آ
-
آسماندره، عبدالحمید
بررسی نقش جوّ آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی بر یادگیری غیررسمی معلمان شهر جاسک [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 263-283]
ا
-
احمدی، غلامعلی
شناسایی عوامل مؤثر در ﻧﻈﺎم رتبهبندی ﻣﺪارس ﻣﺘﻮسطة دورة دوم؛ و طراحی مدلی برای آن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
-
اداوی، حمیده
تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناختدرمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
-
اسدزاده، حسن
نقش واسطة هوش معنوی، مهارتهای اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
-
اسلامی هرندی، فاطمه
بررسی رابطة رفتارهای اخلاقی سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی دبیران با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 271-290]
-
اصغری ابراهیم آباد، محمد جواد
رابطة سخت کوشی و برون گرایی با عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 253-269]
-
اعظم رجبیان، علی
رابطة سخت کوشی و برون گرایی با عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 253-269]
-
افروز، غلامعلی
نقش واسطة هوش معنوی، مهارتهای اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
-
امام جمعه، محمد رضا
نقش میانجی فرسودگی تحصیلی و تابآوری تحصیلی در رابطة بین سرزندگی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 237-262]
-
امیریان، لیلا
تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناختدرمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
-
اندام، رضا
طراحی مدل پیشبینی بیتفاوتی سازمانی براساس عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: معلمان زن تربیتبدنی استان البرز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 193-215]
-
اوضاعی، نسرین
نقش میانجی فرسودگی تحصیلی و تابآوری تحصیلی در رابطة بین سرزندگی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 237-262]
ب
-
باستانی پور مقدم، مهشید
موانع مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در دورههای بالندگی حرفهای: مطالعهای دادهبنیاد [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
-
بختیاری، ابوالفضل
ارزیابی میزان بهکارگیری تکنیک اجراسنجی برنامة درسی بهوسیلة معلمان دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-26]
-
براتی، هادی
نقش میانجیگری جوّ روانشناختی در رابطة بین سبک مدیریت و خوشبینی سازمانی؛ مطالعه با تمرکز بر دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 79-98]
-
برزگر بفرویی، کاظم
طراحی مدلی برای تفکر انتقادی دانشجومعلمان شیراز براساس راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-30]
-
برقی ایرانی، زیبا
ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
-
بگیان کوله مرزی، محمدجواد
ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
ج
-
جعفری هرندی، رضا
نیمرخ های انگیزشی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
-
جعفری هرندی، رضا
بررسی رابطة رفتارهای اخلاقی سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی دبیران با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 271-290]
-
جمهری، فرهاد
تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 49-78]
-
جنگی، پریا
نقش واسطة هوش معنوی، مهارتهای اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
ح
-
حاجی حسین نژاد، غلام رضا
بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 167-192]
-
حسنی، جعفر
تأثیر سبکهای دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
-
حسینی خواه، علی
بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 167-192]
خ
-
خورشیدی، عباس
الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
د
-
دلاور، علی
نقش واسطة هوش معنوی، مهارتهای اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
-
دهقان، صفرعلی
نیمرخ های انگیزشی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
-
دیبایی صابر، محسن
شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-111]
ر
-
رحیم دشتی، زینب
ارزیابی میزان بهکارگیری تکنیک اجراسنجی برنامة درسی بهوسیلة معلمان دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-26]
-
رستگار، احمد
طراحی مدل عوامل مؤثر در شکل گیری دانش دبیران در تلفیق فناوری (مورد مطالعه: دبیران شهر شیراز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-252]
-
رضایی جمالویی، حسن
تأثیر سبکهای دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
-
روشن نیا، سمیه
تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناختدرمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
-
رومانی، سعید
بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 167-192]
ز
-
زارع، مریم
طراحی مدلی برای تفکر انتقادی دانشجومعلمان شیراز براساس راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-30]
س
-
ستایشی اظهری، محمد
نیمرخ های انگیزشی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
-
سرمدی، محمدرضا
مطالعة مبانی معرفتشناسی آموزش مبتنیبر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
-
سلیمانی، نادر
شناسایی عوامل مؤثر در ﻧﻈﺎم رتبهبندی ﻣﺪارس ﻣﺘﻮسطة دورة دوم؛ و طراحی مدلی برای آن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
-
سنگانی، علیرضا
نقش واسطة هوش معنوی، مهارتهای اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
-
سیف، محمد حسن
طراحی مدل عوامل مؤثر در شکل گیری دانش دبیران در تلفیق فناوری (مورد مطالعه: دبیران شهر شیراز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-252]
ش
-
شریفی قورتانی، مجید
بررسی رابطة رفتارهای اخلاقی سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی دبیران با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 271-290]
ص
-
صباحی، پرویز
شناسایی عوامل مؤثر در ﻧﻈﺎم رتبهبندی ﻣﺪارس ﻣﺘﻮسطة دورة دوم؛ و طراحی مدلی برای آن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
-
صفایی موحد، سعید
شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-111]
-
صیف، محمد حسن
مطالعة مبانی معرفتشناسی آموزش مبتنیبر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
ض
-
ضرابیان، فروزان
مطالعة مبانی معرفتشناسی آموزش مبتنیبر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
ط
-
طاهری، حسین
طراحی مدل پیشبینی بیتفاوتی سازمانی براساس عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: معلمان زن تربیتبدنی استان البرز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 193-215]
ظ
-
ظهیری، اعظم
طراحی مدل عوامل مؤثر در شکل گیری دانش دبیران در تلفیق فناوری (مورد مطالعه: دبیران شهر شیراز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-252]
ع
-
عارف، لیلا
تبیین رابطة سرمایة فکری با اثربخشی معلمان؛ مطالعه با تمرکز بر مدارس ابتدایی شهر بهارستان تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 199-218]
-
عباسی، عفت
شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-111]
-
عباسی سروک، لطف اله
الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
-
عراقیه، علیرضا
تبیین رابطة سرمایة فکری با اثربخشی معلمان؛ مطالعه با تمرکز بر مدارس ابتدایی شهر بهارستان تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 199-218]
-
عرفانی، نصراله
تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 49-78]
-
عظیم پور، احسان
نقش میانجی فرسودگی تحصیلی و تابآوری تحصیلی در رابطة بین سرزندگی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 237-262]
ف
-
فاضلی، نعمت الله
بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 167-192]
-
فاطمیان، علی
مطالعة مبانی معرفتشناسی آموزش مبتنیبر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
-
فتحی واجارگاه، کوروش
الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
-
فتحی واجارگاه، کوروش
شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-111]
-
فدایی، ندا
الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
-
فرجی ده سرخی، حاتم
موانع مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در دورههای بالندگی حرفهای: مطالعهای دادهبنیاد [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
-
فرزین، سمیرا
طراحی مدلی برای تفکر انتقادی دانشجومعلمان شیراز براساس راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-30]
ق
-
قاسم زاده، ابوالفضل
بررسی نقش جوّ آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی بر یادگیری غیررسمی معلمان شهر جاسک [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 263-283]
-
قدم پور، عزت اله
تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناختدرمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
ل
-
لسانی، مهدی
طراحی مدل عِلّی رابطة بین نگرش نسبت به کامپیوتر، اضطراب آمار، خودکارآمدی و پذیرش نرم افزار آماری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 143-166]
م
-
محمدآبادی، معصومه
موانع مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در دورههای بالندگی حرفهای: مطالعهای دادهبنیاد [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
-
محمدی، مهدی
ارزیابی میزان بهکارگیری تکنیک اجراسنجی برنامة درسی بهوسیلة معلمان دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-26]
-
محمودی، حشمت الله
تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 49-78]
-
مرادی، آسیه
ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
-
مرزوقی، رحمت اله
ارزیابی میزان بهکارگیری تکنیک اجراسنجی برنامة درسی بهوسیلة معلمان دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-26]
-
مصرآبادی، جواد
نیمرخ های انگیزشی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
-
مطهری نژاد، حسین
طراحی مدل عِلّی رابطة بین نگرش نسبت به کامپیوتر، اضطراب آمار، خودکارآمدی و پذیرش نرم افزار آماری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 143-166]
-
منصوریفر، شیما
تأثیر سبکهای دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
-
مهدیزاده، امیرحسین
تبیین رابطة سرمایة فکری با اثربخشی معلمان؛ مطالعه با تمرکز بر مدارس ابتدایی شهر بهارستان تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 199-218]
-
مهدیون، روح الله
بررسی نقش جوّ آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی بر یادگیری غیررسمی معلمان شهر جاسک [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 263-283]
-
مهرپور، مریم
شناسایی عوامل مؤثر در ﻧﻈﺎم رتبهبندی ﻣﺪارس ﻣﺘﻮسطة دورة دوم؛ و طراحی مدلی برای آن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
-
موسوی، فرانک
بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای نماز بر کسب مهارت های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی دانش آموزان دختر دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 31-48]
ن
-
نادی، محمد علی
رابطة ساختاری بین انگیزش درونی و بیرونی، نگرش به تسهیم دانش، کنترل رفتاری ادراکشده، هنجارهای ذهنی و نیت تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-154]
-
نجاتی، نعمت الله
ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
-
نورمحمدی نجف آبادی، محمد
تأثیر سبکهای دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
-
نوری کوهانی، مرضیه
رابطة ساختاری بین انگیزش درونی و بیرونی، نگرش به تسهیم دانش، کنترل رفتاری ادراکشده، هنجارهای ذهنی و نیت تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-154]
-
نیوشا، بهشته
تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 49-78]
و
-
وشنی، امیر
بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای نماز بر کسب مهارت های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی دانش آموزان دختر دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 31-48]
ه
-
هوشی السادات، سید علیرضا
موانع مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در دورههای بالندگی حرفهای: مطالعهای دادهبنیاد [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد