرهنگی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 155-167]
ع
-
عبدالمحمدی، کریم
مقایسه پرخاشگری و قانونگریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
-
عظیمی، روح الله
واکاوی فرایند توسعهی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیستهی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]
-
علی زاده عربلوی بیشه، سارا
مقایسه پرخاشگری و قانونگریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
غ
-
غباری، باقر
اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 205-216]
-
غدیری صورمان آبادی، فرهاد
مقایسه پرخاشگری و قانونگریزی در نوجوانان دارای صفات خودشیفته و عادی [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 87-98]
ف
-
فرج الهی، مهران
ارائه مدل علّی اثربخشی تدریس برخط بر اساس نگرش نسبت به تدریس برخط؛ نقش واسطه ای خودکارآمدی تدریس برخط [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 247-261]
ق
-
قاسم زاده علیشاهی، ابوالفضل
نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیتهای حرفهای و خودکارآمدی شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
ک
-
کبیری، مسعود
بررسی انتخاب استراتژیهای حل مساله در فعالیت آموزشی معلمان و معلمان آماده خدمت در چهار گونه معنایی از مسائل کلامی تناسب مستقیم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 229-245]
-
کریمیان پور، غفار
واکاوی پدیده ی تحصیل گریزی در دانش آموزان مناطق مرزی ثلاث باباجانی: (مطالعه ای پدیدارشناختی) [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 217-228]
م
-
محبتپناه، افسانه
رد پای سطوح طبقهبندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]
-
مرتضوی زاده، سید حشمت الله
مقایسه ساختار و عناصر اصلی طرح درس در منابع منتخب بینالمللی روش تدریس با منابع منتخب روش تدریس در ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
-
مطهرنژاد، عصمت
اعتباریابی مقدمانی نسخه فارسی پرسشنامه چند بعدی مذهبی/ معنوی (فرم کوتاه) و مقایسه پایبندی مذهبی/ معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اهواز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 277-291]
-
مهدیزاده، ایرج
شناسایی عوامل مؤثر بر فرهنگ پژوهش در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
-
موسوی، سید صاحب
مقایسه ساختار و عناصر اصلی طرح درس در منابع منتخب بینالمللی روش تدریس با منابع منتخب روش تدریس در ایران [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 169-188]
-
میرزاده، محمود
شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]
ن
-
نارنجی ثانی، فاطمه
شناسایی نیازهای آموزشی نو معلمان در نظام تعلیم و تربیت [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 55-69]
-
نامداری پژمان، مهدی
واکاوی فرایند توسعهی حرفه ای مبتنی بر تجارب زیستهی معلّمان درس پژوه [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 37-53]
-
نصرتی، فاطمه
اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 205-216]
-
نعمتیان، محمد حسین
نقش دانش معلمی و نگرش مرتبط با شغل معلمی بر صلاحیتهای حرفهای و خودکارآمدی شغلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تبریز [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
-
نوروزی، وریا
بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهتگیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دورهی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 263-276]
ی
-
یاری، جهانگیر
بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهتگیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دورهی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 263-276]
-
یاریقلی، بهبود
اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر کیفیت تعامل بین معلمان و دانشآموزان دختر متوسطه اول [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 99-111]
-
یافتیان، نرگس
رد پای سطوح طبقهبندی نظریه سولو در کتاب ریاضی پایه هشتم [دوره 13، شماره 1، 1403، صفحه 113-128]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد