آسیبهای دستخطارزیابی آموزش خط تحریری و آسیبهای احتمالی آن در برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 49-74]
آگاهی محیط زیستینیازسنجی آموزش زیستمحیطی دانشآموزان دورة دوم ابتدایی منطقة 16 شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
آموزششناسایی و رتبه بندی چالش های رشتۀ آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان (پس از اولین دوره فارغ التحصیلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 209-229]
آموزشنقش شیوههای نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]
آموزشبررسی کارکرد و نقش تربیتی و هدایتگری معلم از منظر قرآن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 335-361]
آموزش ابتداییتحلیل محتوای برنامة درسی دورة کارشناسی پیوستة آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از نظر توجه به مؤلفههای حرفهایگری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-147]
آموزش جغرافیاشناسایی و رتبه بندی چالش های رشتۀ آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان (پس از اولین دوره فارغ التحصیلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 209-229]
آموزش خط تحریریارزیابی آموزش خط تحریری و آسیبهای احتمالی آن در برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 49-74]
آموزش ریاضیمیزان همسویی کتاب ریاضی پایة هشتم با دیدگاه ریاضیات واقعیتمدار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 193-218]
آموزش ریاضیبررسی و مقایسه عملکرد دانشآموزان دختر و پسر پایه چهارم در حل مسائل کلامی ریاضی براساس مدل نیومن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 129-158]
آموزش زبان انگلیسیآسیبشناسی کیفی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-240]
آموزش شیمیتحلیل محتوای کتاب شیمی پایه یازدهم براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 37-64]
آموزش عالیشناسایی و رتبه بندی چالش های رشتۀ آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان (پس از اولین دوره فارغ التحصیلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 209-229]
آموزش عالیارزیابی مؤلفههای دانشگاه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 75-103]
آموزش عالیارزیابی ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی بهمنظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]
آموزش مجازیامکانسنجی استقرار نظام آموزش مجازی فرهنگیان آموزش و پرورش شرق استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 159-172]
آموزش و پرورشبررسی تأثیر محتوای کتب هنرستان در روند آموزش هنرجویان رشتة معماری (نمونة موردی: کتاب عناصر و جزئیات) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 215-235]
آموزش و پرورشامکانسنجی استقرار نظام آموزش مجازی فرهنگیان آموزش و پرورش شرق استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 159-172]
آوای سازمانیبررسی میزان اهتمام و پایبندی مدیران دانشگاه فرهنگیان به اجرای مفاد میثاقنامة مدیران، و تأثیر آن بر آوا و تعهد سازمانی کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-61]
ا
اجتماع پژوهشیتأثیر برنامة آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانشآموزان پایة اول دورة ابتدایی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 171-192]
ارتباطاتنقش شیوههای نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]
ارزشیابی دورهایارزیابی آموزش خط تحریری و آسیبهای احتمالی آن در برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 49-74]
ارزشیابی معلماننگرش معلمان و مدیران مدارس نسبت به طرح رتبهبندی حرفهای مشاغل معلمان: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 157-182]
ارزیابیارزیابی ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی بهمنظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]
ارزیابی عملکردساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی عملکرد تعالی مدارس [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 101-122]
ارزیابی عملکردطراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 253-284]
ارزیابی وضعیت موجودشناسایی مؤلفههای مؤثر بر ارتقای کیفیت اجرای کارورزی و ارزیابی وضع موجود در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 7-35]
استقرار آموزش مجازیامکانسنجی استقرار نظام آموزش مجازی فرهنگیان آموزش و پرورش شرق استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 159-172]
اسناد فرادستیبررسی تطبیقی رویکرد توسعهمحور اسناد فرادستی نظام آموزش و پرورش ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 311-333]
اشتیاق شغلیبررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرحبخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطۀ دوم شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 105-130]
اعتباریابیساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی عملکرد تعالی مدارس [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 101-122]
اعضای هیئت علمیطراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 253-284]
اقدامپژوهیتحلیل SWOT در اجرای اقدامپژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]
امپریالسیم زبانیآسیبشناسی کیفی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-240]
انگیزه پیشرفترابطة سبکهای یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-32]
اهمالکاریشیوع اهمالکاری در دانشآموزان دختر و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-107]
ب
باورهای هوشیپیشبینی بیصداقتی تحصیلی براساس هویت تحصیلی و باورهای هوشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 59-78]
برنامة درسیتحلیل محتوای برنامة درسی دورة کارشناسی پیوستة آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از نظر توجه به مؤلفههای حرفهایگری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-147]
برنامه درسه فارسی دوره ابتداییارزیابی آموزش خط تحریری و آسیبهای احتمالی آن در برنامه درسی فارسی دوره اول ابتدایی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 49-74]
برنامهریزیمؤلفهها و شاخصهای مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]
برنامه فلسفه برای کودکتبیین مفهومی تفکر مراقبتی در حوزه فلسفه برای کودکان بهمنظور طراحی چارچوب مفهومی و ارائه چالشهای فراروی آن [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
بومیسازی برنامة درسیامکانسنجی بومیسازی و موقعیتیسازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 65-90]
بیصداقتیپیشبینی بیصداقتی تحصیلی براساس هویت تحصیلی و باورهای هوشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 59-78]
بیصداقتی تحصیلیپیشبینی بیصداقتی تحصیلی براساس هویت تحصیلی و باورهای هوشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 59-78]
پ
پایة چهارمبررسی و مقایسه عملکرد دانشآموزان دختر و پسر پایه چهارم در حل مسائل کلامی ریاضی براساس مدل نیومن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 129-158]
پایداریارزیابی مؤلفههای دانشگاه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 75-103]
پایۀ تحصیلیبررسی تفاوتهای سنی با رویکرد ترجیح رنگ در دانشآموزان ابتدایی استان تهران و خراسان رضوی به تفکیک جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 241-259]
پرسشگریتأثیر برنامة آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانشآموزان پایة اول دورة ابتدایی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 171-192]
پژوهشجستاری پدیدارشناسانه در طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 161-193]
پیشرفت تحصیلیرابطة سبکهای یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-32]
ت
تحول دیجیتالتحول دیجیتال در فرایند یاددهی-یادگیری: سنجش صلاحیت دیجیتال دانشجومعلمان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 23-47]
تربیتتبیین مفهومی تفکر مراقبتی در حوزه فلسفه برای کودکان بهمنظور طراحی چارچوب مفهومی و ارائه چالشهای فراروی آن [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
تربیتبررسی کارکرد و نقش تربیتی و هدایتگری معلم از منظر قرآن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 335-361]
ترجیح رنگبررسی تفاوتهای سنی با رویکرد ترجیح رنگ در دانشآموزان ابتدایی استان تهران و خراسان رضوی به تفکیک جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 241-259]
تعالی مدرسهساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی عملکرد تعالی مدارس [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 101-122]
تعامل دانشآموز و معلمنقش شیوههای نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]
تعلق خاطر کاریترسیم مدل پیشبینی تعلق خاطر کاری براساس سرمایة روانشناختی، هوش هیجانی، حمایت سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 291-310]
تعللورزینقش پنج عامل بزرگ شخصیت و سازگاری اجتماعی در پیشبینی تعللورزی آموزشی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
تعللورزی تحصیلیمقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-156]
تعهد سازمانیبررسی میزان اهتمام و پایبندی مدیران دانشگاه فرهنگیان به اجرای مفاد میثاقنامة مدیران، و تأثیر آن بر آوا و تعهد سازمانی کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-61]
تفکر مراقبتیتبیین مفهومی تفکر مراقبتی در حوزه فلسفه برای کودکان بهمنظور طراحی چارچوب مفهومی و ارائه چالشهای فراروی آن [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
تکنیک تحلیل محتوای ویلیام رومیتحلیل محتوای کتاب شیمی پایه یازدهم براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 37-64]
تنظیم هیجانمقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-156]
تهدیدهاتحلیل SWOT در اجرای اقدامپژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]
توانمندسازیطراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-89]
توانمندسازیطراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 223-251]
توانمندسازی حرفهایتوانمندسازی حرفهای دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان در افق مهارتهای نوظهور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 231-264]
توسعهبررسی تطبیقی رویکرد توسعهمحور اسناد فرادستی نظام آموزش و پرورش ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 311-333]
توسعه حرفهایطراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-89]
توسعۀ حرفهایشناسایی مؤلفههای توسعه حرفهای مدیران مدارس ابتدایی استان قم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 79-99]
ج
جنسیتبررسی تفاوتهای سنی با رویکرد ترجیح رنگ در دانشآموزان ابتدایی استان تهران و خراسان رضوی به تفکیک جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 241-259]
جوّ مدرسهشناسایی مؤلفههای توسعه حرفهای مدیران مدارس ابتدایی استان قم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 79-99]
ح
حرفهایگریتحلیل محتوای برنامة درسی دورة کارشناسی پیوستة آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان از نظر توجه به مؤلفههای حرفهایگری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 123-147]
حمایت سازمانیترسیم مدل پیشبینی تعلق خاطر کاری براساس سرمایة روانشناختی، هوش هیجانی، حمایت سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 291-310]
خ
خانوادهمؤلفهها و شاخصهای مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]
خطابررسی و مقایسه عملکرد دانشآموزان دختر و پسر پایه چهارم در حل مسائل کلامی ریاضی براساس مدل نیومن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 129-158]
خودکارآمدی تحصیلیرابطة خوشبینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-170]
خودمدیریتیمؤلفهها و شاخصهای مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]
خوشبینی تحصیلیرابطة خوشبینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-170]
د
دانشآموزان ناسازگاراثربخشی آموزش گروهی طرحواره های شناختی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان ناسازگار دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-22]
دانشجورابطة خوشبینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-170]
دانشجومعلمسنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 131-159]
دانشجومعلمانشناسایی مؤلفههای اثرگذار در مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-38]
دانشجومعلمانتوانمندسازی حرفهای دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان در افق مهارتهای نوظهور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 231-264]
دانشجومعلمان تربیت بدنیطراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-89]
دانشجویانارزیابی ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی بهمنظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]
دانشگاه پایدارارزیابی مؤلفههای دانشگاه پایدار(مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 75-103]
دانشگاه فرهنگیانشناسایی مؤلفههای اثرگذار در مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-38]
دانشگاه فرهنگیانبررسی میزان اهتمام و پایبندی مدیران دانشگاه فرهنگیان به اجرای مفاد میثاقنامة مدیران، و تأثیر آن بر آوا و تعهد سازمانی کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-61]
دانشگاه فرهنگیانشناسایی و رتبه بندی چالش های رشتۀ آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان (پس از اولین دوره فارغ التحصیلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 209-229]
دانشگاه فرهنگیانارزیابی کیفیت اجرای برنامة کارورزی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 261-289]
دانشگاه فرهنگیانجستاری پدیدارشناسانه در طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 161-193]
دانشگاه فرهنگیانطراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 253-284]
دانشگاه فرهنگیانشناسایی مؤلفههای مؤثر بر ارتقای کیفیت اجرای کارورزی و ارزیابی وضع موجود در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 7-35]
درسپژوهیطراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 223-251]
درس علوم تجربیتأثیر برنامة آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانشآموزان پایة اول دورة ابتدایی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 171-192]
دورة ابتداییطراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 223-251]
دوزبانگیآسیبشناسی کیفی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-240]
ذ
ذهنآگاهیمقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-156]
ذهنآگاهیالگوی ساختاری قصد ترک خدمت و عملکرد شغلی مدیران براساس ذهنآگاهی: نقش میانجی فرسودگی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-208]
ر
راهیافتگیبررسی کارکرد و نقش تربیتی و هدایتگری معلم از منظر قرآن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 335-361]
رتبهبندی معلماننگرش معلمان و مدیران مدارس نسبت به طرح رتبهبندی حرفهای مشاغل معلمان: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 157-182]
رفتار محیط زیستینیازسنجی آموزش زیستمحیطی دانشآموزان دورة دوم ابتدایی منطقة 16 شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
رنگبررسی تفاوتهای سنی با رویکرد ترجیح رنگ در دانشآموزان ابتدایی استان تهران و خراسان رضوی به تفکیک جنسیت [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 241-259]
رهبری کاریزماتیک (نفوذآرمانی)بررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرحبخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطۀ دوم شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 105-130]
روش سنتی آموزشنقش شیوههای نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]
روند آموزشبررسی تأثیر محتوای کتب هنرستان در روند آموزش هنرجویان رشتة معماری (نمونة موردی: کتاب عناصر و جزئیات) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 215-235]
رویکرد توسعهمحوربررسی تطبیقی رویکرد توسعهمحور اسناد فرادستی نظام آموزش و پرورش ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 311-333]
ریاضیات واقعیتمدارمیزان همسویی کتاب ریاضی پایة هشتم با دیدگاه ریاضیات واقعیتمدار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 193-218]
س
سازگاری اجتماعینقش پنج عامل بزرگ شخصیت و سازگاری اجتماعی در پیشبینی تعللورزی آموزشی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
سازگاری اجتماعیاثربخشی آموزش گروهی طرحواره های شناختی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان ناسازگار دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-22]
سبکهای یادگیریرابطة سبکهای یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-32]
سبک یادگیری همگرارابطة سبکهای یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-32]
سبک یادگیری واگرارابطة سبکهای یادگیری با انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره متوسطه استان لرستان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 7-32]
سرزندگی تحصیلیرابطة خوشبینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 149-170]
سرمایة روانشناختیترسیم مدل پیشبینی تعلق خاطر کاری براساس سرمایة روانشناختی، هوش هیجانی، حمایت سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 291-310]
سلامت اجتماعیبررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
سلامت فردیبررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
سند 2023 آموزش ملی ترکیهبررسی تطبیقی رویکرد توسعهمحور اسناد فرادستی نظام آموزش و پرورش ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 311-333]
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایرانبررسی تطبیقی رویکرد توسعهمحور اسناد فرادستی نظام آموزش و پرورش ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 311-333]
ش
شایستگیطراحی الگوی شایستگی دانشجومعلمان تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان براساس نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 63-89]
شبکههای اجتماعیشیوع اهمالکاری در دانشآموزان دختر و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-107]
شبکههای اجتماعی مجازیشیوع اهمالکاری در دانشآموزان دختر و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی و میزان بهکارگیری شبکههای اجتماعی مجازی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 91-107]
شخصیتنقش پنج عامل بزرگ شخصیت و سازگاری اجتماعی در پیشبینی تعللورزی آموزشی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 117-135]
شیوههای نوین آموزشنقش شیوههای نوین آموزشی در ارتباطات تعاملی معلم و دانشآموزان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 193-213]
ص
صلاحیت حرفهاینگرش معلمان و مدیران مدارس نسبت به طرح رتبهبندی حرفهای مشاغل معلمان: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 157-182]
صلاحیتهای حرفهای معلماننگرش معلمان و مدیران مدارس نسبت به طرح رتبهبندی حرفهای مشاغل معلمان: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 157-182]
ض
ضعفهاتحلیل SWOT در اجرای اقدامپژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]
ط
طرحوارههای شناختیاثربخشی آموزش گروهی طرحواره های شناختی بر سازگاری اجتماعی دانشآموزان ناسازگار دختر دبیرستانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-22]
ع
عملکردساخت و اعتباریابی مقیاس ارزیابی عملکرد تعالی مدارس [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 101-122]
عملکردطراحی الگوی ارزیابی عملکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 253-284]
عملکرد شغلیالگوی ساختاری قصد ترک خدمت و عملکرد شغلی مدیران براساس ذهنآگاهی: نقش میانجی فرسودگی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-208]
فرحبخشی در شغلبررسی تأثیر رهبری کاریزماتیک بر اشتیاق شغلی با نقش میانجی فرحبخشی در شغل در بین دبیران مدارس متوسطۀ دوم شهر کرمانشاه [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 105-130]
فرسودگی تحصیلیمقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 137-156]
فرسودگی هیجانیالگوی ساختاری قصد ترک خدمت و عملکرد شغلی مدیران براساس ذهنآگاهی: نقش میانجی فرسودگی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-208]
فرصتهاتحلیل SWOT در اجرای اقدامپژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]
فرهنگآسیبشناسی کیفی آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 215-240]
فعالیتبررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
فعالیت فیزیکیبررسی و مقایسة میزان فعالیت فیزیکی دانشجویان پسر و دختر شاغل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در سال 1397 [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 173-192]
فلسفه برای کودکانتأثیر برنامة آموزش فلسفه برای کودکان بر مهارت پرسشگری در درس علوم (مورد مطالعه: دانشآموزان پایة اول دورة ابتدایی) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 171-192]
ق
قصد ترک خدمتالگوی ساختاری قصد ترک خدمت و عملکرد شغلی مدیران براساس ذهنآگاهی: نقش میانجی فرسودگی هیجانی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 183-208]
قوتهاتحلیل SWOT در اجرای اقدامپژوهی از دیدگاه معلمان مجری استان چهارمحال بختیاری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 195-221]
ک
کارورزیشناسایی مؤلفههای اثرگذار در مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-38]
کارورزیارزیابی کیفیت اجرای برنامة کارورزی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 261-289]
کارورزیشناسایی مؤلفههای مؤثر بر ارتقای کیفیت اجرای کارورزی و ارزیابی وضع موجود در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 7-35]
کتاب درسیبررسی تأثیر محتوای کتب هنرستان در روند آموزش هنرجویان رشتة معماری (نمونة موردی: کتاب عناصر و جزئیات) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 215-235]
کتابریاضی پایة هشتممیزان همسویی کتاب ریاضی پایة هشتم با دیدگاه ریاضیات واقعیتمدار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 193-218]
کتاب عناصر و جزئیاتبررسی تأثیر محتوای کتب هنرستان در روند آموزش هنرجویان رشتة معماری (نمونة موردی: کتاب عناصر و جزئیات) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 215-235]
کودکتبیین مفهومی تفکر مراقبتی در حوزه فلسفه برای کودکان بهمنظور طراحی چارچوب مفهومی و ارائه چالشهای فراروی آن [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 91-116]
کیفیت اجراارزیابی کیفیت اجرای برنامة کارورزی در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 261-289]
کیفیت اجراشناسایی مؤلفههای مؤثر بر ارتقای کیفیت اجرای کارورزی و ارزیابی وضع موجود در دانشگاه فرهنگیان استان مازندران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 7-35]
م
مبانی فلسفیسنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 131-159]
محتوای غیر فعالتحلیل محتوای کتاب شیمی پایه یازدهم براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 37-64]
محتوای فعالتحلیل محتوای کتاب شیمی پایه یازدهم براساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 37-64]
محیط آموزشیمؤلفهها و شاخصهای مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]
محیط زیستنیازسنجی آموزش زیستمحیطی دانشآموزان دورة دوم ابتدایی منطقة 16 شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
مدارس ابتداییامکانسنجی بومیسازی و موقعیتیسازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 65-90]
مدیران مدارسشناسایی مؤلفههای توسعه حرفهای مدیران مدارس ابتدایی استان قم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 79-99]
مربیگریشناسایی مؤلفههای اثرگذار در مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان: رویکردی کیفی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 7-38]
مسائل زمینهمدارمیزان همسویی کتاب ریاضی پایة هشتم با دیدگاه ریاضیات واقعیتمدار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 193-218]
مسائل کلامیریاضیبررسی و مقایسه عملکرد دانشآموزان دختر و پسر پایه چهارم در حل مسائل کلامی ریاضی براساس مدل نیومن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 129-158]
معلمبررسی کارکرد و نقش تربیتی و هدایتگری معلم از منظر قرآن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 335-361]
معلمانطراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درسپژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 223-251]
معماریبررسی تأثیر محتوای کتب هنرستان در روند آموزش هنرجویان رشتة معماری (نمونة موردی: کتاب عناصر و جزئیات) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 215-235]
مقطع ابتداییشناسایی مؤلفههای توسعه حرفهای مدیران مدارس ابتدایی استان قم [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 79-99]
مهارتهای اجتماعیمؤلفهها و شاخصهای مؤثر در توسعه خودمدیریتی در دانشآموزان [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 39-58]
مهارتهای نوظهورتوانمندسازی حرفهای دانشآموختگان دانشگاه فرهنگیان در افق مهارتهای نوظهور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 231-264]
موقعیتیسازی.امکانسنجی بومیسازی و موقعیتیسازی برنامه درسی در مدارس ابتدایی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 65-90]
میثاقنامهبررسی میزان اهتمام و پایبندی مدیران دانشگاه فرهنگیان به اجرای مفاد میثاقنامة مدیران، و تأثیر آن بر آوا و تعهد سازمانی کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 33-61]
ن
نظام آموزش مجازی مداومامکانسنجی استقرار نظام آموزش مجازی فرهنگیان آموزش و پرورش شرق استان گیلان [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 159-172]
نظام جامع تحقیقاتجستاری پدیدارشناسانه در طراحی الگوی مفهومی نظام جامع تحقیقات دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 161-193]
نگرش محیط زیستینیازسنجی آموزش زیستمحیطی دانشآموزان دورة دوم ابتدایی منطقة 16 شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 109-127]
و
ویژگیهای کارآفرینیارزیابی ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی بهمنظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]
ه
هدایتگریبررسی کارکرد و نقش تربیتی و هدایتگری معلم از منظر قرآن [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 335-361]
هنرجوبررسی تأثیر محتوای کتب هنرستان در روند آموزش هنرجویان رشتة معماری (نمونة موردی: کتاب عناصر و جزئیات) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 215-235]
هوش هیجانیترسیم مدل پیشبینی تعلق خاطر کاری براساس سرمایة روانشناختی، هوش هیجانی، حمایت سازمانی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 291-310]
هویتسنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 131-159]
هویت ایرانی- اسلامیسنجش وضعیت هویت ایرانی- اسلامی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان و ارائة الگویی برای آن [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 131-159]
هویت تحصیلیپیشبینی بیصداقتی تحصیلی براساس هویت تحصیلی و باورهای هوشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 59-78]
ی
یادگیری الکترونیکیارزیابی ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان در بستر الکترونیکی بهمنظور طراحی و اجرای برنامة کارآفرینی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 285-304]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد