آ
-
آراسته صالح کوهی، مهدیه
یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانشآموزان در نوشتن مقالههای کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]
ا
-
ابوالقاسمی، محمود
شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
-
احمدی کلاته احمد، فاطمه
بررسی میزان درک دانشجومعلمان ابتدایی از ماهیت علم در ساختار شباهت خانوادگی و ارائه راهکار برای ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 135-151]
-
اسدزاده، حسن
تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
-
اعلامی، فرنوش
شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
-
اکرمی، زکیه
بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]
-
امام جمعه، محمد رضا
بررسی میزان درک دانشجومعلمان ابتدایی از ماهیت علم در ساختار شباهت خانوادگی و ارائه راهکار برای ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 135-151]
-
امانی، وحید
بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]
-
امیری هفتادر، زهرا
پیش بینی شایستگی حرفهای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانهای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]
پ
-
پاشایی، محمدرضا
شناسایی مؤلفههای ضعف عمومی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]
-
پورسلیم، عباس
پدیدارشناسی دیدگاه دانشآموزان دوره متوسطه اول در ارتباط با معلم خوب: یک مطالعه موردی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 115-134]
-
پورکریمی، جواد
شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
ت
-
تقی زاده، هدایت الله
فراتحلیلی بر تفاوتهای انگارهای زبانآموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]
-
تقی نژاد، حاتم
شناسایی مؤلفههای ضعف عمومی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]
ح
-
حموله، زینب
بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]
خ
-
خادمی، سولماز
رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوههای بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
د
-
درتاج، فریبرز
تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
ر
-
روحانی، سعید
شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
س
-
سایه وند، زهرا
شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
-
سعدی پور، اسماعیل
تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
-
سلیمی نمین، سارا
شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
ش
-
شادی، صدیقه
رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوههای بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
ص
-
صفری، اکرم
شناسایی مؤلفههای ضعف عمومی دانشآموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]
ع
-
عبدی زرین، سهراب
پیش بینی شایستگی حرفهای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانهای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]
-
عصاره، علیرضا
بررسی میزان درک دانشجومعلمان ابتدایی از ماهیت علم در ساختار شباهت خانوادگی و ارائه راهکار برای ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 135-151]
ک
-
کبیری، مسعود
بررسی میزان درک دانشجومعلمان ابتدایی از ماهیت علم در ساختار شباهت خانوادگی و ارائه راهکار برای ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 135-151]
-
کرامتی، محمدرضا
شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
-
کریم زندی، محسن
تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
-
کمالپورخوب، ناصر
فراتحلیلی بر تفاوتهای انگارهای زبانآموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]
-
کوثری، مجید
رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوههای بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
م
-
مبین رهنی، یاسمن
شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
-
محمدی، مهدی
رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوههای بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
-
مرادی، رحیم
یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانشآموزان در نوشتن مقالههای کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]
ن
-
نارنجی ثانی، فاطمه
شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
-
ناصری جهرمی، رضا
رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوههای بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
-
نگهبان، محدثه
بررسی میزان درک دانشجومعلمان ابتدایی از ماهیت علم در ساختار شباهت خانوادگی و ارائه راهکار برای ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 135-151]
-
نورانی زاده، حدیث
رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوههای بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد