نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته صالح کوهی، مهدیه یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانش‌آموزان در نوشتن مقاله‌های کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]

ا

  • ابوالقاسمی، محمود شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
  • احمدی کلاته احمد، فاطمه بررسی میزان درک دانشجومعلمان ابتدایی از ماهیت علم در ساختار شباهت خانوادگی و ارائه راهکار برای ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 135-151]
  • اسدزاده، حسن تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
  • اعلامی، فرنوش شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
  • اکرمی، زکیه بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]
  • امام جمعه، محمد رضا بررسی میزان درک دانشجومعلمان ابتدایی از ماهیت علم در ساختار شباهت خانوادگی و ارائه راهکار برای ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 135-151]
  • امانی، وحید بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]
  • امیری هفتادر، زهرا پیش بینی شایستگی حرفه‌ای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانه‌ای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]

پ

  • پاشایی، محمدرضا شناسایی مؤلفه‌های ضعف عمومی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]
  • پورسلیم، عباس پدیدارشناسی دیدگاه دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در ارتباط با معلم خوب: یک مطالعه موردی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 115-134]
  • پورکریمی، جواد شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]

ت

  • تقی زاده، هدایت الله فراتحلیلی بر تفاوت‌های‌ انگاره‌ای زبان‌آموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت‌ [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]
  • تقی نژاد، حاتم شناسایی مؤلفه‌های ضعف عمومی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]

ح

  • حموله، زینب بررسی تأثیر آموزش به شیوه پروژه محور بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان پایه دوازدهم در درس شیمی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 71-86]

خ

  • خادمی، سولماز رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوه‌های بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]

د

  • درتاج، فریبرز تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]

ر

  • روحانی، سعید شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]

س

  • سایه وند، زهرا شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]
  • سعدی پور، اسماعیل تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
  • سلیمی نمین، سارا شناسایی گونه های معلم کارآفرینی براساس کنش های کارآفرینانه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 87-113]

ش

  • شادی، صدیقه رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوه‌های بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]

ص

  • صفری، اکرم شناسایی مؤلفه‌های ضعف عمومی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در تشخیص و فهم علم بیان در متون ادبی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 41-54]

ع

  • عبدی زرین، سهراب پیش بینی شایستگی حرفه‌ای بر اساس خودباوری، خلاقیت و سواد رسانه‌ای معلمان ابتدایی شهر یزد [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 153-167]
  • عصاره، علیرضا بررسی میزان درک دانشجومعلمان ابتدایی از ماهیت علم در ساختار شباهت خانوادگی و ارائه راهکار برای ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 135-151]

ک

  • کبیری، مسعود بررسی میزان درک دانشجومعلمان ابتدایی از ماهیت علم در ساختار شباهت خانوادگی و ارائه راهکار برای ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 135-151]
  • کرامتی، محمدرضا شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
  • کریم زندی، محسن تدوین مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس هوش معنوی و سبک شناختی با میانجی گری کنترل شناختی و جهت گیری هدف در دانشجویان [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 187-203]
  • کمالپورخوب، ناصر فراتحلیلی بر تفاوت‌های‌ انگاره‌ای زبان‌آموزی در مطالعات یادگیری کودکان بر مبنای شاخص جنسیت‌ [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 55-70]
  • کوثری، مجید رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوه‌های بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]

م

  • مبین رهنی، یاسمن شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
  • محمدی، مهدی رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوه‌های بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
  • مرادی، رحیم یادگیری معکوس، راهبردی نوین در توسعه توانایی استدلال و تجزیه و تحلیل دانش‌آموزان در نوشتن مقاله‌های کوتاه [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 205-216]

ن

  • نارنجی ثانی، فاطمه شناسایی عوامل مرتبط با اجرای رویکرد یادگیری مشارکتی در محیط الکترونیکی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 1-25]
  • ناصری جهرمی، رضا رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوه‌های بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]
  • نگهبان، محدثه بررسی میزان درک دانشجومعلمان ابتدایی از ماهیت علم در ساختار شباهت خانوادگی و ارائه راهکار برای ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 135-151]
  • نورانی زاده، حدیث رویکرد تفسیری انتقادی به جایگاه جلوه‌های بصری کتب درسی در پرورش خلاقیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 14، شماره 1، 1404، صفحه 27-40]