آسیبشناسیآسیبشناسی برنامة کارورزی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل تحلیلی سهشاخگی «3c» [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 245-265]
آمایشارائه مدل ارتقای بهرهوری مدیران مبتنی بر باز مهندسی و آمایش آموزش عالی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 427-447]
آموزش ابتداییارزیابی صلاحیتهای حرفهای دانشجویان آموزش ابتدایی دانشگاههای شهرکرمان بارویکرد بهینه کاوی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 181-209]
آموزشپذیرپیشبینی خودکنترلی براساس مهارتهای اجتماعی و رفتاری دانشآموزان با نیازهای ویژة ذهنی آموزشپذیر دبستانهای استثنایی شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-86]
آموزش راهبردی تفکراثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 247-267]
آموزش ریاضیتحلیل ابعاد اجتماعی دانش محتوای آموزشی در آموزش ریاضی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
آموزش عالیشناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر چابکی رفتاری سازمانی در بخش آموزش عالی با به کارگیری فراترکیب و تحلیل سلسلهمراتبی گروهی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-82]
آموزش عالیارائه مدل ارتقای بهرهوری مدیران مبتنی بر باز مهندسی و آمایش آموزش عالی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 427-447]
آموزش کارآفرینیبازی های خلاق مبنایی برای شکل گیری نگرش کارآفرینانه در کودکان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 495-523]
آموزشهای مهارتیارائة مدل خطمشیگذاری آموزشی مبتنی بر رویکرد رفتاری در حوزة آموزشهای مهارتی در ایران: یک مطالعة کیفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 361-382]
آموزش و پرورشبررسی عوامل مؤثر بر تحول در حوزه فرهنگ سازمانی در آموزش و پرورش ایران (مورد مطالعه: آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 381-402]
آموزش و پرورشآسیبشناسی برنامة معلم پژوهنده در آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 339-366]
آموزش و پرورشارائه الگوی نظام جذب و تأمین نیروی انسانی حرفهای در آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 163-191]
آموزش و پرورش استثنائیارائة مدلی برای پاسخگوبودن مدارس عادی به کودکان اوتیسم بر پایة رفتارشناسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
آیندهپژوهیطراحی مدل کیفی آیندهپژوهی با رویکرد تفکر استراتژیک در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
آیندهنگریطراحی مدل کیفی آیندهپژوهی با رویکرد تفکر استراتژیک در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
اثربخشی رهبریشناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای اثربخشی رهبری مدیران پردیسهای دانشگاه فرهنگیان (مطالعة کیفی) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 391-425]
اجرای خطمشیشناسایی موانع اجرای اثربخش خطمشیهای وزارت آموزش و پرورش با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 267-295]
احساس تنهاییارتباط احساس تنهایی و ترس از ارزیابی منفی اجتماعی با استفادۀ آسیبزا از تلفن همراه در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 525-541]
اختلالات اوتیسمارائة مدلی برای پاسخگوبودن مدارس عادی به کودکان اوتیسم بر پایة رفتارشناسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
ارزشیابیطراحی الگوی اعتبارسنجی استانداردهای بینالمللی نظام ارزشیابی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 325-354]
ارزشیابی آموزشیتبعات شکلگیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 261-297]
ارزشیابی کاذبتبعات شکلگیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 261-297]
استانداردهای بینالمللیطراحی الگوی اعتبارسنجی استانداردهای بینالمللی نظام ارزشیابی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 325-354]
استانداردهای فرایندیبررسی تأثیر آموزش مبتنی بر استانداردهای فرایندی NCTM بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایة پنجم در درس ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 195-214]
استانداردهای فرایندی NCTMبررسی تأثیر آموزش مبتنی بر استانداردهای فرایندی NCTM بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایة پنجم در درس ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 195-214]
استصلاح اهلمسئولیت حکومت اسلامی در هدایت متربیان از دیدگاه فقهی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 265-291]
استفادۀ آسیبزا از تلفن همراهارتباط احساس تنهایی و ترس از ارزیابی منفی اجتماعی با استفادۀ آسیبزا از تلفن همراه در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 525-541]
اسلامگراتحولات تاریخی گفتمان معلم در ایران معاصر [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 193-222]
اضطراب امتحانتأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-106]
اضطراب امتحاننقش واسطهای اضطراب امتحان در رابطة بین تنظیم شناختی هیجان و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 343-360]
اضطراب امتحانپیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس ویژگیهای شخصیتی، کمالگرایی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبیرستانی شهر قم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 35-58]
اضطراب امتحانرابطة بیعلاقگی تحصیلی و اضطراب امتحان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 449-467]
اعتبارسنجیطراحی الگوی اعتبارسنجی استانداردهای بینالمللی نظام ارزشیابی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 325-354]
اعتماد سازمانیبررسی تأثیر عدالت سازمانی و اعتماد سازمانی بر نوآوری مدیران مدارس (مورد مطالعه: مدارس یزد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-179]
اعضای هیئت علمیواکاوی موانع و مشکلات فعالیت اعضای هیئت علمی در نظام آموزش عالی تربیت معلم [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 93-121]
افت تحصیلیتأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-106]
اقتدار معلمکاوشی بر فهم ابعاد اقتدار معلمی در کلاس درس دانشگاهی؛ با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-79]
اقدامپژوهیآسیبشناسی برنامة معلم پژوهنده در آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 339-366]
القای جمع الجمعی انفسی و آفاقیطراحی الگوی ساختاری- روشی تدریس رصدخانه ای به ابتنای نظریه ربط ها و نسبت ها (با تمرکز بر القای جمع الجمعی انفسی و آفاقی) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 295-328]
الگوی جذبارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد آمیخته) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 297-315]
انضباط فردیتحلیل ابعاد اجتماعی دانش محتوای آموزشی در آموزش ریاضی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
انگیزش شغلیتأثیر ابعاد مدیریت دانش بر انگیزش و عملکرد شغلی دبیران تربیت بدنی شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 221-244]
انگیزه پیشرفت تحصیلیتاثیرآموزش زیست شناسی مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 81-103]
اهمالکاری تحصیلیپیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس ویژگیهای شخصیتی، کمالگرایی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبیرستانی شهر قم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 35-58]
ب
بازمهندسیارائه مدل ارتقای بهرهوری مدیران مبتنی بر باز مهندسی و آمایش آموزش عالی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 427-447]
بازیهای خلاقبازی های خلاق مبنایی برای شکل گیری نگرش کارآفرینانه در کودکان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 495-523]
برنامة درسیمیزان انطباق محتوای برنامههای درسی دورة ابتدایی با نیازهای مرتبط با ارتقای سواد محیط زیستی دانشآموزان در حوزة شناختی از دیدگاه معلمان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 37-65]
برنامة درسی تربیت معلمآسیبشناسی برنامة کارورزی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل تحلیلی سهشاخگی «3c» [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 245-265]
برنامهریزی استراتژیکطراحی راهبردی برنامة درسپژوهی در مقطع ابتدایی با روشهای SWOT و QSPM [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 367-404]
برندتعهد در آموزش عالی از مسیر دوسوتوانی برند دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 321-338]
بهرهوریارائه مدل ارتقای بهرهوری مدیران مبتنی بر باز مهندسی و آمایش آموزش عالی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 427-447]
بهزیستیپیشبینی بهزیستی روانشناختی براساس مؤلفههای خودارزشمندی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 203-220]
بهزیستیتأثیر مداخلات روانشناسی مثبتنگر بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و شادکامی پدران وابسته به مواد مخدر دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 223-245]
بهزیستی روانشناختیپیشبینی بهزیستی روانشناختی براساس مؤلفههای خودارزشمندی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 203-220]
بیانگیزگی تحصیلیمفهومپردازی فلات تحصیلی و شناسایی عوامل زمینهای مؤثر بر آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 299-320]
بیتفاوتی سازمانیکیفیت زندگی کاری و نقش آن در بیتفاوتی سازمانی معلمان ورزش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 245-260]
بیعلاقگی تحصیلیرابطة بیعلاقگی تحصیلی و اضطراب امتحان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 449-467]
بیگانگی شغلیبررسی وضعیت سایش اجتماعی کارکنان و رابطة آن با بیگانگی شغلی کارکنان ادارهکل آموزش و پرورش لرستان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-201]
پ
پارسونزرویکرد قرآن کریم در نظم اجتماعی نسبت به نظریه نظم اجتماعی پارسونز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 363-390]
پذیرش دانشجوشناسایی مشکلات فرایند مصاحبه تخصصی داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارائة الگوی مطلوب [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-136]
پژوهشآسیبشناسی برنامة معلم پژوهنده در آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 339-366]
پویایی محیطکاوشی بر فهم ابعاد اقتدار معلمی در کلاس درس دانشگاهی؛ با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-79]
پیشرفت تحصیلیبررسی تأثیر آموزش مبتنی بر استانداردهای فرایندی NCTM بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایة پنجم در درس ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 195-214]
ت
تأثیر مولدکاوشی بر فهم ابعاد اقتدار معلمی در کلاس درس دانشگاهی؛ با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-79]
تأمین نیروی انسانی متخصصارائه الگوی نظام جذب و تأمین نیروی انسانی حرفهای در آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 163-191]
تابآوریتأثیر مداخلات روانشناسی مثبتنگر بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و شادکامی پدران وابسته به مواد مخدر دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 223-245]
تبعات و آسیبهاتبعات شکلگیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 261-297]
تحولبررسی عوامل مؤثر بر تحول در حوزه فرهنگ سازمانی در آموزش و پرورش ایران (مورد مطالعه: آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 381-402]
تدریسبررسی و کشف مدلهای ذهنی دانش آموزان متوسطۀ اول در خصوص مفهوم حجم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 329-361]
تدریس رصدخانهایطراحی الگوی ساختاری- روشی تدریس رصدخانه ای به ابتنای نظریه ربط ها و نسبت ها (با تمرکز بر القای جمع الجمعی انفسی و آفاقی) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 295-328]
تربیتمسئولیت حکومت اسلامی در هدایت متربیان از دیدگاه فقهی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 265-291]
تربیت معلمشناسایی مشکلات فرایند مصاحبه تخصصی داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارائة الگوی مطلوب [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-136]
ترس از ارزیابی منفی اجتماعیارتباط احساس تنهایی و ترس از ارزیابی منفی اجتماعی با استفادۀ آسیبزا از تلفن همراه در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 525-541]
تسبیب و تفویضمسئولیت حکومت اسلامی در هدایت متربیان از دیدگاه فقهی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 265-291]
تعللورزینقش واسطهای اضطراب امتحان در رابطة بین تنظیم شناختی هیجان و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 343-360]
تعلیم و تربیتبررسی نابرابریهای آموزشی سیستان و بلوچستان در مقایسه با شاخصهای کشوری و ارائة الگویی برای تحقق عدالت آموزشی با تأکید بر فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 383-413]
تعهدتعهد در آموزش عالی از مسیر دوسوتوانی برند دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 321-338]
تفکر استراتژیکطراحی مدل کیفی آیندهپژوهی با رویکرد تفکر استراتژیک در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 7-32]
تنشبررسی مهارتهای مقابله با فشارهای روانی و مشکلات براساس نظریة روانشناختی فولکمن و لازاروس در مثنوی معنوی با تکیه بر حکایت «شیر و نخجیران» [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-380]
تنظیم شناختی هیجاننقش واسطهای اضطراب امتحان در رابطة بین تنظیم شناختی هیجان و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 343-360]
تنظیم هیجاننقش واسطهای اضطراب امتحان در رابطة بین تنظیم شناختی هیجان و تعللورزی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 343-360]
توانمندسازی روانشناختینقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطة بین کارآمدی جمعی معلمان و هیجانات تدریس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 107-129]
توانمندیهای شخصیتینقش میانجی درگیری شغلی معلمان در رابطة توانمندیهای شخصیتی با فرسودگی شغلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 317-341]
ج
جذبارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد آمیخته) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 297-315]
جذب دانشجومعلمارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 245-264]
چ
چابکیشناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر چابکی رفتاری سازمانی در بخش آموزش عالی با به کارگیری فراترکیب و تحلیل سلسلهمراتبی گروهی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-82]
چابکی سازمانیشناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر چابکی رفتاری سازمانی در بخش آموزش عالی با به کارگیری فراترکیب و تحلیل سلسلهمراتبی گروهی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-82]
ح
حجمبررسی و کشف مدلهای ذهنی دانش آموزان متوسطۀ اول در خصوص مفهوم حجم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 329-361]
حرفهایشدنابعاد و الزامات حرفهایشدن مدیران مدارس(مورد مطالعه: دبیرستانهای دخترانة شهر مشهد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 137-162]
حرفهایشدن مدیرانابعاد و الزامات حرفهایشدن مدیران مدارس(مورد مطالعه: دبیرستانهای دخترانة شهر مشهد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 137-162]
حرکتشناسیبررسی سطح یادگیری دانشآموزان از مفاهیم فیزیک به کمک مدل ساختنگرایی APOS [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 133-161]
حفظ و پایداریرویکرد قرآن کریم در نظم اجتماعی نسبت به نظریه نظم اجتماعی پارسونز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 363-390]
حمایت اجتماعیبررسی وضعیت سایش اجتماعی کارکنان و رابطة آن با بیگانگی شغلی کارکنان ادارهکل آموزش و پرورش لرستان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-201]
حوزة شناختیمیزان انطباق محتوای برنامههای درسی دورة ابتدایی با نیازهای مرتبط با ارتقای سواد محیط زیستی دانشآموزان در حوزة شناختی از دیدگاه معلمان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 37-65]
خ
خدماتشناسایی و ارزیابی مؤلفههای کیفیت خدمات واحدهای آموزش دانشگاه: رویکرد آمیخته (مورد: واحد آموزش یکی از دانشکدههای دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 105-131]
خطمشیشناسایی موانع اجرای اثربخش خطمشیهای وزارت آموزش و پرورش با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 267-295]
خطمشیگذاریشناسایی موانع اجرای اثربخش خطمشیهای وزارت آموزش و پرورش با استفاده از روش دلفی فازی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 267-295]
خطمشیگذاریارائة مدل خطمشیگذاری آموزشی مبتنی بر رویکرد رفتاری در حوزة آموزشهای مهارتی در ایران: یک مطالعة کیفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 361-382]
خطمشیگذاری آموزشیارائة مدل خطمشیگذاری آموزشی مبتنی بر رویکرد رفتاری در حوزة آموزشهای مهارتی در ایران: یک مطالعة کیفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 361-382]
خلاقیتبررسی رابطه خلاقیت و هوش عاطفی با راهبردهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان شهر نایین [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 83-104]
خودارزشمندیپیشبینی بهزیستی روانشناختی براساس مؤلفههای خودارزشمندی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 203-220]
خودکارآمدی تحصیلیتاثیرآموزش زیست شناسی مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 81-103]
خودکارآمدی تحصیلیتأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-106]
خودکنترلیپیشبینی خودکنترلی براساس مهارتهای اجتماعی و رفتاری دانشآموزان با نیازهای ویژة ذهنی آموزشپذیر دبستانهای استثنایی شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-86]
د
دانش آموزانبررسی علل گرایش دانش آموزان به کتاب های کمکدرسی ریاضی از دیدگاه دبیران و دانش آموزان (پژوهش آمیخته) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 469-493]
دانشآموزان ابتداییاثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 247-267]
دانشآموزان با نیازهای ویژة ذهنیپیشبینی خودکنترلی براساس مهارتهای اجتماعی و رفتاری دانشآموزان با نیازهای ویژة ذهنی آموزشپذیر دبستانهای استثنایی شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-86]
دانشجو معلمارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد آمیخته) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 297-315]
دانشجومعلمارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 245-264]
دانشجومعلمانطراحی الگوی مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-39]
دانشجویانرابطه بین ادراک دانشجویان از کیفیت فضای دانشگاه و سازگاری آنها با دانشگاه: نقش واسطه ای درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 7-33]
دانشجویانرابطة بیعلاقگی تحصیلی و اضطراب امتحان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 449-467]
دانشجویانارتباط احساس تنهایی و ترس از ارزیابی منفی اجتماعی با استفادۀ آسیبزا از تلفن همراه در دانشجویان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 525-541]
دانش زیباییشناسیتبیین مدل سوادآموزی زبانشناختی دانشجومعلمان رشتة علومتربیتی دانشگاه فرهنگیان براساس دانش زیباشناختی، هوشاجتماعی و درک مبتنی بر تحلیل [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-154]
دانشگاه فرهنگیانارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 245-264]
دانشگاه فرهنگیانطراحی الگوی مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-39]
دانشگاه فرهنگیانواکاوی موانع و مشکلات فعالیت اعضای هیئت علمی در نظام آموزش عالی تربیت معلم [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 93-121]
دانشگاه فرهنگیانارائة مدل سنجش اثربخشی کارکردهای دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 123-152]
دانشگاه فرهنگیانارائة الگوی جذب دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان (با رویکرد آمیخته) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 297-315]
دانشگاه فرهنگیانشناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای اثربخشی رهبری مدیران پردیسهای دانشگاه فرهنگیان (مطالعة کیفی) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 391-425]
دبیرانبررسی علل گرایش دانش آموزان به کتاب های کمکدرسی ریاضی از دیدگاه دبیران و دانش آموزان (پژوهش آمیخته) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 469-493]
دبیران تربیت بدنیتأثیر ابعاد مدیریت دانش بر انگیزش و عملکرد شغلی دبیران تربیت بدنی شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 221-244]
درسپژوهیطراحی راهبردی برنامة درسپژوهی در مقطع ابتدایی با روشهای SWOT و QSPM [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 367-404]
درک مبتنی بر تحلیلتبیین مدل سوادآموزی زبانشناختی دانشجومعلمان رشتة علومتربیتی دانشگاه فرهنگیان براساس دانش زیباشناختی، هوشاجتماعی و درک مبتنی بر تحلیل [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-154]
درگیری تحصیلیرابطه بین ادراک دانشجویان از کیفیت فضای دانشگاه و سازگاری آنها با دانشگاه: نقش واسطه ای درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 7-33]
درگیری شغلینقش میانجی درگیری شغلی معلمان در رابطة توانمندیهای شخصیتی با فرسودگی شغلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 317-341]
دورة ابتداییمیزان انطباق محتوای برنامههای درسی دورة ابتدایی با نیازهای مرتبط با ارتقای سواد محیط زیستی دانشآموزان در حوزة شناختی از دیدگاه معلمان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 37-65]
دوسوتوانیتعهد در آموزش عالی از مسیر دوسوتوانی برند دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 321-338]
دوسوتوانی برندتعهد در آموزش عالی از مسیر دوسوتوانی برند دانشگاه علامه طباطبایی تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 321-338]
راهبردهای انگیزشیبررسی رابطه خلاقیت و هوش عاطفی با راهبردهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان شهر نایین [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 83-104]
راهبردهای یادگیری خودتنظیمیتأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر دارای افت تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 87-106]
راهبردهای یادگیری- یاددهیاثربخشی راهبردهای یادگیری- یاددهی با تأکید بر ICT فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد آموزشی دانشجومعلمان رشتة جغرافیای دانشگاه فرهنگیان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 293-324]
رشد قضاوت اخلاقیرابطة فلسفة تربیتی و سبک شناختی در حل مسألة معلم با رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 7-35]
رفتار سایشیبررسی وضعیت سایش اجتماعی کارکنان و رابطة آن با بیگانگی شغلی کارکنان ادارهکل آموزش و پرورش لرستان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-201]
رفتارشناسی اوتیسمارائة مدلی برای پاسخگوبودن مدارس عادی به کودکان اوتیسم بر پایة رفتارشناسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
رهبرشناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای اثربخشی رهبری مدیران پردیسهای دانشگاه فرهنگیان (مطالعة کیفی) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 391-425]
رویکرد رفتاریارائة مدل خطمشیگذاری آموزشی مبتنی بر رویکرد رفتاری در حوزة آموزشهای مهارتی در ایران: یک مطالعة کیفی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 361-382]
رویکرد رفتاریشناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر چابکی رفتاری سازمانی در بخش آموزش عالی با به کارگیری فراترکیب و تحلیل سلسلهمراتبی گروهی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 59-82]
رویکرد سازندهگراییتاثیرآموزش زیست شناسی مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 81-103]
ز
زبان و ادبیات فارسیتحلیلی بر نقش طراحی آموزشی در توسعۀ حرفهای کارورزان رشته زبان و ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-294]
زیستشناسیتاثیرآموزش زیست شناسی مبتنی بر رویکرد سازندهگرایی بر خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 81-103]
س
سازگاری با دانشگاهرابطه بین ادراک دانشجویان از کیفیت فضای دانشگاه و سازگاری آنها با دانشگاه: نقش واسطه ای درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 7-33]
سایش اجتماعیبررسی وضعیت سایش اجتماعی کارکنان و رابطة آن با بیگانگی شغلی کارکنان ادارهکل آموزش و پرورش لرستان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 181-201]
سبک شناختی در حل مسئلهرابطة فلسفة تربیتی و سبک شناختی در حل مسألة معلم با رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 7-35]
سبک مقابلهای مسألهمداربررسی مهارتهای مقابله با فشارهای روانی و مشکلات براساس نظریة روانشناختی فولکمن و لازاروس در مثنوی معنوی با تکیه بر حکایت «شیر و نخجیران» [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-380]
سبک مقابلهای هیجانمداربررسی مهارتهای مقابله با فشارهای روانی و مشکلات براساس نظریة روانشناختی فولکمن و لازاروس در مثنوی معنوی با تکیه بر حکایت «شیر و نخجیران» [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-380]
سرزندگی تحصیلیاثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 247-267]
طراحی آموزشیتحلیلی بر نقش طراحی آموزشی در توسعۀ حرفهای کارورزان رشته زبان و ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-294]
طراحی راهبردیطراحی راهبردی برنامة درسپژوهی در مقطع ابتدایی با روشهای SWOT و QSPM [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 367-404]
ع
عالمتحولات تاریخی گفتمان معلم در ایران معاصر [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 193-222]
عدالت آموزشیبررسی نابرابریهای آموزشی سیستان و بلوچستان در مقایسه با شاخصهای کشوری و ارائة الگویی برای تحقق عدالت آموزشی با تأکید بر فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 383-413]
عدالت اجتماعیمسئولیت حکومت اسلامی در هدایت متربیان از دیدگاه فقهی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 265-291]
عدالت سازمانیبررسی تأثیر عدالت سازمانی و اعتماد سازمانی بر نوآوری مدیران مدارس (مورد مطالعه: مدارس یزد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-179]
عملکرد آموزشیاثربخشی راهبردهای یادگیری- یاددهی با تأکید بر ICT فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد آموزشی دانشجومعلمان رشتة جغرافیای دانشگاه فرهنگیان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 293-324]
عملکرد تحصیلیبررسی رابطه خلاقیت و هوش عاطفی با راهبردهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان شهر نایین [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 83-104]
عملکرد شغلیرابطة هوش استراتژیک مدیران با عملکرد شغلی و موفقیت سازمانی کارکنان از دیدگاه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-61]
عملکرد شغلیتأثیر ابعاد مدیریت دانش بر انگیزش و عملکرد شغلی دبیران تربیت بدنی شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 221-244]
ف
فرسودگینقش میانجی درگیری شغلی معلمان در رابطة توانمندیهای شخصیتی با فرسودگی شغلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 317-341]
فرسودگی تحصیلیمفهومپردازی فلات تحصیلی و شناسایی عوامل زمینهای مؤثر بر آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 299-320]
فرسودگی تحصیلیرابطة بیعلاقگی تحصیلی و اضطراب امتحان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 449-467]
فرسودگی شغلینقش میانجی درگیری شغلی معلمان در رابطة توانمندیهای شخصیتی با فرسودگی شغلی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 317-341]
فرهنگبررسی عوامل مؤثر بر تحول در حوزه فرهنگ سازمانی در آموزش و پرورش ایران (مورد مطالعه: آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 381-402]
فرهنگ ارزشیابیتبعات شکلگیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 261-297]
فرهنگ سازمانیبررسی عوامل مؤثر بر تحول در حوزه فرهنگ سازمانی در آموزش و پرورش ایران (مورد مطالعه: آموزش و پرورش شهر تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 381-402]
فلاتمفهومپردازی فلات تحصیلی و شناسایی عوامل زمینهای مؤثر بر آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 299-320]
فلات تحصیلیمفهومپردازی فلات تحصیلی و شناسایی عوامل زمینهای مؤثر بر آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 299-320]
فلسفة تربیتیرابطة فلسفة تربیتی و سبک شناختی در حل مسألة معلم با رشد قضاوت اخلاقی دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 7-35]
فلسفة تعلیم و تربیتبررسی نابرابریهای آموزشی سیستان و بلوچستان در مقایسه با شاخصهای کشوری و ارائة الگویی برای تحقق عدالت آموزشی با تأکید بر فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 383-413]
فناوری اطلاعات و ارتباطاتاثربخشی راهبردهای یادگیری- یاددهی با تأکید بر ICT فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عملکرد آموزشی دانشجومعلمان رشتة جغرافیای دانشگاه فرهنگیان گیلان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 293-324]
ق
قابلیت یادگیریساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامة قابلیت یادگیری سازمانی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 244-211]
قابلیت یادگیری سازمانیساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامة قابلیت یادگیری سازمانی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 244-211]
ک
کارآمدینقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطة بین کارآمدی جمعی معلمان و هیجانات تدریس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 107-129]
کارآمدی جمعی معلماننقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطة بین کارآمدی جمعی معلمان و هیجانات تدریس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 107-129]
کارورزیطراحی الگوی مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-39]
کارورزیآسیبشناسی برنامة کارورزی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل تحلیلی سهشاخگی «3c» [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 245-265]
کارورزیتحلیلی بر نقش طراحی آموزشی در توسعۀ حرفهای کارورزان رشته زبان و ادبیات فارسی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 269-294]
کانون ارزیابیمدل شایستگی ها و توانایی های مدیران میانی آموزش و پرورش: پژوهشی آمیخته [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 163-193]
کتاب های کمک درسیبررسی علل گرایش دانش آموزان به کتاب های کمکدرسی ریاضی از دیدگاه دبیران و دانش آموزان (پژوهش آمیخته) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 469-493]
کلاس درسکاوشی بر فهم ابعاد اقتدار معلمی در کلاس درس دانشگاهی؛ با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 53-79]
کمالگراییپیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس ویژگیهای شخصیتی، کمالگرایی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبیرستانی شهر قم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 35-58]
کودکانبازی های خلاق مبنایی برای شکل گیری نگرش کارآفرینانه در کودکان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 495-523]
کودکان اوتیستیکارائة مدلی برای پاسخگوبودن مدارس عادی به کودکان اوتیسم بر پایة رفتارشناسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
کیفیت خدماتشناسایی و ارزیابی مؤلفههای کیفیت خدمات واحدهای آموزش دانشگاه: رویکرد آمیخته (مورد: واحد آموزش یکی از دانشکدههای دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 105-131]
کیفیت زندگی کاریکیفیت زندگی کاری و نقش آن در بیتفاوتی سازمانی معلمان ورزش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 245-260]
کیفیت فضای دانشگاهرابطه بین ادراک دانشجویان از کیفیت فضای دانشگاه و سازگاری آنها با دانشگاه: نقش واسطه ای درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 7-33]
گ
گرایشبررسی علل گرایش دانش آموزان به کتاب های کمکدرسی ریاضی از دیدگاه دبیران و دانش آموزان (پژوهش آمیخته) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 469-493]
گفتمانتحولات تاریخی گفتمان معلم در ایران معاصر [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 193-222]
م
متخصصتحولات تاریخی گفتمان معلم در ایران معاصر [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 193-222]
متربیمسئولیت حکومت اسلامی در هدایت متربیان از دیدگاه فقهی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 265-291]
مداخلات روانشناسی مثبتنگرتأثیر مداخلات روانشناسی مثبتنگر بر تابآوری، بهزیستی روانشناختی و شادکامی پدران وابسته به مواد مخدر دانشآموزان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 223-245]
مدارس ابتداییتبعات شکلگیری فرهنگ ارزشیابی کاذب در مدارس ابتدایی: مطالعهای پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 261-297]
مدل Aposبررسی سطح یادگیری دانشآموزان از مفاهیم فیزیک به کمک مدل ساختنگرایی APOS [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 133-161]
مدل سهشاخگیآسیبشناسی برنامة کارورزی دانشگاه فرهنگیان بر اساس مدل تحلیلی سهشاخگی «3c» [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 245-265]
مدلهای ذهنیبررسی و کشف مدلهای ذهنی دانش آموزان متوسطۀ اول در خصوص مفهوم حجم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 329-361]
مدیرانشناسایی عوامل مؤثر بر ارتقای اثربخشی رهبری مدیران پردیسهای دانشگاه فرهنگیان (مطالعة کیفی) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 391-425]
مدیران مدارسابعاد و الزامات حرفهایشدن مدیران مدارس(مورد مطالعه: دبیرستانهای دخترانة شهر مشهد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 137-162]
مدیریت دانشتأثیر ابعاد مدیریت دانش بر انگیزش و عملکرد شغلی دبیران تربیت بدنی شهر شیراز [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 221-244]
مراکز آموزشیارائة مدلی برای پاسخگوبودن مدارس عادی به کودکان اوتیسم بر پایة رفتارشناسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 33-52]
مربیگریطراحی الگوی مربیگری فرایند کارورزی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 7-39]
مشکلات رفتاریپیشبینی خودکنترلی براساس مهارتهای اجتماعی و رفتاری دانشآموزان با نیازهای ویژة ذهنی آموزشپذیر دبستانهای استثنایی شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-86]
مصاحبهتخصصیشناسایی مشکلات فرایند مصاحبه تخصصی داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به منظور ارائة الگوی مطلوب [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-136]
معلمتحولات تاریخی گفتمان معلم در ایران معاصر [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 193-222]
معلمان ورزش استان زنجانکیفیت زندگی کاری و نقش آن در بیتفاوتی سازمانی معلمان ورزش [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 245-260]
معلم پژوهندهآسیبشناسی برنامة معلم پژوهنده در آموزش و پرورش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 339-366]
مکان نمادینتحلیل ابعاد اجتماعی دانش محتوای آموزشی در آموزش ریاضی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
ملیگراتحولات تاریخی گفتمان معلم در ایران معاصر [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 193-222]
منابع انسانیمدل شایستگی ها و توانایی های مدیران میانی آموزش و پرورش: پژوهشی آمیخته [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 163-193]
مهارتهای اجتماعیپیشبینی خودکنترلی براساس مهارتهای اجتماعی و رفتاری دانشآموزان با نیازهای ویژة ذهنی آموزشپذیر دبستانهای استثنایی شهر تهران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-86]
موفقیت سازمانیرابطة هوش استراتژیک مدیران با عملکرد شغلی و موفقیت سازمانی کارکنان از دیدگاه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-61]
ن
نابرابری آموزشیبررسی نابرابریهای آموزشی سیستان و بلوچستان در مقایسه با شاخصهای کشوری و ارائة الگویی برای تحقق عدالت آموزشی با تأکید بر فلسفة تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 383-413]
نظام آموزش عالیواکاوی موانع و مشکلات فعالیت اعضای هیئت علمی در نظام آموزش عالی تربیت معلم [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 93-121]
نظام ارزشیابیطراحی الگوی اعتبارسنجی استانداردهای بینالمللی نظام ارزشیابی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 325-354]
نظام جذبارائه الگوی نظام جذب و تأمین نیروی انسانی حرفهای در آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 163-191]
نظریة ربطها و نسبتهاطراحی الگوی ساختاری- روشی تدریس رصدخانه ای به ابتنای نظریه ربط ها و نسبت ها (با تمرکز بر القای جمع الجمعی انفسی و آفاقی) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 295-328]
نظریة فولکمن و لازاروسبررسی مهارتهای مقابله با فشارهای روانی و مشکلات براساس نظریة روانشناختی فولکمن و لازاروس در مثنوی معنوی با تکیه بر حکایت «شیر و نخجیران» [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-380]
نظریه ساختنگراییبررسی سطح یادگیری دانشآموزان از مفاهیم فیزیک به کمک مدل ساختنگرایی APOS [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 133-161]
نظمرویکرد قرآن کریم در نظم اجتماعی نسبت به نظریه نظم اجتماعی پارسونز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 363-390]
نظم اجتماعیرویکرد قرآن کریم در نظم اجتماعی نسبت به نظریه نظم اجتماعی پارسونز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 363-390]
نگرش به ریاضیبررسی تأثیر آموزش مبتنی بر استانداردهای فرایندی NCTM بر نگرش و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایة پنجم در درس ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 195-214]
نگرش کارآفرینانهبازی های خلاق مبنایی برای شکل گیری نگرش کارآفرینانه در کودکان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 495-523]
نوآوریبررسی تأثیر عدالت سازمانی و اعتماد سازمانی بر نوآوری مدیران مدارس (مورد مطالعه: مدارس یزد) [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 155-179]
و
واحد آموزششناسایی و ارزیابی مؤلفههای کیفیت خدمات واحدهای آموزش دانشگاه: رویکرد آمیخته (مورد: واحد آموزش یکی از دانشکدههای دانشگاه تهران) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 105-131]
ویژگیهای شخصیتیپیشبینی اهمالکاری تحصیلی بر اساس ویژگیهای شخصیتی، کمالگرایی و اضطراب امتحان در دانشآموزان دبیرستانی شهر قم [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 35-58]
ه
هنجار اخلاقیتحلیل ابعاد اجتماعی دانش محتوای آموزشی در آموزش ریاضی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 67-92]
هوشرابطة هوش استراتژیک مدیران با عملکرد شغلی و موفقیت سازمانی کارکنان از دیدگاه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-61]
هوش اجتماعیتبیین مدل سوادآموزی زبانشناختی دانشجومعلمان رشتة علومتربیتی دانشگاه فرهنگیان براساس دانش زیباشناختی، هوشاجتماعی و درک مبتنی بر تحلیل [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 131-154]
هوش استراتژیکرابطة هوش استراتژیک مدیران با عملکرد شغلی و موفقیت سازمانی کارکنان از دیدگاه کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-61]
هوشعاطفیبررسی رابطه خلاقیت و هوش عاطفی با راهبردهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان شهر نایین [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 83-104]
هیجانات تدریسنقش میانجی توانمندسازی روانشناختی در رابطة بین کارآمدی جمعی معلمان و هیجانات تدریس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 107-129]
ی
یادگیریساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامة قابلیت یادگیری سازمانی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 244-211]
یادگیریبررسی سطح یادگیری دانشآموزان از مفاهیم فیزیک به کمک مدل ساختنگرایی APOS [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 133-161]
یادگیری سازمانیساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامة قابلیت یادگیری سازمانی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 244-211]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد