آراسته، حمید آسیبشناسی برنامة معلم پژوهنده در آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 339-366]
آراسته، حمیدرضا طراحی الگوی مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-39]
آزادی، یدالله رابطة هوش استراتژیک مدیران با عملکرد شغلی و موفقیت سازمانی کارکنان از دیدگاه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-61]
آقااحمدی، قربانعلی شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر چابکی رفتاری سازمانی در بخش آموزش عالی با به کارگیری فراترکیب و تحلیل سلسلهمراتبی گروهی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-82]
ا
ابراهیمی، ایوب طراحی الگوی مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-39]
ابراهیمی، صلاح الدین مدل شایستگی ها و توانایی های مدیران میانی آموزش و پرورش: پژوهشی آمیخته [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 163-193]
احمدی، امینه ارائه مدل ارتقای بهرهوری مدیران مبتنی بر باز مهندسی و آمایش آموزش عالی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 427-447]
احمدی، فاطمه بررسی سطح یادگیری دانشآموزان از مفاهیم فیزیک به کمک مدل ساختنگرایی APOS [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 133-161]
ارمز، احسان طراحی مدل کیفی آیندهپژوهی با رویکرد تفکر استراتژیک در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
اسدی، سمیه شناسایی و ارزیابی مؤلفههای کیفیت خدمات واحدهای آموزش دانشگاه: رویکرد آمیخته (مورد: واحد آموزش یکی از دانشکدههای دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 105-131]
اسدی، مصطفی بررسی سطح یادگیری دانشآموزان از مفاهیم فیزیک به کمک مدل ساختنگرایی APOS [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 133-161]
اسدی یونسی، محمدرضا بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر استانداردهای فرایندی NCTM بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایة پنجم در درس ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 195-214]
افخمی اردکانی، مهدی بررسی تأثیر عدالت سازمانی و اعتماد سازمانی بر نوآوری مدیران مدارس (مورد مطالعه: مدارس یزد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-179]
افشین مهر، وحید ارائة مدلی برای پاسخگوبودن مدارس عادی به کودکان اوتیسم بر پایة رفتارشناسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
اقدامی، زهرا رابطه بین ادراک دانشجویان از کیفیت فضای دانشگاه و سازگاری آنها با دانشگاه: نقش واسطه ای درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 7-33]
اقدسی، علی نقی اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 247-267]
اکبری، احمد طراحی الگوی اعتبارسنجی استانداردهای بینالمللی نظام ارزشیابی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 325-354]
اکبری کیارود، سیده مریم ارائة مدلی برای پاسخگوبودن مدارس عادی به کودکان اوتیسم بر پایة رفتارشناسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
امام، سیدمحمدرضا مسئولیت حکومت اسلامی در هدایت متربیان از دیدگاه فقهی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 265-291]
امانیان، اسدالله طراحی مدل کیفی آیندهپژوهی با رویکرد تفکر استراتژیک در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
انصاری، ابراهیم بررسی علل گرایش دانش آموزان به کتاب های کمکدرسی ریاضی از دیدگاه دبیران و دانش آموزان (پژوهش آمیخته) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 469-493]
اهنچیان، محمدرضا ابعاد و الزامات حرفهایشدن مدیران مدارس(مورد مطالعه: دبیرستانهای دخترانة شهر مشهد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 137-162]
باقرپور، معصومه رابطة فلسفة تربیتی و سبک شناختی در حل مسألة معلم با رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 7-35]
باقرزاده، محمدرضا شناسایی موانع اجرای اثربخش خطمشیهای وزارت آموزش و پرورش با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 267-295]
باقری نیا، حسن تعهد در آموزش عالی از مسیر دوسوتوانی برند دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 321-338]
بخیت، معصومه رابطة هوش استراتژیک مدیران با عملکرد شغلی و موفقیت سازمانی کارکنان از دیدگاه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-61]
بدرا، محمدشتا طراحی الگوی ساختاری- روشی تدریس رصدخانه ای به ابتنای نظریه ربط ها و نسبت ها (با تمرکز بر القای جمع الجمعی انفسی و آفاقی) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 295-328]
برزگر بفرویی، مهدی نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطة بین کارآمدی جمعی معلمان و هیجانات تدریس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 107-129]
بیرامی، منصور پیشبینی بهزیستی روانشناختی براساس مؤلفههای خودارزشمندی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 203-220]
بینش، مرتضی طراحی الگوی اعتبارسنجی استانداردهای بینالمللی نظام ارزشیابی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 325-354]
پ
پاکدامن، مجید بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر استانداردهای فرایندی NCTM بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایة پنجم در درس ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 195-214]
پورکریمی، جواد شناسایی و ارزیابی مؤلفههای کیفیت خدمات واحدهای آموزش دانشگاه: رویکرد آمیخته (مورد: واحد آموزش یکی از دانشکدههای دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 105-131]
پورمنوچهری، سیدعلی مسئولیت حکومت اسلامی در هدایت متربیان از دیدگاه فقهی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 265-291]
پیروزیان، زهرا طراحی الگوی اعتبارسنجی استانداردهای بینالمللی نظام ارزشیابی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 325-354]
ت
تازش، رسول بررسی و کشف مدلهای ذهنی دانش آموزان متوسطۀ اول در خصوص مفهوم حجم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 329-361]
تجری، طیبه تبیین مدل سوادآموزی زبانشناختی دانشجومعلمان رشتة علومتربیتی دانشگاه فرهنگیان براساس دانش زیباشناختی، هوشاجتماعی و درک مبتنی بر تحلیل [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-154]
تقی پوریان، محمدجواد شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر چابکی رفتاری سازمانی در بخش آموزش عالی با به کارگیری فراترکیب و تحلیل سلسلهمراتبی گروهی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-82]
ج
جامعی، رشید تاثیرآموزش زیست شناسی مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 81-103]
جباری، ثریا کاوشی بر فهم ابعاد اقتدار معلمی در کلاس درس دانشگاهی؛ با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-79]
جعفری، پریوش شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای اثربخشی رهبری مدیران پردیسهای دانشگاه فرهنگیان (مطالعة کیفی) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 391-425]
چ
چرابین، مسلم طراحی الگوی اعتبارسنجی استانداردهای بینالمللی نظام ارزشیابی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 325-354]
ح
حافظی، اکرم پیشبینی خودکنترلی براساس مهارتهای اجتماعی و رفتاری دانشآموزان با نیازهای ویژة ذهنی آموزشپذیر دبستانهای استثنایی شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-86]
حافظی، حسین مقایسه سرمایه روان شناختی، شادکامی و ذهنآگاهی دانشآموزان تیزهوش و عادی دبیرستان های پسرانه [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 215-243]
حجازی، اسد واکاوی موانع و مشکلات فعالیت اعضای هیئت علمی در نظام آموزش عالی تربیت معلم [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 93-121]
حجازی، سمانه شناسایی و ارزیابی مؤلفههای کیفیت خدمات واحدهای آموزش دانشگاه: رویکرد آمیخته (مورد: واحد آموزش یکی از دانشکدههای دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 105-131]
حسنی، مهدی بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر استانداردهای فرایندی NCTM بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایة پنجم در درس ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 195-214]
حسین بر، یارمحمد بررسی نابرابریهای آموزشی سیستان و بلوچستان در مقایسه با شاخصهای کشوری و ارائة الگویی برای تحقق عدالت آموزشی با تأکید بر فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 383-413]
حسینی، خدیجه رابطة فلسفة تربیتی و سبک شناختی در حل مسألة معلم با رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 7-35]
حسینی، سید رسول ارائة مدل سنجش اثربخشی کارکردهای دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
حسینی، سید عدنان رواسازی پرسشنامة هیجانهای تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی (AEQ-ES) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 153-179]
حسینی نسب، سید داوود اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 247-267]
حمیدزاده، علی ارائة مدل خطمشیگذاری آموزشی مبتنی بر رویکرد رفتاری در حوزة آموزشهای مهارتی در ایران: یک مطالعة کیفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 361-382]
حمیدیفر، فاطمه ارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 245-264]
حمیدی فر، فاطمه ارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد آمیخته) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 297-315]
حیدری لقب، طاهره نقش میانجی درگیری شغلی معلمان در رابطة توانمندیهای شخصیتی با فرسودگی شغلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 317-341]
خ
خلیلی خضرآبادی، مهدیه نقش واسطهای اضطراب امتحان در رابطة بین تنظیم شناختی هیجان و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 343-360]
خنیفر، حسین مدل شایستگی ها و توانایی های مدیران میانی آموزش و پرورش: پژوهشی آمیخته [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 163-193]
خنیفر، حسین ارائة مدل خطمشیگذاری آموزشی مبتنی بر رویکرد رفتاری در حوزة آموزشهای مهارتی در ایران: یک مطالعة کیفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 361-382]
خورشیدی، عباس ارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 245-264]
خورشیدی، عباس ارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد آمیخته) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 297-315]
خوش اخلاق، حسن بررسی رابطه خلاقیت و هوش عاطفی با راهبردهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان شهر نایین [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 83-104]
د
دادجو، یداله رویکرد قرآن کریم در نظم اجتماعی نسبت به نظریه نظم اجتماعی پارسونز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 363-390]
دادگر، سیدامین اله مسئولیت حکومت اسلامی در هدایت متربیان از دیدگاه فقهی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 265-291]
داودی، علیرضا بررسی عوامل مؤثر بر تحول در حوزه فرهنگ سازمانی در آموزش و پرورش ایران (مورد مطالعه: آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 381-402]
دریکوند، فاطمه بررسی مهارتهای مقابله با فشارهای روانی و مشکلات براساس نظریة روانشناختی فولکمن و لازاروس در مثنوی معنوی با تکیه بر حکایت «شیر و نخجیران» [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-380]
دستجردی، رضا بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر استانداردهای فرایندی NCTM بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایة پنجم در درس ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 195-214]
دلاور، علی طراحی راهبردی برنامة درسپژوهی در مقطع ابتدایی با روشهای SWOT و QSPM [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 367-404]
دهانی، نازنین هزا رابطة بیعلاقگی تحصیلی و اضطراب امتحان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 449-467]
ده بزرگی، ژیلا تحلیلی بر نقش طراحی آموزشی در توسعۀ حرفهای کارورزان رشته زبان و ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-294]
ر
راحت دهمرده، طاهره ارتباط احساس تنهایی و ترس از ارزیابی منفی اجتماعی با استفادۀ آسیبزا از تلفن همراه در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 525-541]
ربیعی، مریم شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر چابکی رفتاری سازمانی در بخش آموزش عالی با به کارگیری فراترکیب و تحلیل سلسلهمراتبی گروهی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-82]
رجب پور، ابراهیم بررسی تأثیر عدالت سازمانی و اعتماد سازمانی بر نوآوری مدیران مدارس (مورد مطالعه: مدارس یزد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-179]
رحمانیان کوشککی، بهاره تأثیر ابعاد مدیریت دانش بر انگیزش و عملکرد شغلی دبیران تربیت بدنی شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 221-244]
رحیمی، رقیه ابعاد و الزامات حرفهایشدن مدیران مدارس(مورد مطالعه: دبیرستانهای دخترانة شهر مشهد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 137-162]
رحیمی راد، حسین پیشبینی بهزیستی روانشناختی براساس مؤلفههای خودارزشمندی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 203-220]
رستگاری، نرجس آسیبشناسی برنامة کارورزی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل تحلیلی سهشاخگی «3c» [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 245-265]
رضائی، مهدیه میزان انطباق محتوای برنامههای درسی دورة ابتدایی با نیازهای مرتبط با ارتقای سواد محیط زیستی دانشآموزان در حوزة شناختی از دیدگاه معلمان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 37-65]
رضایی، اکبر پیشبینی بهزیستی روانشناختی براساس مؤلفههای خودارزشمندی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 203-220]
رضایی، سجاد اثربخشی راهبردهای یادگیری- یاددهی با تأکید بر ICT فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد آموزشی دانشجومعلمان رشتة جغرافیای دانشگاه فرهنگیان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 293-324]
رفیعی پور، امین نقش واسطهای اضطراب امتحان در رابطة بین تنظیم شناختی هیجان و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 343-360]
رمضانخانی، صفی الله ارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 245-264]
رمضانخانی، صفی الله ارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد آمیخته) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 297-315]
روئین، فریبا ارائه الگوی نظام جذب و تأمین نیروی انسانی حرفهای در آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 163-191]
ز
زارع نیستانک، محمد بررسی رابطه خلاقیت و هوش عاطفی با راهبردهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان شهر نایین [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 83-104]
زارعی زوارکی، اسماعیل طراحی راهبردی برنامة درسپژوهی در مقطع ابتدایی با روشهای SWOT و QSPM [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 367-404]
زاهد بابلان، عادل کاوشی بر فهم ابعاد اقتدار معلمی در کلاس درس دانشگاهی؛ با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-79]
زمانی مقدم، افسانه شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای اثربخشی رهبری مدیران پردیسهای دانشگاه فرهنگیان (مطالعة کیفی) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 391-425]
زین آبادی، حسن رضا طراحی الگوی مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-39]
زینوند فرد، هانیه بررسی و کشف مدلهای ذهنی دانش آموزان متوسطۀ اول در خصوص مفهوم حجم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 329-361]
زینی وند، رضا شناسایی موانع اجرای اثربخش خطمشیهای وزارت آموزش و پرورش با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 267-295]
س
سالاری چینه، پروین آسیبشناسی برنامة کارورزی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل تحلیلی سهشاخگی «3c» [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 245-265]
سبزه، بتول بازی های خلاق مبنایی برای شکل گیری نگرش کارآفرینانه در کودکان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 495-523]
سپهریان آذر، فیروزه تاثیرآموزش زیست شناسی مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 81-103]
سجادی، سید نصراله تأثیر ابعاد مدیریت دانش بر انگیزش و عملکرد شغلی دبیران تربیت بدنی شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 221-244]
سعادت، سارا مدل شایستگی ها و توانایی های مدیران میانی آموزش و پرورش: پژوهشی آمیخته [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 163-193]
سلمانی نژاد، ساغر بررسی سطح یادگیری دانشآموزان از مفاهیم فیزیک به کمک مدل ساختنگرایی APOS [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 133-161]
سلیمانی، مجید تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-106]
سیدکلان، سیدمحمد کاوشی بر فهم ابعاد اقتدار معلمی در کلاس درس دانشگاهی؛ با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-79]
سیف نراقی، مریم بررسی نابرابریهای آموزشی سیستان و بلوچستان در مقایسه با شاخصهای کشوری و ارائة الگویی برای تحقق عدالت آموزشی با تأکید بر فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 383-413]
سیفی، علی مدل شایستگی ها و توانایی های مدیران میانی آموزش و پرورش: پژوهشی آمیخته [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 163-193]
شاهی صدرآبادی، فاطمه بررسی رابطه خلاقیت و هوش عاطفی با راهبردهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان شهر نایین [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 83-104]
شرعیات، حسن طراحی راهبردی برنامة درسپژوهی در مقطع ابتدایی با روشهای SWOT و QSPM [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 367-404]
شریف الحسینی، مهناز ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامة قابلیت یادگیری سازمانی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 244-211]
شفیعی، حسن میزان انطباق محتوای برنامههای درسی دورة ابتدایی با نیازهای مرتبط با ارتقای سواد محیط زیستی دانشآموزان در حوزة شناختی از دیدگاه معلمان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 37-65]
ص
صاحبی، زهرا اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 247-267]
صالحی، کیوان تبعات شکلگیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 261-297]
صفرنواده، خدیجه تحلیلی بر نقش طراحی آموزشی در توسعۀ حرفهای کارورزان رشته زبان و ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-294]
صفری، علیرضا نقش واسطهای اضطراب امتحان در رابطة بین تنظیم شناختی هیجان و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 343-360]
صفی خانی، یحیی آسیبشناسی برنامة معلم پژوهنده در آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 339-366]
صنوبر، عباس تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-106]
ض
ضمیری، محمد رضا رویکرد قرآن کریم در نظم اجتماعی نسبت به نظریه نظم اجتماعی پارسونز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 363-390]
ط
طالع پسند، سیاوش نقش میانجی درگیری شغلی معلمان در رابطة توانمندیهای شخصیتی با فرسودگی شغلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 317-341]
طباطبایی، سیدمحمود تأثیر مداخلات روانشناسی مثبتنگر بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و شادکامی پدران وابسته به مواد مخدر دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 223-245]
ظ
ظفری زاده، علی اکبر تأثیر مداخلات روانشناسی مثبتنگر بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و شادکامی پدران وابسته به مواد مخدر دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 223-245]
ع
عارف نژاد، محسن شناسایی موانع اجرای اثربخش خطمشیهای وزارت آموزش و پرورش با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 267-295]
عبادی مناس، قدرت تاثیرآموزش زیست شناسی مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 81-103]
عباسیان، حسین طراحی الگوی مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-39]
عباسیان، حسین آسیبشناسی برنامة معلم پژوهنده در آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 339-366]
عبداله پور، کاظم بررسی علل گرایش دانش آموزان به کتاب های کمکدرسی ریاضی از دیدگاه دبیران و دانش آموزان (پژوهش آمیخته) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 469-493]
عبدالهی، بیژن آسیبشناسی برنامة معلم پژوهنده در آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 339-366]
عبدی زرین، سهراب پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس ویژگیهای شخصیتی، کمالگرایی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبیرستانی شهر قم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 35-58]
عرب، علی ارتباط احساس تنهایی و ترس از ارزیابی منفی اجتماعی با استفادۀ آسیبزا از تلفن همراه در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 525-541]
علی آبادی، خدیجه طراحی راهبردی برنامة درسپژوهی در مقطع ابتدایی با روشهای SWOT و QSPM [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 367-404]
علیزاده، ابوالفضل نقش واسطهای اضطراب امتحان در رابطة بین تنظیم شناختی هیجان و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 343-360]
علیمحمدی اردکانی، مجید بررسی تأثیر عدالت سازمانی و اعتماد سازمانی بر نوآوری مدیران مدارس (مورد مطالعه: مدارس یزد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-179]
عیدی پور، کامران رابطة هوش استراتژیک مدیران با عملکرد شغلی و موفقیت سازمانی کارکنان از دیدگاه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-61]
ف
فرهادیان، علی شناسایی مشکلات فرایند مصاحبه تخصصی داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارائة الگوی مطلوب [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-136]
فریبرزی، الهام طراحی مدل کیفی آیندهپژوهی با رویکرد تفکر استراتژیک در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
فریبرزی، الهام ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامة قابلیت یادگیری سازمانی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 244-211]
فلاح نژاد، حمید رویکرد قرآن کریم در نظم اجتماعی نسبت به نظریه نظم اجتماعی پارسونز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 363-390]
ق
قائمی، بهاره رابطة هوش استراتژیک مدیران با عملکرد شغلی و موفقیت سازمانی کارکنان از دیدگاه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-61]
قاسم تبارگنجی، سید محمد مهدی رویکرد قرآن کریم در نظم اجتماعی نسبت به نظریه نظم اجتماعی پارسونز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 363-390]
قدم پور، عزت اله نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطة بین کارآمدی جمعی معلمان و هیجانات تدریس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 107-129]
قربانخانی، مهدی تبعات شکلگیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 261-297]
قربانی، محمود ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامة قابلیت یادگیری سازمانی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 244-211]
قره ویسی، سمیرا نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطة بین کارآمدی جمعی معلمان و هیجانات تدریس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 107-129]
قرونه، داود ابعاد و الزامات حرفهایشدن مدیران مدارس(مورد مطالعه: دبیرستانهای دخترانة شهر مشهد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 137-162]
قلی پور کنعانی، یوسف شناسایی موانع اجرای اثربخش خطمشیهای وزارت آموزش و پرورش با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 267-295]
قندالی، فاطمه تأثیر مداخلات روانشناسی مثبتنگر بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و شادکامی پدران وابسته به مواد مخدر دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 223-245]
قورچیان، نادرقلی شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای اثربخشی رهبری مدیران پردیسهای دانشگاه فرهنگیان (مطالعة کیفی) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 391-425]
ک
کاوه، کیانا ارائه مدل ارتقای بهرهوری مدیران مبتنی بر باز مهندسی و آمایش آموزش عالی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 427-447]
کتبی، فرشته کیفیت زندگی کاری و نقش آن در بیتفاوتی سازمانی معلمان ورزش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 245-260]
کرمی، زهرا تحلیلی بر نقش طراحی آموزشی در توسعۀ حرفهای کارورزان رشته زبان و ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-294]
کهیاری حقیقت، امین تعهد در آموزش عالی از مسیر دوسوتوانی برند دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 321-338]
کوهی، امیرحسن تأثیر مداخلات روانشناسی مثبتنگر بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و شادکامی پدران وابسته به مواد مخدر دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 223-245]
کیاکجوری، داود شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر چابکی رفتاری سازمانی در بخش آموزش عالی با به کارگیری فراترکیب و تحلیل سلسلهمراتبی گروهی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-82]
گ
گلرد، پروانه ارائه الگوی نظام جذب و تأمین نیروی انسانی حرفهای در آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 163-191]
گلشنی، اکرم بررسی مهارتهای مقابله با فشارهای روانی و مشکلات براساس نظریة روانشناختی فولکمن و لازاروس در مثنوی معنوی با تکیه بر حکایت «شیر و نخجیران» [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-380]
م
متانی، مهرداد شناسایی موانع اجرای اثربخش خطمشیهای وزارت آموزش و پرورش با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 267-295]
محبی، سراج الدین ارائه الگوی نظام جذب و تأمین نیروی انسانی حرفهای در آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 163-191]
محمدی، محمود تحولات تاریخی گفتمان معلم در ایران معاصر [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 193-222]
محمدی حسینی، سید احمد تعهد در آموزش عالی از مسیر دوسوتوانی برند دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 321-338]
مسلمی، ناهید ارائة مدل خطمشیگذاری آموزشی مبتنی بر رویکرد رفتاری در حوزة آموزشهای مهارتی در ایران: یک مطالعة کیفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 361-382]
مظفری، محسن تبیین مدل سوادآموزی زبانشناختی دانشجومعلمان رشتة علومتربیتی دانشگاه فرهنگیان براساس دانش زیباشناختی، هوشاجتماعی و درک مبتنی بر تحلیل [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-154]
معظمی، مجتبی ارائه مدل ارتقای بهرهوری مدیران مبتنی بر باز مهندسی و آمایش آموزش عالی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 427-447]
مقدم زاده، علی تبعات شکلگیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 261-297]
موسوی، سمانه سادات پیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس ویژگیهای شخصیتی، کمالگرایی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبیرستانی شهر قم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 35-58]
موسوی، سید ولی الله اثربخشی راهبردهای یادگیری- یاددهی با تأکید بر ICT فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد آموزشی دانشجومعلمان رشتة جغرافیای دانشگاه فرهنگیان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 293-324]
موسوی، فرانک بررسی وضعیت سایش اجتماعی کارکنان و رابطة آن با بیگانگی شغلی کارکنان ادارهکل آموزش و پرورش لرستان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-201]
موسیپور میاندهی، پری اثربخشی راهبردهای یادگیری- یاددهی با تأکید بر ICT فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد آموزشی دانشجومعلمان رشتة جغرافیای دانشگاه فرهنگیان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 293-324]
مولوی، زینب مفهومپردازی فلات تحصیلی و شناسایی عوامل زمینهای مؤثر بر آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 299-320]
میدانی، محمود شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای اثربخشی رهبری مدیران پردیسهای دانشگاه فرهنگیان (مطالعة کیفی) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 391-425]
ن
نادری، عزت الله بررسی نابرابریهای آموزشی سیستان و بلوچستان در مقایسه با شاخصهای کشوری و ارائة الگویی برای تحقق عدالت آموزشی با تأکید بر فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 383-413]
نادری بنی، ناهید مدل شایستگی ها و توانایی های مدیران میانی آموزش و پرورش: پژوهشی آمیخته [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 163-193]
ناستی زایی، ناصر رابطة بیعلاقگی تحصیلی و اضطراب امتحان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 449-467]
ناصری، نازیا سادات طراحی مدل کیفی آیندهپژوهی با رویکرد تفکر استراتژیک در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
نامور، مجید کیفیت زندگی کاری و نقش آن در بیتفاوتی سازمانی معلمان ورزش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 245-260]
نبوی، سید صادق شناسایی مشکلات فرایند مصاحبه تخصصی داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارائة الگوی مطلوب [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-136]
نجفی، منظر میزان انطباق محتوای برنامههای درسی دورة ابتدایی با نیازهای مرتبط با ارتقای سواد محیط زیستی دانشآموزان در حوزة شناختی از دیدگاه معلمان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 37-65]
نظری فردوئی، زهرا بررسی رابطه خلاقیت و هوش عاطفی با راهبردهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان شهر نایین [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 83-104]
نقدی دورباطی، وحید تحلیل ابعاد اجتماعی دانش محتوای آموزشی در آموزش ریاضی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
نقی لو، زینب کیفیت زندگی کاری و نقش آن در بیتفاوتی سازمانی معلمان ورزش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 245-260]
و
وصالی، منصور بررسی و کشف مدلهای ذهنی دانش آموزان متوسطۀ اول در خصوص مفهوم حجم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 329-361]
ویسکرمی، حسنعلی تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-106]
یاسوری، مجید اثربخشی راهبردهای یادگیری- یاددهی با تأکید بر ICT فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد آموزشی دانشجومعلمان رشتة جغرافیای دانشگاه فرهنگیان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 293-324]
یگانه، اسد بررسی وضعیت سایش اجتماعی کارکنان و رابطة آن با بیگانگی شغلی کارکنان ادارهکل آموزش و پرورش لرستان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-201]
یوسفی، فریده رابطه بین ادراک دانشجویان از کیفیت فضای دانشگاه و سازگاری آنها با دانشگاه: نقش واسطه ای درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 7-33]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد