آ
-
آموزش
شناسایی عوامل مؤثر در ﻧﻈﺎم رتبهبندی ﻣﺪارس ﻣﺘﻮسطة دورة دوم؛ و طراحی مدلی برای آن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
-
آموزش از دور
مطالعة مبانی معرفتشناسی آموزش مبتنیبر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
-
آموزگاران
تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 49-78]
ا
-
اثربخشی
تبیین رابطة سرمایة فکری با اثربخشی معلمان؛ مطالعه با تمرکز بر مدارس ابتدایی شهر بهارستان تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 199-218]
-
استرس
تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناختدرمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
-
استرس تحصیلی
تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناختدرمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
-
اشتیاق به دانشگاه
ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
-
اشتیاق کلاس
ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
-
اضطراب آمار
طراحی مدل عِلّی رابطة بین نگرش نسبت به کامپیوتر، اضطراب آمار، خودکارآمدی و پذیرش نرم افزار آماری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 143-166]
-
الگوی سازمان یادگیرنده
الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
-
انگیزش درونی و بیرونی
رابطة ساختاری بین انگیزش درونی و بیرونی، نگرش به تسهیم دانش، کنترل رفتاری ادراکشده، هنجارهای ذهنی و نیت تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-154]
-
اهمالکاری تحصیلی
نیمرخ های انگیزشی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
ب
-
برنامة درسی
ارزیابی میزان بهکارگیری تکنیک اجراسنجی برنامة درسی بهوسیلة معلمان دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-26]
-
برنامة درسی اجراشده
ارزیابی میزان بهکارگیری تکنیک اجراسنجی برنامة درسی بهوسیلة معلمان دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-26]
-
برون گرایی
رابطة سخت کوشی و برون گرایی با عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 253-269]
-
بعد سازمانی
الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
-
بعد فردی
الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
-
بعد گروهی
الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
-
بعد محیطی
الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
-
بعد مدیریتی
الگوی سازمان یادگیرنده برای دورة ابتدایی آموزشوپرورش شهر تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 99-126]
-
بهزیستی
تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناختدرمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
-
بهزیستی روان شناختی
تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناختدرمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
-
بیتفاوتی سازمانی
طراحی مدل پیشبینی بیتفاوتی سازمانی براساس عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: معلمان زن تربیتبدنی استان البرز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 193-215]
پ
-
پایایی
ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
-
پذیرش نرمافزار آماری
طراحی مدل عِلّی رابطة بین نگرش نسبت به کامپیوتر، اضطراب آمار، خودکارآمدی و پذیرش نرم افزار آماری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 143-166]
-
پیشرفت تحصیلی
نقش واسطة هوش معنوی، مهارتهای اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
ت
-
تأخیر در رضامندی تحصیلی
طراحی مدلی برای تفکر انتقادی دانشجومعلمان شیراز براساس راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-30]
-
تابآوری تحصیلی
نقش میانجی فرسودگی تحصیلی و تابآوری تحصیلی در رابطة بین سرزندگی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 237-262]
-
تحلیل خوشهای
نیمرخ های انگیزشی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
-
تدریس
تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 49-78]
-
تدریس اثربخش
تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 49-78]
-
ترتیب تولد
نقش واسطة هوش معنوی، مهارتهای اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
-
تسهیم دانش
رابطة ساختاری بین انگیزش درونی و بیرونی، نگرش به تسهیم دانش، کنترل رفتاری ادراکشده، هنجارهای ذهنی و نیت تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-154]
-
تعهد سازمانی
طراحی مدل پیشبینی بیتفاوتی سازمانی براساس عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: معلمان زن تربیتبدنی استان البرز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 193-215]
-
تعهد سازمانی
بررسی رابطة رفتارهای اخلاقی سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی دبیران با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 271-290]
-
تفکر انتقادی
طراحی مدلی برای تفکر انتقادی دانشجومعلمان شیراز براساس راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-30]
-
تکنیک اجراسنجی
ارزیابی میزان بهکارگیری تکنیک اجراسنجی برنامة درسی بهوسیلة معلمان دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 7-26]
ج
-
جهتگیری انگیزش پیشرفت
نیمرخ های انگیزشی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
-
جوّ آموزش سازمانی
بررسی نقش جوّ آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی بر یادگیری غیررسمی معلمان شهر جاسک [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 263-283]
-
جوّ روانشناختی
نقش میانجیگری جوّ روانشناختی در رابطة بین سبک مدیریت و خوشبینی سازمانی؛ مطالعه با تمرکز بر دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 79-98]
چ
-
چندرسانه ای آموزشی
بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای نماز بر کسب مهارت های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی دانش آموزان دختر دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 31-48]
خ
-
خبرگان تعلیم و تربیت
شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-111]
-
خلاقیت
نقش واسطة هوش معنوی، مهارتهای اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
-
خودکارآمدی معلم
طراحی مدل عوامل مؤثر در شکل گیری دانش دبیران در تلفیق فناوری (مورد مطالعه: دبیران شهر شیراز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-252]
-
خودکارآمدی نرمافزار آماری
طراحی مدل عِلّی رابطة بین نگرش نسبت به کامپیوتر، اضطراب آمار، خودکارآمدی و پذیرش نرم افزار آماری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 143-166]
-
خوشبینی سازمانی
نقش میانجیگری جوّ روانشناختی در رابطة بین سبک مدیریت و خوشبینی سازمانی؛ مطالعه با تمرکز بر دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 79-98]
د
-
دانشجومعلمان
طراحی مدلی برای تفکر انتقادی دانشجومعلمان شیراز براساس راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-30]
-
دانشگاه فرهنگیان
نقش میانجیگری جوّ روانشناختی در رابطة بین سبک مدیریت و خوشبینی سازمانی؛ مطالعه با تمرکز بر دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 79-98]
-
دانش محتوایی تربیتی فناوری
طراحی مدل عوامل مؤثر در شکل گیری دانش دبیران در تلفیق فناوری (مورد مطالعه: دبیران شهر شیراز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-252]
-
دلبستگی اجتنابی
تأثیر سبکهای دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
-
دلبستگی اضطرابی دوسوگرا
تأثیر سبکهای دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
-
دلبستگی ایمن
تأثیر سبکهای دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
-
دورة بالندگی
موانع مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در دورههای بالندگی حرفهای: مطالعهای دادهبنیاد [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
ذ
-
ذهن آگاهی
تأثیر ذهن آگاهی مبتنی بر شناختدرمانی بر بهزیستی روان شناختی و استرس تحصیلی دانش آموزان پایة اول دورة متوسطة دوم [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 65-82]
ر
-
رتبه بندی مدارس
شناسایی عوامل مؤثر در ﻧﻈﺎم رتبهبندی ﻣﺪارس ﻣﺘﻮسطة دورة دوم؛ و طراحی مدلی برای آن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
-
رضایت شغلی
بررسی رابطة رفتارهای اخلاقی سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی دبیران با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 271-290]
-
رضایت شغلی. عدالت سازمانی
طراحی مدل پیشبینی بیتفاوتی سازمانی براساس عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و رضایت شغلی (مورد مطالعه: معلمان زن تربیتبدنی استان البرز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 193-215]
-
رفتارهای غیراخلاقی
بررسی رابطة رفتارهای اخلاقی سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی دبیران با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 271-290]
-
روایی
ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
س
-
سبک مدیریت
نقش میانجیگری جوّ روانشناختی در رابطة بین سبک مدیریت و خوشبینی سازمانی؛ مطالعه با تمرکز بر دانشگاه فرهنگیان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 79-98]
-
سخت کوشی
رابطة سخت کوشی و برون گرایی با عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 253-269]
-
سرزندگی تحصیلی
نقش میانجی فرسودگی تحصیلی و تابآوری تحصیلی در رابطة بین سرزندگی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 237-262]
-
سرعت پردازش اطلاعات
تأثیر سبکهای دلبستگی در سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
-
سرمایة فکری
تبیین رابطة سرمایة فکری با اثربخشی معلمان؛ مطالعه با تمرکز بر مدارس ابتدایی شهر بهارستان تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 199-218]
-
سنجش
تدوین و اعتباریابی پرسشنامة تدریس اثربخش آموزگاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 49-78]
ش
-
شایستگی
شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-111]
-
شایستگی اصلی
شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-111]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
مطالعة مبانی معرفتشناسی آموزش مبتنیبر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
-
شهر بهارستان تهران
تبیین رابطة سرمایة فکری با اثربخشی معلمان؛ مطالعه با تمرکز بر مدارس ابتدایی شهر بهارستان تهران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 199-218]
ع
-
عدالت سازمانی
بررسی رابطة رفتارهای اخلاقی سازمانی با رفتارهای غیراخلاقی دبیران با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 271-290]
-
عملکرد تحصیلی
رابطة سخت کوشی و برون گرایی با عملکرد تحصیلی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 253-269]
-
عوامل درون فردی
طراحی مدل عوامل مؤثر در شکل گیری دانش دبیران در تلفیق فناوری (مورد مطالعه: دبیران شهر شیراز) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 233-252]
ف
-
فراشناخت
طراحی مدلی برای تفکر انتقادی دانشجومعلمان شیراز براساس راهبردهای فراشناختی خواندن و تأخیر در رضامندی تحصیلی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 9-30]
-
فرسودگی تحصیلی
نقش میانجی فرسودگی تحصیلی و تابآوری تحصیلی در رابطة بین سرزندگی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 237-262]
-
فرهنگ
بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 167-192]
-
فرهنگ روابط
بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 167-192]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی نقش جوّ آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی بر یادگیری غیررسمی معلمان شهر جاسک [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 263-283]
-
فرهنگ معلمان
بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 167-192]
ک
-
کنترل رفتاری ادراکشده
رابطة ساختاری بین انگیزش درونی و بیرونی، نگرش به تسهیم دانش، کنترل رفتاری ادراکشده، هنجارهای ذهنی و نیت تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-154]
-
کیفیت زندگی در مدرسه
نقش میانجی فرسودگی تحصیلی و تابآوری تحصیلی در رابطة بین سرزندگی تحصیلی و کیفیت زندگی در مدرسه [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 237-262]
م
-
مبانی فلسفی
مطالعة مبانی معرفتشناسی آموزش مبتنیبر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
-
متوسطة دوم
شناسایی عوامل مؤثر در ﻧﻈﺎم رتبهبندی ﻣﺪارس ﻣﺘﻮسطة دورة دوم؛ و طراحی مدلی برای آن [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 217-232]
-
مدارس روستایی و چندپایه
بررسی فرهنگ روابط معلمان با همکاران، والدین و دانش آموزان: مدارس روستایی و چندپایه [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 167-192]
-
مشارکت
موانع مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در دورههای بالندگی حرفهای: مطالعهای دادهبنیاد [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
-
معلم
بررسی نقش جوّ آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی بر یادگیری غیررسمی معلمان شهر جاسک [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 263-283]
-
معلمان دورة متوسطه
شناسایی شایستگی های اصلی معلمان دورة متوسطه از دیدگاه خبرگان تعلیم و تربیت [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 83-111]
-
مقیاس اشتیاق دانشجویان
ساختار عاملی تأییدی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامة چندبُعدی اشتیاق دانشجویان (SES) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 113-142]
-
مهارتهای اجتماعی
نقش واسطة هوش معنوی، مهارتهای اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
-
مهارت های روانی- حرکتی
بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای نماز بر کسب مهارت های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی دانش آموزان دختر دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 31-48]
-
مهارت های شناختی
بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای نماز بر کسب مهارت های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی دانش آموزان دختر دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 31-48]
-
مهارت های عاطفی
بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای نماز بر کسب مهارت های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی دانش آموزان دختر دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 31-48]
ن
-
نگرش نسبت به کامپیوتر
طراحی مدل عِلّی رابطة بین نگرش نسبت به کامپیوتر، اضطراب آمار، خودکارآمدی و پذیرش نرم افزار آماری [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 143-166]
-
نماز
بررسی تأثیر آموزش چندرسانه ای نماز بر کسب مهارت های شناختی، عاطفی و روانی حرکتی دانش آموزان دختر دورة ابتدایی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 31-48]
-
نیمرخ انگیزشی
نیمرخ های انگیزشی و اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان پسر: تحلیل مبتنی بر شخص [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 181-198]
ه
-
هنجارهای ذهنی
رابطة ساختاری بین انگیزش درونی و بیرونی، نگرش به تسهیم دانش، کنترل رفتاری ادراکشده، هنجارهای ذهنی و نیت تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 127-154]
-
هوش معنوی
نقش واسطة هوش معنوی، مهارتهای اجتماعی و خلاقیت در رابطة بین ترتیب تولّد با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 219-236]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
مطالعة مبانی معرفتشناسی آموزش مبتنیبر شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 155-180]
-
یادگیری در محیط کار
موانع مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان در دورههای بالندگی حرفهای: مطالعهای دادهبنیاد [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 43-63]
-
یادگیری غیررسمی
بررسی نقش جوّ آموزش سازمانی و فرهنگ سازمانی بر یادگیری غیررسمی معلمان شهر جاسک [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 263-283]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد