ا
-
ابراهیمی اورنگ، اکبر
تاثیر آموزش برنامة یادگیری اجتماعی-هیجانی جامع بر خودآگاهی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی1 [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 165-179]
-
ابراهیمی قوام، صغرا
الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایههای تحولی درونی و سرمایه روانشناختی در پیوند بین سرمایههای تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
-
ابوالمعالی، خدیجه
تبیین روابط ساختاری بین توانایی حل مسئله، تابآوری و فرسودگیتحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-163]
-
احقر، قدسی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر ساختنگرایی شناختی برای دانشآموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 63-84]
-
احمدی، امینه
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر ساختنگرایی شناختی برای دانشآموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 63-84]
-
اخلاقی، مسعود
تحلیل هوشمندسازی مدارس براساس الگوی سوات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-111]
-
اسدزاده، حسن
الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایههای تحولی درونی و سرمایه روانشناختی در پیوند بین سرمایههای تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
-
اعرابیان، اقدس
تبیین روابط ساختاری بین توانایی حل مسئله، تابآوری و فرسودگیتحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-163]
ب
-
بدری گرگری، رحیم
تاثیر آموزش برنامة یادگیری اجتماعی-هیجانی جامع بر خودآگاهی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی1 [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 165-179]
-
بنیادی، حجت اله
طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و دیگراسناد بالادستی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-144]
پ
-
پوررشیدی، زهرا
تحلیل هوشمندسازی مدارس براساس الگوی سوات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-111]
ج
-
جلیلیان، سهیلا
پیشبینی سرزندگی تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی و سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دورة متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 123-140]
ح
-
حبیبی آذر، افسانه
اثربخشی رویکرد حل مسئله در آموزش درس کارورزی بر ارتقای صلاحیتهای حرفهای دانشجومعلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 39-61]
-
حجازی، اسد
رابطة مؤلفههای هوش هیجانی با پیشرفتگرایی شغلی معلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-191]
-
حسنی، حسین
بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]
-
حسینی نسب، سیدداود
تاثیر آموزش برنامة یادگیری اجتماعی-هیجانی جامع بر خودآگاهی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی1 [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 165-179]
خ
-
خدیوی، اسداله
بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در دانشگاه فرهنگیان ؛مطالعة موردی: پردیسهای استان اردبیل [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-70]
-
خورشیدی، عباس
ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
د
-
دلاور، علی
الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایههای تحولی درونی و سرمایه روانشناختی در پیوند بین سرمایههای تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
ر
-
رضائی ورمزیار، مرادعلی
الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایههای تحولی درونی و سرمایه روانشناختی در پیوند بین سرمایههای تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
ز
-
زندوانیان نایینی، احمد
آسیب شناسی برنامه درسی انشاء در پایه ششم دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 99-122]
س
-
سعدی پور، اسماعیل
الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایههای تحولی درونی و سرمایه روانشناختی در پیوند بین سرمایههای تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
-
سلیمانی، شهناز
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر ساختنگرایی شناختی برای دانشآموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 63-84]
-
سید جوادین، سید رضا
طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و دیگراسناد بالادستی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-144]
-
سیدکلان، سیدمحمد
بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در دانشگاه فرهنگیان ؛مطالعة موردی: پردیسهای استان اردبیل [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-70]
ش
-
شبانی، راضیه
ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
ط
-
طالبی، بهنام
اثربخشی رویکرد حل مسئله در آموزش درس کارورزی بر ارتقای صلاحیتهای حرفهای دانشجومعلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 39-61]
ع
-
عابدینی، نجمه
آسیب شناسی برنامه درسی انشاء در پایه ششم دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 99-122]
-
عباسی سروک، لطف اله
ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
-
عظیم پور، احسان
پیشبینی سرزندگی تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی و سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دورة متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 123-140]
-
علی نژاد، مهرانگیز
تحلیل هوشمندسازی مدارس براساس الگوی سوات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-111]
ف
-
فانی، علی اصغر
طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و دیگراسناد بالادستی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-144]
-
فتحی واجارگاه، کوروش
ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
ق
-
قلیزاده، نعمت اله
پیشبینی سرزندگی تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی و سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دورة متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 123-140]
ک
-
کیان، مریم
آسیب شناسی برنامه درسی انشاء در پایه ششم دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 99-122]
م
-
معروفی، یحیی
بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]
-
موسی پور، نعمت الله
بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]
-
میرجلیلی، سیدمحمدعلی
بررسی نقش توسعة حرفهای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس؛ مطالعة موردی دانشگاههای فرهنگیان یزد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-38]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد