عنوان مقدار
تعداد مقاله 4262
تعداد پذیرش 329
تعداد عدم پذیرش
3218
متوسط زمان داوری 19
متوسط زمان پذیرش 340
متوسط زمان انتشار (بعد از پذیرش) 375
درصد پذیرش 8
متوسط تعداد داوری 3
 
رتبه علمی: رتبه «ب»، در ارزیابی سال 1402کمیسیون نشریات وزارت علوم

عنوان مجله: مطالعات آموزشی و آموزشگاهی

صاحب امتیاز و ناشر: دانشگاه فرهنگیان

محل انتشار: ایران-تهران

اولین سال انتشار: 1391

 عنوان انگلیسی مجله:

حوزه‌های موضوعی مجله:

مدیر مسئول: رضامراد صحرایی

سردبیر: رضوان حکیم زاده

تاریخ آغاز اعتبار: 1391

مجوز وزارت ارشاد: دارد.

نوع داوری: دوسو ناشناس، گمنام و محرمانه

میانگین بازه زمانی بررسی اولیه مقالات دریافتی: حدود 10 روز

میانگین بازه زمانی فرایند داوری پذیرش مقالات: 1 تا 2 ماه، حداقل دو داور 

درصد پذیرش مقالات: 25 درصد

فاصله انتشار: فصلنامه

زبان مجله: فارسی (چکیده و مشخصات نویسندگان به انگلیسی)                  

نوع مقالات: پژوهشی و مروری

نوع انتشار: الکترونیکی

نوع دسترسی: رایگان (تمام متن)

شاپا چاپــــــی: 2423-494X

شاپا الکترونیکی: 8098-2645

شیوه استناددهی: شیوه‌نامه  APA

رایانامه دانشگاهی مجله: pma@cfu.ac.ir

جیمیل پشتیبان مجله

آدرس وبگاه مجله: https://pma.cfu.ac.ir

هزینه داوری مقاله: 300 هزار تومان

هزینه پذیرش نهایی و انتشار:300 هزار تومان

اختصاص کد DOI به مقالات: بله. مقالات کد doi دارند.

حق‌مؤلف (کپی‌رایت) مقالات: مجله «مطالعات آموزشی و آموزشگاهی» تابع قوانین بین‌المللی حق نشر همگانی کرییتیو کامنز (CC BY-NC) است. حق‌مؤلف مقالات از آن نویسندگان است و نویسندگان مالک و صاحب حق‌مؤلف اثر خود هستند.

نوع دسترسی: دسترسی آزاد به مقالات مجله «مطالعات آموزشی و آموزشگاهی» بر اساس  مجوز کرییتیو کامنز (CC BY-NC)

کمیته بین‌المللی اخلاق نشر (کوپ): مجله «مطالعات آموزشی و آموزشگاهی» با احترام به قوانین اخلاق نشر، تابع راهنماها، اصول و قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) است و از آیین‌نامۀ اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می‌کند.

سیاست مبارزه با سرقت ادبی و همانندجویی: همه مقالات ارسالی به مجله «مطالعات آموزشی و آموزشگاهی» قبل از ورود به فرایند داوری از طریق نرم‌افزارهای مشابهت‌یاب، همتایاب و سمیم‌نور بررسی خواهند شد.

نکات قابل توجه نویسندگان: بازنشر اطلاعات در این پایگاه با ذکر منبع آزاد است. با توجه به درخواست کمیسیون نشریات علمی کشور، ثبت و نمایش شناسه رایگان ORCID و استفاده از رایانامه دانشگاهی یا سازمانی برای نویسندگان مقالات الزامی است. 

فایل‌ها و فرم‌های لازم: چهار فایل ضروری که باید از طریق سامانۀ دریافت مقاله‌ها ارسال شوند: ۱. فایل اصلی مقاله (بدون نام نویسندگان و با رعایت راهنمای نویسندگان و در قالب مجله)، ۲. فایل مشخصات نویسندگان؛ ۳. فرم تعهدنامه نویسندگان (باید شامل عنوان مقاله و نام و نام خانوادگی تمام نویسندگان باشد و به امضای همه نویسندگان رسیده باشد)؛ ۴. فرم تضاد منافع (باید توسط نویسنده مسئول امضاء و به همراه فایل مقاله بارگذاری شود).

 

شماره جاری: دوره 13، شماره 3 - شماره پیاپی 40، آبان 1403 

اثربخشی الگوی طراحی یادگیری الکترونیکی تلفیقی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 125-136

10.48310/pma.2024.3895

محمد زارع؛ محمد رضا نیلی؛ خدیجه علی آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمد عسگری


تعیین‌کننده‌های خستگی عاطفی معلمان: فراترکیب

صفحه 213-232

10.48310/pma.2024.13622.3953

سید مهدی سرکشیکیان؛ مهناز عسکریان؛ معصومه بختیاری زاده


آموزش فلسفه در مدارس ابتدایی و تأثیر آن بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی

صفحه 253-271

10.48310/pma.2023.3025

یونس صحرانورد نشتیفان؛ صلاح الدین ابراهیمی؛ مریم رشیدنهال


ابر واژگان

نشریات مرتبط