آ
-
آموزش الکترونیکی
بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام آموزش الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 53-75]
-
آموزش شناختی ارتقای امید
اثربخشی آموزش شناختی ارتقای امید بر کاهش اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 49-65]
-
آموزش عالی
بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام آموزش الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 53-75]
-
آموزش عالی
شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 29-53]
ا
-
ابراز وجود
تأثیر آموزش ابراز وجود بر عزت نفس، اضطراب اجتماعی و قاطعیت دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-114]
-
اختلالات ویژه یادگیری
مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانشآموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 99-117]
-
اختلال املا
مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانشآموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 99-117]
-
اختلال یادگیری ریاضیات
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی برکاهش اختلال یادگیری ریاضی در دانش آموزان پسر پایه ی دوم و سوم [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 115-127]
-
اخلاق حرفهای آموزش
بررسی میزان رعایت مؤلفههای اخلاق حرفهای آموزش در اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-28]
-
اساتید
رویکردهای مورد استفاده ی استادان دانشگاه برای مشارکت در فرایند برنامهریزی درسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 61-86]
-
اشتیاق تحصیلی
رابطه کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 31-48]
-
اضطراب اجتماعی
تأثیر آموزش ابراز وجود بر عزت نفس، اضطراب اجتماعی و قاطعیت دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-114]
-
اعضای هیئت علمی
بررسی میزان رعایت مؤلفههای اخلاق حرفهای آموزش در اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-28]
-
اعضای هیئت علمی
شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 29-53]
-
اقدام معقول
تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-113]
-
الگوی خودرگرسیونبرداری
مطالعه عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر فزونی مخارج آموزش و پرورش نسبت به اعتبارات اختصاصیافته [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 119-146]
-
الگوی کیفی
ارزیابی تطبیقی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری در مدارس دوره ابتدایی شهر شیراز برمبنای الگوی کیفی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
-
امکان سنجی
بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام آموزش الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 53-75]
-
انگیزش فردی
تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-113]
-
انگیزه پیشرفت
تأثیر چندرسانهای پروژهمحور (PBL) بر انگیزه پیشرفت هنرجویان رشته کامپیوتر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 81-97]
-
اهداف پیشرفت
نقش مؤلفه های سرمایه روانشناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-52]
-
اهمال کاری
رابطه جهتگیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمالکاری و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 67-79]
-
اهمال کاری تحصیلی
نقش باورهای معرفت شناختی در پیش بینی ابعاد اهمالکاری تحصیلی دانشجو-معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 129-145]
-
اهمال کاری تحصیلی
نقش مؤلفه های سرمایه روانشناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-52]
-
اهمال کاری تحصیلی
اثربخشی آموزش شناختی ارتقای امید بر کاهش اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 49-65]
ب
-
باورهای انگیزشی
رابطه جهتگیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمالکاری و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 67-79]
-
باورهای معرفت شناختی
نقش باورهای معرفت شناختی در پیش بینی ابعاد اهمالکاری تحصیلی دانشجو-معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 129-145]
-
برنامه درسی
رویکردهای مورد استفاده ی استادان دانشگاه برای مشارکت در فرایند برنامهریزی درسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 61-86]
پ
-
پدیدارشناسی
درک پدیدارشناسانه ی کنش اجتماعی در زندگی خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-39]
-
پروژهمحور
تأثیر چندرسانهای پروژهمحور (PBL) بر انگیزه پیشرفت هنرجویان رشته کامپیوتر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 81-97]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی برکاهش اختلال یادگیری ریاضی در دانش آموزان پسر پایه ی دوم و سوم [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 115-127]
-
پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
تأثیر قصه های قرآنی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 113-125]
ت
-
توانمندی فردی
نقش ویژگی های شخصیتی، کیفیت آموزشی و توانمندی فردی در نگرش به حرفۀ معلمی دانشجومعلمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 9-31]
-
تیزهوش
مقایسه ی مؤلفههای کامل گرایی، هوش هیجانی و سلامت روان دختران تیزهوش و عادی مقطع متوسطه ی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 41-59]
ج
-
جهتگیری اهداف پیشرفت
رابطه جهتگیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمالکاری و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 67-79]
چ
-
چالش درونی و بیرونی
شناسایی فرصت ها و چالش های درونی و بیرونی ورزش دانش آموزی استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 95-112]
-
چندرسانهای
تأثیر چندرسانهای پروژهمحور (PBL) بر انگیزه پیشرفت هنرجویان رشته کامپیوتر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 81-97]
خ
-
خودپندارة تحصیلی
رابطه کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 31-48]
-
خودرهبری
تبیین نقش خودرهبری بر سرمایههای انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی: تحقیقی موردی دربارۀ دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-29]
-
خودناتوان سازی تحصیلی
رابطه جهتگیری اهداف پیشرفت و باورهای انگیزشی با اهمالکاری و خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 67-79]
د
-
دانشجو
بررسی میزان رعایت مؤلفههای اخلاق حرفهای آموزش در اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-28]
-
دانشجومعلمان
نقش باورهای معرفت شناختی در پیش بینی ابعاد اهمالکاری تحصیلی دانشجو-معلمان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 129-145]
-
دانشجویان دختر
درک پدیدارشناسانه ی کنش اجتماعی در زندگی خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-39]
-
دانش صریح
تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-113]
-
دانش ضمنی
تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-113]
-
دانشگاه تهران
تبیین نقش خودرهبری بر سرمایههای انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی: تحقیقی موردی دربارۀ دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-29]
-
دانشگاه شیراز
بررسی میزان رعایت مؤلفههای اخلاق حرفهای آموزش در اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 9-28]
-
دوره ابتدایی
ارزیابی تطبیقی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری در مدارس دوره ابتدایی شهر شیراز برمبنای الگوی کیفی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
-
دوره دوم متوسطه
اثربخشی آموزش شناختی ارتقای امید بر کاهش اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 49-65]
ر
-
راهبردهای برنامه درسی
رویکردهای مورد استفاده ی استادان دانشگاه برای مشارکت در فرایند برنامهریزی درسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 61-86]
-
راهبردهای شناختی
تأثیر آموزش راهبردهای شناختی برکاهش اختلال یادگیری ریاضی در دانش آموزان پسر پایه ی دوم و سوم [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 115-127]
-
رضایت
بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه امام صادق (ع) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 147-162]
-
روش تدریس
تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 81-98]
-
روش تمرین و تکرار
مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانشآموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 99-117]
-
روش چندحسی اورتون-گلینگهام
مقایسه اثربخشی روش گلینگهام-اورتون و روش تمرین و تکرار بر بهبود اختلال ویژه یادگیری نوشتن در دانشآموزان ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 99-117]
-
رویکردهای برنامه درسی
رویکردهای مورد استفاده ی استادان دانشگاه برای مشارکت در فرایند برنامهریزی درسی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 61-86]
س
-
ساختنگرایی
تأثیر چندرسانهای پروژهمحور (PBL) بر انگیزه پیشرفت هنرجویان رشته کامپیوتر [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 81-97]
-
سخنرانی
تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 81-98]
-
سرمایه اجتماعی
تأثیر انگیزش فردی و سرمایه ی اجتماعی معلمان بر تمایل آن ها برای اشتراک گذاری دانش ضمنی و آشکار [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 87-113]
-
سرمایه روانشناختی
نقش مؤلفه های سرمایه روانشناختی (امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی) و جهت گیری اهداف پیشرفت در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی دانشجویان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-52]
-
سرمایههای انسانی
تبیین نقش خودرهبری بر سرمایههای انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی: تحقیقی موردی دربارۀ دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-29]
-
سروکوال
بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه امام صادق (ع) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 147-162]
-
سلامت روان
مقایسه ی مؤلفههای کامل گرایی، هوش هیجانی و سلامت روان دختران تیزهوش و عادی مقطع متوسطه ی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 41-59]
ع
-
عزت نفس
تأثیر آموزش ابراز وجود بر عزت نفس، اضطراب اجتماعی و قاطعیت دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-114]
-
علوم تجربی
تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 81-98]
ف
-
فرایندهای یاددهییادگیری
ارزیابی تطبیقی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری در مدارس دوره ابتدایی شهر شیراز برمبنای الگوی کیفی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
-
فرصت
شناسایی فرصت ها و چالش های درونی و بیرونی ورزش دانش آموزی استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 95-112]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی پیش نیازها و امکان سنجی اجرای نظام آموزش الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 53-75]
ق
-
قاطعیت
تأثیر آموزش ابراز وجود بر عزت نفس، اضطراب اجتماعی و قاطعیت دانش آموزان [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-114]
-
قصههای قرآنی
تأثیر قصه های قرآنی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 113-125]
ک
-
کارکنان
تبیین نقش خودرهبری بر سرمایههای انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی: تحقیقی موردی دربارۀ دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-29]
-
کاملگرایی
مقایسه ی مؤلفههای کامل گرایی، هوش هیجانی و سلامت روان دختران تیزهوش و عادی مقطع متوسطه ی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 41-59]
-
کسری اعتبارات وزارت آموزش و پرورش
مطالعه عوامل درونی و بیرونی مؤثر بر فزونی مخارج آموزش و پرورش نسبت به اعتبارات اختصاصیافته [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 119-146]
-
کنش
درک پدیدارشناسانه ی کنش اجتماعی در زندگی خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-39]
-
کنش اجتماعی
درک پدیدارشناسانه ی کنش اجتماعی در زندگی خوابگاهی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 9-39]
-
کیفیت آموزشی
نقش ویژگی های شخصیتی، کیفیت آموزشی و توانمندی فردی در نگرش به حرفۀ معلمی دانشجومعلمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 9-31]
-
کیفیت خدمات
بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه امام صادق (ع) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 147-162]
-
کیفیت زندگی در مدرسه
رابطه کیفیت زندگی در مدرسه و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان با توجه به نقش واسطه ای خودپنداره تحصیلی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 31-48]
م
-
مراکز آموزش عالی
تبیین نقش خودرهبری بر سرمایههای انسانی کارکنان مراکز آموزش عالی: تحقیقی موردی دربارۀ دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 9-29]
-
معادلات ساختاری
بررسی اثر کیفیت خدمات آموزش بر رضایت دانشجویان: مطالعه موردی دانشگاه امام صادق (ع) [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 147-162]
ن
-
نقشه مفهومی
تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 81-98]
-
نگرش به حرفه معلمی
نقش ویژگی های شخصیتی، کیفیت آموزشی و توانمندی فردی در نگرش به حرفۀ معلمی دانشجومعلمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 9-31]
-
نیازهای یادگیری
شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 29-53]
و
-
ورزش دانشآموزی
شناسایی فرصت ها و چالش های درونی و بیرونی ورزش دانش آموزی استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 95-112]
-
وضع مطلوب
ارزیابی تطبیقی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری در مدارس دوره ابتدایی شهر شیراز برمبنای الگوی کیفی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
-
وضع موجود
ارزیابی تطبیقی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری در مدارس دوره ابتدایی شهر شیراز برمبنای الگوی کیفی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-79]
-
ویژگی های شخصیتی
نقش ویژگی های شخصیتی، کیفیت آموزشی و توانمندی فردی در نگرش به حرفۀ معلمی دانشجومعلمان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 9-31]
ه
-
هوش هیجانی
مقایسه ی مؤلفههای کامل گرایی، هوش هیجانی و سلامت روان دختران تیزهوش و عادی مقطع متوسطه ی شهر اصفهان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 41-59]
ی
-
یادگیری
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر پایة اول دبیرستان شهر یزد [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-94]
-
یادگیری
تأثیر استفاده از نقشه مفهومی بر یادگیری درس علوم [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 81-98]
-
یادگیری الکترونیکی
شناسایی نیازهای یادگیری اعضای هیئت علمی در آموزش عالی الکترونیکی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 29-53]
-
یادگیری خودتنظیم
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر پایة اول دبیرستان شهر یزد [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-94]
-
یادگیری مغزمحور
بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر پایة اول دبیرستان شهر یزد [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-94]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد