آذرپرور، افسانه الگوی ساختاری قصد ترک خدمت و عملکرد شغلی مدیران براساس ذهنآگاهی: نقش میانجی فرسودگی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-208]
آقاحسینی، تقی تحلیل محتوای برنامة درسی دورة کارشناسی پیوستة آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از نظر توجه به مؤلفههای حرفهایگری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-147]
ا
ابراهیم زاده، خوشدوی نقش پنج عامل بزرگ شخصیت و سازگاری اجتماعی در پیشبینی تعللورزی آموزشی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
ابراهیمی، ایوب شناسایی مؤلفههای اثرگذار در مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-38]
اب روشن، حسن تأثیر برنامة آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانشآموزان پایة اول دورة ابتدایی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 171-192]
احسانی تیلمی، سلمی ارزیابی کیفیت اجرای برنامة کارورزی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 261-289]
احمدی، سهیلا بررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
اراسته، حمیدرضا شناسایی مؤلفههای اثرگذار در مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-38]
اسدنژاد پروج، سیده سمیه بررسی و مقایسه عملکرد دانشآموزان دختر و پسر پایه چهارم در حل مسائل کلامی ریاضی براساس مدل نیومن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 129-158]
اسدی، سمیه ارزیابی ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی بهمنظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]
اسماعیلی جلالآبادی، زهره تحلیل محتوای برنامة درسی دورة کارشناسی پیوستة آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از نظر توجه به مؤلفههای حرفهایگری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-147]
افضلی، افشین ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی عملکرد تعالی مدارس [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 101-122]
اقایی، امیر جستاری پدیدارشناسانه در طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 161-193]
امام، سیدمحمدرضا بررسی کارکرد و نقش تربیتی و هدایتگری معلم از منظر قرآن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 335-361]
انصاریان، فهیمه تبیین مفهومی تفکر مراقبتی در حوزه فلسفه برای کودکان بهمنظور طراحی چارچوب مفهومی و ارائه چالشهای فراروی آن [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
انصاری راد، پرویز نیازسنجی آموزش زیستمحیطی دانشآموزان دورة دوم ابتدایی منطقة 16 شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
ایمانی گله پردهسری، محمدنقی ترسیم مدل پیشبینی تعلق خاطر کاری براساس سرمایة روانشناختی، هوش هیجانی، حمایت سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 291-310]
ب
بادله، علیرضا شناسایی مؤلفههای مؤثر بر ارتقای کیفیت اجرای کارورزی و ارزیابی وضع موجود در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 7-35]
باستانی پورمقدم، مهشید بررسی تطبیقی رویکرد توسعهمحور اسناد فرادستی نظام آموزش و پرورش ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 311-333]
باقری، مهران مؤلفهها و شاخصهای مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]
بشیری اسکویی، فریبا نیازسنجی آموزش زیستمحیطی دانشآموزان دورة دوم ابتدایی منطقة 16 شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
پ
پرورش، بهیه بررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرحبخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطۀ دوم شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 105-130]
پورمنوچهری، سیدعلی بررسی کارکرد و نقش تربیتی و هدایتگری معلم از منظر قرآن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 335-361]
پیری، موسی طراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 223-251]
ت
تاجیک اسماعیلی، سمیه نقش شیوههای نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]
ج
جامگوهری، صمد امکانسنجی بومیسازی و موقعیتیسازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 65-90]
جباری، نگین توانمندسازی حرفهای دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان در افق مهارتهای نوظهور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 231-264]
جعفری، پریوش مؤلفهها و شاخصهای مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]
جعفری کمانگر، فاطمه ارزیابی کیفیت اجرای برنامة کارورزی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 261-289]
ح
حاجی تبار فیروزجایی، محسن امکانسنجی بومیسازی و موقعیتیسازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 65-90]
حسن پور، اکبر طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 253-284]
حسن مرادی، نرگس جستاری پدیدارشناسانه در طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 161-193]
حسینی، سید رسول ارزیابی ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی بهمنظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]
حنیفی، فریبا ترسیم مدل پیشبینی تعلق خاطر کاری براساس سرمایة روانشناختی، هوش هیجانی، حمایت سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 291-310]
خ
خاکی، علی بررسی تأثیر محتوای کتب هنرستان در روند آموزش هنرجویان رشتة معماری (نمونة موردی: کتاب عناصر و جزئیات) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 215-235]
خاکی، علی بررسی تفاوتهای سنی با رویکرد ترجیح رنگ در دانشآموزان ابتدایی استان تهران و خراسان رضوی به تفکیک جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 241-259]
خنیفر، حسین شناسایی مؤلفههای توسعه حرفهای مدیران مدارس ابتدایی استان قم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 79-99]
خنیفر، حسین تحول دیجیتال در فرایند یاددهی-یادگیری: سنجش صلاحیت دیجیتال دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-47]
خوش منظر شاهرودی، مهناز بررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
د
دادگر، سیدامین اله بررسی کارکرد و نقش تربیتی و هدایتگری معلم از منظر قرآن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 335-361]
ذ
ذوالفقاری زعفرانی، رشید جستاری پدیدارشناسانه در طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 161-193]
ر
رحمتی، محمدحسین شناسایی مؤلفههای توسعه حرفهای مدیران مدارس ابتدایی استان قم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 79-99]
رحیم زاده، لعیا تبیین مفهومی تفکر مراقبتی در حوزه فلسفه برای کودکان بهمنظور طراحی چارچوب مفهومی و ارائه چالشهای فراروی آن [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
رستمی، پیمان طراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-89]
روحانی، نیره السادات شیوع اهمالکاری در دانشآموزان دختر و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-107]
ز
زارعی زوارکی، اسماعیل امکانسنجی استقرار نظام آموزش مجازی فرهنگیان آموزش و پرورش شرق استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 159-172]
زاهد بابلان، عادل رابطة خوشبینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-170]
زمانی، بی بی عشرت تحلیل SWOT در اجرای اقدامپژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]
زمانی، علی شناسایی و رتبه بندی چالش های رشتۀ آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان (پس از اولین دوره فارغ التحصیلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 209-229]
زندکریمی، مریم بررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرحبخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطۀ دوم شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 105-130]
زین آبادی، حسن رضا شناسایی مؤلفههای اثرگذار در مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-38]
زینلی، بهروز نقش شیوههای نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]
س
ساعی مهربان، رضا شناسایی و رتبه بندی چالش های رشتۀ آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان (پس از اولین دوره فارغ التحصیلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 209-229]
سامی، رقیه طراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 223-251]
سبزیان، سعیده رابطة سبکهای یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-32]
سجادی، سیدمهدی سنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 131-159]
سلسبیلی، نادر ارزیابی آموزش خط تحریری و آسیبهای احتمالی آن در برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 49-74]
سهرابی، شهناز تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه یازدهم براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 37-64]
سید موسوی، مهری شیوع اهمالکاری در دانشآموزان دختر و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-107]
ش
شمشیری، بابک تأثیر برنامة آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانشآموزان پایة اول دورة ابتدایی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 171-192]
شیرزادی، رضا بررسی تطبیقی رویکرد توسعهمحور اسناد فرادستی نظام آموزش و پرورش ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 311-333]
ص
صادقی، علی شناسایی و رتبه بندی چالش های رشتۀ آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان (پس از اولین دوره فارغ التحصیلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 209-229]
صفری، اکرم نیازسنجی آموزش زیستمحیطی دانشآموزان دورة دوم ابتدایی منطقة 16 شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
صمدی، پروین سنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 131-159]
صمدی، معصومه تبیین مفهومی تفکر مراقبتی در حوزه فلسفه برای کودکان بهمنظور طراحی چارچوب مفهومی و ارائه چالشهای فراروی آن [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
صمیمی، زبیر شیوع اهمالکاری در دانشآموزان دختر و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-107]
ط
طالبی، بهنام طراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 223-251]
طهماسبی کهیانی، فاطمه پیشبینی بیصداقتی تحصیلی براساس هویت تحصیلی و باورهای هوشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 59-78]
ع
عابدی تراب، رضا شناسایی مؤلفههای توسعه حرفهای مدیران مدارس ابتدایی استان قم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 79-99]
عباسیان، حسین شناسایی مؤلفههای اثرگذار در مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-38]
عبدالمحمدی، کریم نقش پنج عامل بزرگ شخصیت و سازگاری اجتماعی در پیشبینی تعللورزی آموزشی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
عبدالملکی، شوبو ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی عملکرد تعالی مدارس [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 101-122]
عظیمی، حسن بررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
علی آبادی، سمیرا طراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-89]
علیپور، فرهاد بررسی میزان اهتمام و پایبندی مدیران دانشگاه فرهنگیان به اجرای مفاد میثاقنامة مدیران، و تأثیر آن بر آوا و تعهد سازمانی کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-61]
علیدادی، علیرضا مؤلفهها و شاخصهای مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]
علی محمدی، غلامعلی توانمندسازی حرفهای دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان در افق مهارتهای نوظهور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 231-264]
غ
غدیری، فرهاد نقش پنج عامل بزرگ شخصیت و سازگاری اجتماعی در پیشبینی تعللورزی آموزشی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
غفرانی، عاطفه تحول دیجیتال در فرایند یاددهی-یادگیری: سنجش صلاحیت دیجیتال دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-47]
غفوری، فرزاد طراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-89]
ف
فقیه آرام، بتول امکانسنجی استقرار نظام آموزش مجازی فرهنگیان آموزش و پرورش شرق استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 159-172]
ق
قدم پور، عزت اله رابطة سبکهای یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-32]
قدم پور، عزت اله بررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرحبخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطۀ دوم شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 105-130]
قدوسی، فائزه تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه یازدهم براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 37-64]
قرونه، داود نگرش معلمان و مدیران مدارس نسبت به طرح رتبهبندی حرفهای مشاغل معلمان: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 157-182]
قنبری طلب، محمد پیشبینی بیصداقتی تحصیلی براساس هویت تحصیلی و باورهای هوشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 59-78]
قورچیان، نادرقلی مؤلفهها و شاخصهای مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]
ک
کریمی، روح انگیز طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 253-284]
کریمی، فریبا الگوی ساختاری قصد ترک خدمت و عملکرد شغلی مدیران براساس ذهنآگاهی: نقش میانجی فرسودگی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-208]
کریمی، منیره اثربخشی آموزش گروهی طرحواره های شناختی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان ناسازگار دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-22]
کریمیان پور، غفار رابطة خوشبینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-170]
کریمی باغملک، آیت اله مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-156]
کلباسی، افسانه تحلیل محتوای برنامة درسی دورة کارشناسی پیوستة آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از نظر توجه به مؤلفههای حرفهایگری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-147]
کیخا، احمد ارزیابی ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی بهمنظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]
گ
گراوند، هوشنگ رابطة سبکهای یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-32]
گرجی، معصومه شیوع اهمالکاری در دانشآموزان دختر و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-107]
م
مالکپور لپری، کامران ارزیابی مؤلفههای دانشگاه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 75-103]
ماهروزاده، طیبه سنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 131-159]
ماهی گیر، فروغ مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-156]
مظفری، افسانه نقش شیوههای نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]
مقصودی، مجتبی آسیبشناسی کیفی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-240]
ملاحسینی، علی ترسیم مدل پیشبینی تعلق خاطر کاری براساس سرمایة روانشناختی، هوش هیجانی، حمایت سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 291-310]
ملکی، فاطمه میزان همسویی کتاب ریاضی پایة هشتم با دیدگاه ریاضیات واقعیتمدار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 193-218]
منظری توکلی، وحید اثربخشی آموزش گروهی طرحواره های شناختی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان ناسازگار دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-22]
مهدوی، مجتبی بررسی تفاوتهای سنی با رویکرد ترجیح رنگ در دانشآموزان ابتدایی استان تهران و خراسان رضوی به تفکیک جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 241-259]
مهدی زاده، عادله امکانسنجی استقرار نظام آموزش مجازی فرهنگیان آموزش و پرورش شرق استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 159-172]
مهرآور گیگلو، شهرام ارزیابی مؤلفههای دانشگاه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 75-103]
موسوی، سیدمحسن تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه یازدهم براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 37-64]
موسی پور، نعمت الله طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 253-284]
مولائی علیآباد، حسین ارزیابی مؤلفههای دانشگاه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 75-103]
میبدی، محمد بررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
میرشاه جعفری، سید ابراهیم تحلیل SWOT در اجرای اقدامپژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]
میرعرب رضی، رضا امکانسنجی بومیسازی و موقعیتیسازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 65-90]
ن
نادری، مریم سنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 131-159]
نادری، مهین تحلیل SWOT در اجرای اقدامپژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]
نادری، ناهید شناسایی مؤلفههای توسعه حرفهای مدیران مدارس ابتدایی استان قم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 79-99]
نارنجی ثانی، فاطمه ارزیابی ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی بهمنظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]
نصیری بنی ولک، فخر السادات ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی عملکرد تعالی مدارس [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 101-122]
نوذری، حسینعلی بررسی تطبیقی رویکرد توسعهمحور اسناد فرادستی نظام آموزش و پرورش ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 311-333]
نورشاهی، ندا بررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
نوه ابراهیم، عبدالرحیم طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 253-284]
نیاز آذری، کیومرث توانمندسازی حرفهای دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان در افق مهارتهای نوظهور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 231-264]
نیرومند، لیلا نقش شیوههای نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]
نیکخواه، محمد تحلیل SWOT در اجرای اقدامپژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]
و
ویسی، کوروش طراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-89]
ه
هوشمندی، فاطمه تأثیر برنامة آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانشآموزان پایة اول دورة ابتدایی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 171-192]
ی
یافتیان، نرگس میزان همسویی کتاب ریاضی پایة هشتم با دیدگاه ریاضیات واقعیتمدار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 193-218]
یافتیان، نرگس بررسی و مقایسه عملکرد دانشآموزان دختر و پسر پایه چهارم در حل مسائل کلامی ریاضی براساس مدل نیومن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 129-158]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد