نمایه نویسندگان

آ

  • آذرپرور، افسانه الگوی ساختاری قصد ترک خدمت و عملکرد شغلی مدیران براساس ذهن‌آگاهی: نقش میانجی فرسودگی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-208]
  • آقاحسینی، تقی تحلیل محتوای برنامة درسی دورة کارشناسی پیوستة آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از نظر توجه به مؤلفه‌های حرفه‌ای‌گری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-147]

ا

  • ابراهیم زاده، خوشدوی نقش پنج عامل بزرگ شخصیت و سازگاری اجتماعی در پیش‌بینی تعلل‌ورزی آموزشی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
  • ابراهیمی، ایوب شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار در مربی‌گری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-38]
  • اب روشن، حسن تأثیر برنامة آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانش‌آموزان پایة اول دورة ابتدایی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 171-192]
  • احسانی تیلمی، سلمی ارزیابی کیفیت اجرای برنامة کارورزی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 261-289]
  • احمدی، سهیلا بررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
  • اراسته، حمیدرضا شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار در مربی‌گری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-38]
  • اسدنژاد پروج، سیده سمیه بررسی و مقایسه عملکرد دانش‌آموزان دختر و پسر پایه چهارم در حل مسائل کلامی ریاضی براساس مدل نیومن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 129-158]
  • اسدی، سمیه ارزیابی ویژگی‌های کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی به‌منظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]
  • اسماعیلی جلال‌آبادی، زهره تحلیل محتوای برنامة درسی دورة کارشناسی پیوستة آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از نظر توجه به مؤلفه‌های حرفه‌ای‌گری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-147]
  • افضلی، افشین ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی عملکرد تعالی مدارس [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 101-122]
  • اقایی، امیر جستاری پدیدارشناسانه در طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 161-193]
  • امام، سیدمحمدرضا بررسی کارکرد و نقش تربیتی و هدایتگری معلم از منظر قرآن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 335-361]
  • انصاریان، فهیمه تبیین مفهومی تفکر مراقبتی در حوزه فلسفه برای کودکان به‌منظور طراحی چارچوب مفهومی و ارائه چالش‌های فراروی آن [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
  • انصاری راد، پرویز نیازسنجی آموزش زیست‌محیطی دانش‌آموزان دورة دوم ابتدایی منطقة 16 شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
  • ایمانی گله پرده‌سری، محمدنقی ترسیم مدل پیش‌بینی تعلق خاطر کاری براساس سرمایة روانشناختی، هوش هیجانی، حمایت سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 291-310]

ب

  • بادله، علیرضا شناسایی مؤلفه‌های مؤثر بر ارتقای کیفیت اجرای کارورزی و ارزیابی وضع موجود در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 7-35]
  • باستانی پورمقدم، مهشید بررسی تطبیقی رویکرد توسعه‌محور اسناد فرادستی نظام آموزش و پرورش ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 311-333]
  • باقری، مهران مؤلفه‌ها و شاخص‌های مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]
  • بشیری اسکویی، فریبا نیازسنجی آموزش زیست‌محیطی دانش‌آموزان دورة دوم ابتدایی منطقة 16 شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]

پ

  • پرورش، بهیه بررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرح‌بخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطۀ دوم شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 105-130]
  • پورمنوچهری، سیدعلی بررسی کارکرد و نقش تربیتی و هدایتگری معلم از منظر قرآن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 335-361]
  • پیری، موسی طراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درس‌پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 223-251]

ت

  • تاجیک اسماعیلی، سمیه نقش شیوه‌های نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]

ج

  • جام‌گوهری، صمد امکان‌سنجی بومی‌سازی و موقعیتی‌سازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 65-90]
  • جباری، نگین توانمندسازی حرفه‌ای دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان در افق مهارت‌های نوظهور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 231-264]
  • جعفری، پریوش مؤلفه‌ها و شاخص‌های مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]
  • جعفری کمانگر، فاطمه ارزیابی کیفیت اجرای برنامة کارورزی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 261-289]

ح

  • حاجی تبار فیروزجایی، محسن امکان‌سنجی بومی‌سازی و موقعیتی‌سازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 65-90]
  • حسن پور، اکبر طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 253-284]
  • حسن مرادی، نرگس جستاری پدیدارشناسانه در طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 161-193]
  • حسینی، سید رسول ارزیابی ویژگی‌های کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی به‌منظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]
  • حنیفی، فریبا ترسیم مدل پیش‌بینی تعلق خاطر کاری براساس سرمایة روانشناختی، هوش هیجانی، حمایت سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 291-310]

خ

  • خاکی، علی بررسی تأثیر محتوای کتب هنرستان در روند آموزش هنرجویان رشتة معماری (نمونة موردی: کتاب عناصر و جزئیات) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 215-235]
  • خاکی، علی بررسی تفاوت‌های سنی با رویکرد ترجیح رنگ در دانش‌آموزان ابتدایی استان تهران و خراسان رضوی به تفکیک جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 241-259]
  • خنیفر، حسین شناسایی مؤلفه‌های توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس ابتدایی استان قم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 79-99]
  • خنیفر، حسین تحول دیجیتال در فرایند یاددهی-یادگیری: سنجش صلاحیت دیجیتال دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-47]
  • خوش منظر شاهرودی، مهناز بررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]

د

  • دادگر، سیدامین اله بررسی کارکرد و نقش تربیتی و هدایتگری معلم از منظر قرآن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 335-361]

ذ

  • ذوالفقاری زعفرانی، رشید جستاری پدیدارشناسانه در طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 161-193]

ر

  • رحمتی، محمدحسین شناسایی مؤلفه‌های توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس ابتدایی استان قم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 79-99]
  • رحیم زاده، لعیا تبیین مفهومی تفکر مراقبتی در حوزه فلسفه برای کودکان به‌منظور طراحی چارچوب مفهومی و ارائه چالش‌های فراروی آن [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
  • رستمی، پیمان طراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-89]
  • روحانی، نیره السادات شیوع اهمال‌کاری در دانش‌آموزان دختر و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و میزان به‌کارگیری شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-107]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل امکان‌سنجی استقرار نظام آموزش مجازی فرهنگیان آموزش و پرورش شرق استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 159-172]
  • زاهد بابلان، عادل رابطة خوش‏بینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-170]
  • زمانی، بی بی عشرت تحلیل SWOT در اجرای اقدام‌پژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]
  • زمانی، علی شناسایی و رتبه بندی چالش های رشتۀ آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان (پس از اولین دوره فارغ التحصیلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 209-229]
  • زندکریمی، مریم بررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرح‌بخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطۀ دوم شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 105-130]
  • زین آبادی، حسن رضا شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار در مربی‌گری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-38]
  • زینلی، بهروز نقش شیوه‌های نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]

س

  • ساعی مهربان، رضا شناسایی و رتبه بندی چالش های رشتۀ آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان (پس از اولین دوره فارغ التحصیلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 209-229]
  • سامی، رقیه طراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درس‌پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 223-251]
  • سبزیان، سعیده رابطة سبک‌های یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-32]
  • سجادی، سیدمهدی سنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 131-159]
  • سلسبیلی، نادر ارزیابی آموزش خط تحریری و آسیب‌های احتمالی آن در برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 49-74]
  • سهرابی، شهناز تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه یازدهم براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 37-64]
  • سید موسوی، مهری شیوع اهمال‌کاری در دانش‌آموزان دختر و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و میزان به‌کارگیری شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-107]

ش

  • شمشیری، بابک تأثیر برنامة آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانش‌آموزان پایة اول دورة ابتدایی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 171-192]
  • شیرزادی، رضا بررسی تطبیقی رویکرد توسعه‌محور اسناد فرادستی نظام آموزش و پرورش ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 311-333]

ص

  • صادقی، علی شناسایی و رتبه بندی چالش های رشتۀ آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان (پس از اولین دوره فارغ التحصیلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 209-229]
  • صفری، اکرم نیازسنجی آموزش زیست‌محیطی دانش‌آموزان دورة دوم ابتدایی منطقة 16 شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
  • صمدی، پروین سنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 131-159]
  • صمدی، معصومه تبیین مفهومی تفکر مراقبتی در حوزه فلسفه برای کودکان به‌منظور طراحی چارچوب مفهومی و ارائه چالش‌های فراروی آن [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
  • صمیمی، زبیر شیوع اهمال‌کاری در دانش‌آموزان دختر و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و میزان به‌کارگیری شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-107]

ط

  • طالبی، بهنام طراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درس‌پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 223-251]
  • طهماسبی کهیانی، فاطمه پیش‌بینی بی‌صداقتی تحصیلی براساس هویت تحصیلی و باورهای هوشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 59-78]

ع

  • عابدی تراب، رضا شناسایی مؤلفه‌های توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس ابتدایی استان قم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 79-99]
  • عباسیان، حسین شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار در مربی‌گری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-38]
  • عبدالمحمدی، کریم نقش پنج عامل بزرگ شخصیت و سازگاری اجتماعی در پیش‌بینی تعلل‌ورزی آموزشی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
  • عبدالملکی، شوبو ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی عملکرد تعالی مدارس [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 101-122]
  • عظیمی، حسن بررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
  • علی آبادی، سمیرا طراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-89]
  • علیپور، فرهاد بررسی میزان اهتمام و پایبندی مدیران دانشگاه فرهنگیان به اجرای مفاد میثاق‌نامة مدیران، و تأثیر آن بر آوا و تعهد سازمانی کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت ‌علمی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-61]
  • علیدادی، علیرضا مؤلفه‌ها و شاخص‌های مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]
  • علی محمدی، غلامعلی توانمندسازی حرفه‌ای دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان در افق مهارت‌های نوظهور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 231-264]

غ

  • غدیری، فرهاد نقش پنج عامل بزرگ شخصیت و سازگاری اجتماعی در پیش‌بینی تعلل‌ورزی آموزشی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
  • غفرانی، عاطفه تحول دیجیتال در فرایند یاددهی-یادگیری: سنجش صلاحیت دیجیتال دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-47]
  • غفوری، فرزاد طراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-89]

ف

  • فقیه آرام، بتول امکان‌سنجی استقرار نظام آموزش مجازی فرهنگیان آموزش و پرورش شرق استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 159-172]

ق

  • قدم پور، عزت اله رابطة سبک‌های یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-32]
  • قدم پور، عزت اله بررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرح‌بخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطۀ دوم شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 105-130]
  • قدوسی، فائزه تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه یازدهم براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 37-64]
  • قرونه، داود نگرش معلمان و مدیران مدارس نسبت به طرح رتبه‌بندی حرفه‌ای مشاغل معلمان: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 157-182]
  • قنبری طلب، محمد پیش‌بینی بی‌صداقتی تحصیلی براساس هویت تحصیلی و باورهای هوشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 59-78]
  • قورچیان، نادرقلی مؤلفه‌ها و شاخص‌های مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]

ک

  • کریمی، روح انگیز طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 253-284]
  • کریمی، فریبا الگوی ساختاری قصد ترک خدمت و عملکرد شغلی مدیران براساس ذهن‌آگاهی: نقش میانجی فرسودگی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-208]
  • کریمی، منیره اثربخشی آموزش گروهی طرحواره های شناختی بر سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان ناسازگار دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-22]
  • کریمیان پور، غفار رابطة خوش‏بینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-170]
  • کریمی باغملک، آیت اله مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-156]
  • کلباسی، افسانه تحلیل محتوای برنامة درسی دورة کارشناسی پیوستة آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از نظر توجه به مؤلفه‌های حرفه‌ای‌گری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-147]
  • کیخا، احمد ارزیابی ویژگی‌های کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی به‌منظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]

گ

  • گراوند، هوشنگ رابطة سبک‌های یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-32]
  • گرجی، معصومه شیوع اهمال‌کاری در دانش‌آموزان دختر و ارتباط آن با ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و میزان به‌کارگیری شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-107]

م

  • مالکپور لپری، کامران ارزیابی مؤلفه‌های دانشگاه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 75-103]
  • ماهروزاده، طیبه سنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 131-159]
  • ماهی گیر، فروغ مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-156]
  • مظفری، افسانه نقش شیوه‌های نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]
  • مقصودی، مجتبی آسیب‌شناسی کیفی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-240]
  • ملاحسینی، علی ترسیم مدل پیش‌بینی تعلق خاطر کاری براساس سرمایة روانشناختی، هوش هیجانی، حمایت سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 291-310]
  • ملکی، فاطمه میزان همسویی کتاب ریاضی پایة هشتم با دیدگاه ریاضیات واقعیت‌مدار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 193-218]
  • منظری توکلی، وحید اثربخشی آموزش گروهی طرحواره های شناختی بر سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان ناسازگار دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-22]
  • مهدوی، مجتبی بررسی تفاوت‌های سنی با رویکرد ترجیح رنگ در دانش‌آموزان ابتدایی استان تهران و خراسان رضوی به تفکیک جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 241-259]
  • مهدی زاده، عادله امکان‌سنجی استقرار نظام آموزش مجازی فرهنگیان آموزش و پرورش شرق استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 159-172]
  • مهرآور گیگلو، شهرام ارزیابی مؤلفه‌های دانشگاه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 75-103]
  • موسوی، سیدمحسن تحلیل محتوای کتاب شیمی پایه یازدهم براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 37-64]
  • موسی پور، نعمت الله طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 253-284]
  • مولائی علی‌آباد، حسین ارزیابی مؤلفه‌های دانشگاه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 75-103]
  • میبدی، محمد بررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
  • میرشاه جعفری، سید ابراهیم تحلیل SWOT در اجرای اقدام‌پژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]
  • میرعرب رضی، رضا امکان‌سنجی بومی‌سازی و موقعیتی‌سازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 65-90]

ن

  • نادری، مریم سنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 131-159]
  • نادری، مهین تحلیل SWOT در اجرای اقدام‌پژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]
  • نادری، ناهید شناسایی مؤلفه‌های توسعه حرفه‌ای مدیران مدارس ابتدایی استان قم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 79-99]
  • نارنجی ثانی، فاطمه ارزیابی ویژگی‌های کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی به‌منظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]
  • نصیری بنی ولک، فخر السادات ساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی عملکرد تعالی مدارس [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 101-122]
  • نوذری، حسینعلی بررسی تطبیقی رویکرد توسعه‌محور اسناد فرادستی نظام آموزش و پرورش ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 311-333]
  • نورشاهی، ندا بررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم طراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 253-284]
  • نیاز آذری، کیومرث توانمندسازی حرفه‌ای دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان در افق مهارت‌های نوظهور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 231-264]
  • نیرومند، لیلا نقش شیوه‌های نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]
  • نیکخواه، محمد تحلیل SWOT در اجرای اقدام‌پژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]

و

  • ویسی، کوروش طراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-89]

ه

  • هوشمندی، فاطمه تأثیر برنامة آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانش‌آموزان پایة اول دورة ابتدایی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 171-192]

ی

  • یافتیان، نرگس میزان همسویی کتاب ریاضی پایة هشتم با دیدگاه ریاضیات واقعیت‌مدار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 193-218]
  • یافتیان، نرگس بررسی و مقایسه عملکرد دانش‌آموزان دختر و پسر پایه چهارم در حل مسائل کلامی ریاضی براساس مدل نیومن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 129-158]