آ
-
آسیبشناسی
آسیب شناسی برنامه درسی انشاء در پایه ششم دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 99-122]
ا
-
استادان
بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در دانشگاه فرهنگیان ؛مطالعة موردی: پردیسهای استان اردبیل [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-70]
-
اشتیاق تحصیلی
پیشبینی سرزندگی تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی و سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دورة متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 123-140]
-
اعتباریابی درونی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر ساختنگرایی شناختی برای دانشآموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 63-84]
-
الگوی شایستگی
طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و دیگراسناد بالادستی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-144]
-
الگوی شایستگی مدیران
ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
ب
-
برنامة درسی اجراشده
بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]
-
برنامة درسی قصدشده
بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]
-
برنامه درسی انشاء
آسیب شناسی برنامه درسی انشاء در پایه ششم دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 99-122]
پ
-
پایه ششم ابتدایی
آسیب شناسی برنامه درسی انشاء در پایه ششم دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 99-122]
-
پیشرفتگرایی شغلی
رابطة مؤلفههای هوش هیجانی با پیشرفتگرایی شغلی معلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-191]
ت
-
تابآوری و توانایی حل مسئله
تبیین روابط ساختاری بین توانایی حل مسئله، تابآوری و فرسودگیتحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-163]
-
تحلیل محتوای کیفی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر ساختنگرایی شناختی برای دانشآموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 63-84]
-
تهدیدها
تحلیل هوشمندسازی مدارس براساس الگوی سوات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-111]
-
توانمندسازی
بررسی نقش توسعة حرفهای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس؛ مطالعة موردی دانشگاههای فرهنگیان یزد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-38]
-
توسعة حرفهای
بررسی نقش توسعة حرفهای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس؛ مطالعة موردی دانشگاههای فرهنگیان یزد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-38]
ح
-
حل مسئله
اثربخشی رویکرد حل مسئله در آموزش درس کارورزی بر ارتقای صلاحیتهای حرفهای دانشجومعلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 39-61]
خ
-
خودآگاهی
تاثیر آموزش برنامة یادگیری اجتماعی-هیجانی جامع بر خودآگاهی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی1 [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 165-179]
د
-
دانشجومعلمان
بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در دانشگاه فرهنگیان ؛مطالعة موردی: پردیسهای استان اردبیل [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-70]
-
دانشجومعلمان
تاثیر آموزش برنامة یادگیری اجتماعی-هیجانی جامع بر خودآگاهی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی1 [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 165-179]
-
دانشجویان
بررسی نقش توسعة حرفهای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس؛ مطالعة موردی دانشگاههای فرهنگیان یزد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-38]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در دانشگاه فرهنگیان ؛مطالعة موردی: پردیسهای استان اردبیل [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-70]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]
-
درگیری تحصیلی
الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایههای تحولی درونی و سرمایه روانشناختی در پیوند بین سرمایههای تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
-
دروس تربیتی
بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]
-
دوره تحصیلی ابتدایی
آسیب شناسی برنامه درسی انشاء در پایه ششم دوره تحصیلی ابتدایی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 99-122]
ر
-
رشتة آموزش ابتدایی
بررسی سطح همخوانی برنامة درسی قصدشده و اجراشده دروس تربیتی دورة کارشناسی پیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 71-98]
س
-
ساختنگرایی شناختی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر ساختنگرایی شناختی برای دانشآموزان پایة ششم ابتدایی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 63-84]
-
سرزندگی تحصیلی
پیشبینی سرزندگی تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی و سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دورة متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 123-140]
-
سرسختی روانشناختی
پیشبینی سرزندگی تحصیلی بر اساس اشتیاق تحصیلی و سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دورة متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 123-140]
-
سرمایة روانشناختی
الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایههای تحولی درونی و سرمایه روانشناختی در پیوند بین سرمایههای تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
-
سرمایههای تحولی بیرونی
الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایههای تحولی درونی و سرمایه روانشناختی در پیوند بین سرمایههای تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
-
سرمایههای تحولی درونی
الگوی ساختاریِ نقشِ میانجیِ سرمایههای تحولی درونی و سرمایه روانشناختی در پیوند بین سرمایههای تحولی بیرونی و درگیری تحصیلی دانشآموزان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 9-37]
-
سند تحول بنیادین
طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و دیگراسناد بالادستی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-144]
ش
-
شایستگیهای اخلاقی
ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
-
شایستگیهای بین فردی
ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
-
شایستگیهای درون فردی
ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
-
شایستگیهای ذهنی-بینشی
ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
-
شایستگیهای رهبری
ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
-
شایستگیهای عملکردی
ارائة الگوی شایستگی برای مدیران دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 145-176]
ص
-
صلاحیت حرفهای
اثربخشی رویکرد حل مسئله در آموزش درس کارورزی بر ارتقای صلاحیتهای حرفهای دانشجومعلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 39-61]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
تبیین روابط ساختاری بین توانایی حل مسئله، تابآوری و فرسودگیتحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع متوسطه [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-163]
-
فرصتها
تحلیل هوشمندسازی مدارس براساس الگوی سوات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-111]
ک
-
کارورزی
اثربخشی رویکرد حل مسئله در آموزش درس کارورزی بر ارتقای صلاحیتهای حرفهای دانشجومعلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 39-61]
-
کیفیت آموزش/ تدریس
بررسی عوامل تأثیرگذار بر کیفیت تدریس در دانشگاه فرهنگیان ؛مطالعة موردی: پردیسهای استان اردبیل [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 39-70]
-
کیفیت تدریس
بررسی نقش توسعة حرفهای و توانمندسازی مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر ادراک دانشجویان از کیفیت تدریس؛ مطالعة موردی دانشگاههای فرهنگیان یزد [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 9-38]
م
-
مدارس هوشمند
تحلیل هوشمندسازی مدارس براساس الگوی سوات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-111]
-
مدل سوات
تحلیل هوشمندسازی مدارس براساس الگوی سوات [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 85-111]
-
مدیران مدرسه
طراحی و تبیین الگوی شایستگی مدیران مدارس بر مبنای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش و دیگراسناد بالادستی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-144]
-
معلمان
رابطة مؤلفههای هوش هیجانی با پیشرفتگرایی شغلی معلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-191]
ه
-
هوش هیجانی
رابطة مؤلفههای هوش هیجانی با پیشرفتگرایی شغلی معلمان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 177-191]
ی
-
یادگیری اجتماعی-هیجانی جامع
تاثیر آموزش برنامة یادگیری اجتماعی-هیجانی جامع بر خودآگاهی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی1 [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 165-179]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد