ابراهیمی، سارا اثربخشی آموزش نیرومندیهای منشی بر بهزیستی روانشناختی و تابآوری نوجوانان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 439-417]
ابراهیمی، سارا تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دورة دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفههای معرفتشناسی شخصی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 572-549]
ابراهیمی، سید عباس شناسایی ابعاد و مؤلفههای جذب، نگهداشت و توانمندسازی دانشجومعلمان در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 240-213]
ابراهیمی، مجتبی پیش بینی حمایت خود مختاری معلّمان براساس عوامل استرسزای شغلی با میا نجی گری راهبرد های مقابله ای [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 601-624]
احدی، حسن مقایسۀ اثربخشی رفتار درمانی- شناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر بینظمی هیجان افراد مبتلا به پرخوری عصبی (مورد مطالعه: دانشآموزان متوسطة شهر کرمان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 655-673]
احمدآبادی، آرزو طراحی الگوی جامع نقشهای پرورشی معلمان برای دورة ابتدایی و اعتباریابی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 478-437]
احمدآبادی، رؤیا بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر اثربخشی تصمیمگیری در سازمانهای دولتی با نقش تعدیلگر سیستمهای عملکرد بالا (مورد مطالعه: سازمان اداری و استخدامی کشور) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 566-539]
احمدی، پروین تلفیق برنامة درسی آموزش شیمی برای توسعة پایدار در دورة دوم متوسطه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 493-465]
احمدی، رحیم اثربخشی آموزش مهارتهای خودتنظیمی انگیزشی بر سرزندگی تحصیلی، تابآوری و درگیری تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطة دورة اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیة پنج تبریز [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
ادیب، یوسف واکاوی تجارب دانشآموزان پایة نهم از فرایند انتخاب رشتة تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 523-495]
ادیب منش، مرزبان طراحی و تبیین الگوی برنامة درسی تربیت زیباییشناسی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 742-719]
اردلان، محمد رضا مدل ساختاری توسعة فردی معلمان مدارس استثنایی (مورد: استان همدان) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 404-385]
ازموده، معصومه اثربخشی آموزش مهارتهای خودتنظیمی انگیزشی بر سرزندگی تحصیلی، تابآوری و درگیری تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطة دورة اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیة پنج تبریز [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
اسدپور، سارا واکاوی رویکرد مواجهه با رنج در کتابهای درسی فارسی مقطع متوسطة اول [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 547-525]
اسفیجانیان، زهرا ارزیابی کتابخانههای دانشگاه فرهنگیان بر اساس استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 384-359]
اسکندری، آرزو اثربخشی اجرای برنامة آموزش فلسفه به کودکان بر نگرش به خلاقیت و انگیزة پیشرفت دانشآموزان دختر شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 351-376]
اسماعیلی، محمد اثربخشی آموزش نیرومندیهای منشی بر بهزیستی روانشناختی و تابآوری نوجوانان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 439-417]
اسماعیلی، مریم بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پایة هشتم در آزمون تیمز؛ مطالعة تطبیق ایران و کشورهای منتخب [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 646-621]
اسمعیلی، محسن راهکارهای بهبود اثربخشی روش تدریس ورزش در مدارس استان کرمانشاه و ارائة الگوی مطلوب [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 592-567]
اشرف، حمید مقایسه تأثیر آموزش به روش کلاس معکوس و روش تدریس سنتی بر انگیزة پیشرفت و استرس تحصیلی دانشجویان در درس زبان انگلیسی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 388-367]
اصابت طبری، ابراهیم عوامل مؤثر بر سلامت سازمانی مدارس؛ نقش رهبری و اعتماد سازمانی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 56-31]
اصغری، نسیم بررسی انواع درکهای دانشآموزان دورة متوسطه در مواجهه با شکل هندسی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 353-387]
افتخار افضلی، سیدحسین ارزیابی کتابخانههای دانشگاه فرهنگیان بر اساس استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 384-359]
افتخاری، جابر ارزیابی میزان کاربست مؤلفههای تفکر مراقبتی از دیدگاه لیپمن در محتوای برنامة درسی قصدشدة پایة ششم دورة ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 592-574]
افتخاری، حجت ارزیابی میزان کاربست مؤلفههای تفکر مراقبتی از دیدگاه لیپمن در محتوای برنامة درسی قصدشدة پایة ششم دورة ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 592-574]
افتخاری، عفت ارزیابی میزان کاربست مؤلفههای تفکر مراقبتی از دیدگاه لیپمن در محتوای برنامة درسی قصدشدة پایة ششم دورة ابتدایی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 592-574]
افشار کرمانی، مژده بررسی تأثیر اجرای سنجش عملکردی بر سطوح بالای یادگیری و انگیزش در درس ریاضی و ارائة مدل کاربردی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر متوسطة دوم پایة دهم) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 121-143]
اقتصادی، احمدرضا ارزشیابی دورههای «کارشناسی ناپیوسته» دانشگاه فرهنگیان بر اساس الگوی سیپ و ارائۀ الگوی اجرای مناسب [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 30-7]
اکبرزاده، زهرا مضامین مغفول در برنامة درسی اجراشده از نگاه اساتید با تأکید بر روش آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 718-689]
اکبری، احمد طراحی مدل جانشینپروری مدیران آموزش و پرورش نواحی هفتگانۀ مشهد با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 134-105]
اکبری، تقی شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی راهبران آموزشی و تربیتی از دیدگاه معلمان چندپایه استان گیلان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 642-617]
اکبری بورنگ، محمد انطباق برنامة درسی تربیت بدنی قصدشده، اجراشده و کسبشده در پایة پنجم ابتدایی بیرجند [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 688-665]
الله وردی زاده، افسانه پیشبینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 449-467]
اللهی، ذبیح الله ارزیابی محتواهای رسمی موجود در شبکۀ شاد از دیدگاه معلمان دورة ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 179-161]
امیری، مجید تبیین و بررسی نشانگرهای نوآوری محتوای برنامه های درسی هنر مدارس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 169-192]
امیریان زاده، مژگان ارائة الگویی برای رتبهبندی مدارس غیر دولتی با رویکرد ذینفعان و اسناد بالادستی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 271-298]
امینی، محمد واکاوی دیدگاهها و عملکرد معلمان در زمینة تکلیفدهی به دانشآموزان در پایههای دورة اول ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 389-418]
امینی فر، الهه میزان انطباق محتوای کتابهای درسی ریاضی دورة دوم ابتدایی با آموزش برای توسعة پایدار [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 464-441]
انتصار فومنی، غلامحسین نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی و عزت نفس در رابطة بین سبکهای تفکر و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 343-325]
اوجینژاد، احمدرضا پیشبینی سازگاری تحصیلی دانشجویان کارشناسی دانشگاه فرهنگیان فارس بر اساس خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی ادراکشده [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 67-95]
اوجی نژاد، احمدرضا پیشبینی انگیزة پیشرفت تحصیلی از طریق سازگاری تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 505-531]
اولادیان، معصومه طراحی و تبیین الگوی برنامه درسی کارورزی تربیت معلم فکور در دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 37-66]
ب
باستانی پورمقدم، مهشید بررسی تطبیقی رویکرد توسعهمحور اسناد فرادستی آموزش و پرورش ایران و ژاپن با تأکید بر محور توسعۀ اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 269-233]
باقری، فریبرز طراحی الگوی مشغولیت تحصیلی: اعتباریابی به روش ترکیبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 664-643]
باقری مجد، محمد باقر انطباق برنامة درسی تربیت بدنی قصدشده، اجراشده و کسبشده در پایة پنجم ابتدایی بیرجند [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 688-665]
بختیاری فایندری، منصوره طراحی مدل جانشینپروری مدیران آموزش و پرورش نواحی هفتگانۀ مشهد با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 134-105]
بخشی جهرمی، مسیح اله تدوین الگوی توسعة فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 523-546]
بداق، رزا بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر اثربخشی تصمیمگیری در سازمانهای دولتی با نقش تعدیلگر سیستمهای عملکرد بالا (مورد مطالعه: سازمان اداری و استخدامی کشور) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 566-539]
بدلی، مهدی تدوین الگوی تلفیقی طراحی یادگیری و واکاوی یادگیری: رویکرد سازندهگرا [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 97-120]
برزویان، صمد شناسایی زمینههای همکاری و تعامل آموزشی بین مدارس متوسطه و دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی شهر تهران: یافتههای یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 195-220]
بزرگی نژاد، خدیجه ارائة الگویی برای رتبهبندی مدارس غیر دولتی با رویکرد ذینفعان و اسناد بالادستی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 271-298]
بنی هاشم، سیدکاظم تدوین الگوی تلفیقی طراحی یادگیری و واکاوی یادگیری: رویکرد سازندهگرا [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 97-120]
بهرامی، شهاب راهکارهای بهبود اثربخشی روش تدریس ورزش در مدارس استان کرمانشاه و ارائة الگوی مطلوب [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 592-567]
بیرمی پور، علی بررسی کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی استان ایلام [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 211-181]
پ
پاشایی، محمدرضا کارکرد بنمایۀ اگزیستانسیالیستی «آزادی» در استعارههای مفهومی فارسی یازدهم متوسطه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 547-575]
پرویزی، اکبر طراحی و تبیین الگوی برنامة درسی تربیت زیباییشناسی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 742-719]
پورروستایی اردکانی، سعید تدوین الگوی تلفیقی طراحی یادگیری و واکاوی یادگیری: رویکرد سازندهگرا [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 97-120]
پورکریمی، جواد طراحی الگوی شایستگیهای متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان در دوره آموزش ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-46]
ت
تقی پور ظهیر، علی مدل ساختاری توسعة فردی معلمان مدارس استثنایی (مورد: استان همدان) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 404-385]
تقی زاده، عباس الگوی برنامه درسی تربیت رسانهای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 7-38]
تنها، زهرا تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دورة دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفههای معرفتشناسی شخصی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 572-549]
ج
جباری، علیرضا طراحی چارچوبی برای شناسایی و دستهبندی مؤلفههای دانشگاه سبز در دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 165-193]
جعفری، الهه ارزیابی کیفیت مؤلفههای طرح هدایت تحصیلی نوین براساس مدل کانو [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 358-309]
جعفری، راضیه تأثیر میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی بر مؤلفههای سبک زندگی دانشآموزان دختر و پسر متوسطة اول و دوم یاسوج [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 179-153]
جعفری، سکینه پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان بر اساس بافت اجتماعی کلاس با میانجیگری مشارکت رفتاری و عاطفی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 329-350]
جلیلی، راضیه تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دورة دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفههای معرفتشناسی شخصی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 572-549]
جماعتی، رسول ارائة الگوی برنامة درسی تلفیقی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 449-476]
جوان بخت، علی رضا آسیبشناسی دورههای کارورزی معلمان پذیرفتهشده از طریق آزمون استخدامی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 73-57]
چ
چاوشی، سیدرسول بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر نشاط اجتماعی و سلامت روانی دانشآموزان مقطع متوسطه استان سمنان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 415-389]
ح
حاتمی، محمد مقایسۀ اثربخشی رفتار درمانی- شناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر بینظمی هیجان افراد مبتلا به پرخوری عصبی (مورد مطالعه: دانشآموزان متوسطة شهر کرمان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 655-673]
حافظی، حسین ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس نقش شاهدان قلدری در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 696-675]
حبیبی، لیلا تلفیق برنامة درسی آموزش شیمی برای توسعة پایدار در دورة دوم متوسطه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 493-465]
حجازی، اسد شناسایی اهداف و فعالیتهای مطلوب در برنامه درسی کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 47-76]
حجازی، اسد شناسایی ابعاد و مؤلفههای جذب، نگهداشت و توانمندسازی دانشجومعلمان در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 240-213]
حسن مرادی، نرگس بررسی تطبیقی «ارائة خدمات آموزشی و پرورشی به فرزندان شهدا، جانباختگان، جانبازان و رزمندگان» در کشورهای مختلف [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 625-653]
حسنوند عموزاده، مهدی ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس نقش شاهدان قلدری در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 696-675]
حسنی، فهیمه طراحی الگوی مشغولیت تحصیلی: اعتباریابی به روش ترکیبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 664-643]
حسنی، محمد پیشبینی رابطة نوع انگیزش والدین دانشآموزان با مشارکت آنها در آموزش فرزندان بر اساس مدل هور- دمسی و ساندلر [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 366-345]
حسین پور سعادت ابادی، جعفر تدوین الگوی توسعة فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 523-546]
حسینی، سید رسول مطالعة تأثیر برنامة تعالی مدیریت بر نوآوری با نقش واسطهای چابکی و یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: مدارس متوسطة شهر ری) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 299-328]
حسینی، سید رسول طراحی و تبیین الگوی برنامه درسی کارورزی تربیت معلم فکور در دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 37-66]
حسینی نسب، سیدداوود اثربخشی آموزش مهارتهای خودتنظیمی انگیزشی بر سرزندگی تحصیلی، تابآوری و درگیری تحصیلی در دانشآموزان مقطع متوسطة دورة اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیة پنج تبریز [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
حق شناس، زهرا تحلیل رابطه ساختاری بین ادراک از رهبری دانشمحور و عملکرد نوآورانه با نقش میانجی عملکردهای مدیریت دانش معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 266-241]
حلاجی، محسن واکاوی دلالتهای اسناد بالادستی دانشگاه فرهنگیان بر ویژگیهای معلم [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 221-246]
حیدری، جواد کارکرد بنمایۀ اگزیستانسیالیستی «آزادی» در استعارههای مفهومی فارسی یازدهم متوسطه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 547-575]
حیدری، محمدحسین جستاری در ویژگیهای سقراط در جایگاه معلمی الهامبخش [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 487-521]
حیدریانی، لیلا تأثیر آموزش هوش اخلاقی بر سرمایه روانشناختی، سرمایه اجتماعی و نوعدوستی دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 537-511]
خ
خاکی، علی آسیبشناسی دورههای کارورزی معلمان پذیرفتهشده از طریق آزمون استخدامی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 73-57]
خنیفر، حسین تدوین الگوی مشارکت دستگاهها و نهادها با نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی (مطالعهای به روش فراترکیب) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 403-423]
خنیفر، حسین آسیبشناسی دورههای کارورزی معلمان پذیرفتهشده از طریق آزمون استخدامی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 73-57]
خورسندی، الهام تحلیل رابطه ساختاری بین ادراک از رهبری دانشمحور و عملکرد نوآورانه با نقش میانجی عملکردهای مدیریت دانش معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 266-241]
خورسندی طاسکوه، علی شناسایی زمینههای همکاری و تعامل آموزشی بین مدارس متوسطه و دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی شهر تهران: یافتههای یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 195-220]
خیّر، محمد ارائة الگویی برای رتبهبندی مدارس غیر دولتی با رویکرد ذینفعان و اسناد بالادستی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 271-298]
درتاج، فریبرز طراحی الگوی مشغولیت تحصیلی: اعتباریابی به روش ترکیبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 664-643]
درفش، حجت الله بررسی کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی استان ایلام [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 211-181]
دستیار، وحید تأثیر میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی بر مؤلفههای سبک زندگی دانشآموزان دختر و پسر متوسطة اول و دوم یاسوج [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 179-153]
دهقان پوری، حوریه بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر نشاط اجتماعی و سلامت روانی دانشآموزان مقطع متوسطه استان سمنان [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 415-389]
دهقان منشادی، منصور بررسی و مقایسة عملکرد نومعلمان دانشآموختة کارشناسی پیوسته و مهارتآموز مادة 28 دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 419-448]
دهقانی یزدلی، هادی کارکرد بنمایۀ اگزیستانسیالیستی «آزادی» در استعارههای مفهومی فارسی یازدهم متوسطه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 547-575]
ذ
ذوالفقاری، حسین پیشبینی انگیزش تحصیلی (اُلگوی MUSIC) دانشجویان آموزش از راه دور بر اساس عوامل بزرگ شخصیتی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 325-352]
ر
راد، سیدابراهیم طراحی چارچوبی برای شناسایی و دستهبندی مؤلفههای دانشگاه سبز در دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 165-193]
ربی، سیما بررسی انواع درکهای دانشآموزان دورة متوسطه در مواجهه با شکل هندسی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 353-387]
رجب پور سواری، فاطمه بررسی تأثیر پدیدۀ تنوع فرهنگی بر فرایند آموزش: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 208-181]
رحمتی، محمدحسین تدوین الگوی مشارکت دستگاهها و نهادها با نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی (مطالعهای به روش فراترکیب) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 403-423]
رحیمی، محسن عوامل مؤثر بر سلامت سازمانی مدارس؛ نقش رهبری و اعتماد سازمانی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 56-31]
رستمی، حسین پیشبینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 449-467]
رستمی نژاد، محمد علی الگوی برنامه درسی تربیت رسانهای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 7-38]
رسولی، سیده عصمت مضامین مغفول در برنامة درسی اجراشده از نگاه اساتید با تأکید بر روش آمیخته [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 718-689]
رشیدی، علی تدوین الگوی مشارکت دستگاهها و نهادها با نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی (مطالعهای به روش فراترکیب) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 403-423]
رضوی زاده، ندا واکاوی چالشها و موانع فرایند هدایت تحصیلی دانشآموزان دورة اول متوسطه [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 435-405]
رفیع پور، ابوالفضل بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پایة هشتم در آزمون تیمز؛ مطالعة تطبیق ایران و کشورهای منتخب [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 646-621]
رمضانی، فاطمه جستاری در ویژگیهای سقراط در جایگاه معلمی الهامبخش [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 487-521]
رنجبر اسفیجر، نسرین بررسی نقش جو روانی- اجتماعی کلاس درس در خلاقیت هیجانی دانشآموزان پایة ششم [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 279-298]
روشنی علی بنه سی، حسن پیشبینی رابطة نوع انگیزش والدین دانشآموزان با مشارکت آنها در آموزش فرزندان بر اساس مدل هور- دمسی و ساندلر [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 366-345]
ریحانی، حسین شناسایی چالشهای تدریس در آموزش و پرورش ایران [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 232-209]
ز
زارعی، احسان طراحی مدل حمایت حرفهای از نومعلمان: یک مطالعة ترکیبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 510-479]
زارعی، رضا ارائة الگویی برای رتبهبندی مدارس غیر دولتی با رویکرد ذینفعان و اسناد بالادستی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 271-298]
زارعی، عظیم الله شناسایی ابعاد و مؤلفههای جذب، نگهداشت و توانمندسازی دانشجومعلمان در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 240-213]
زاهد بابلان، عادل شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی راهبران آموزشی و تربیتی از دیدگاه معلمان چندپایه استان گیلان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 642-617]
زلفی، وحیده اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان در مؤلفههای اهمالکاری تحصیلی و مؤلفههای عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر دورة دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-278]
زمانی، سیدصادق طراحی و تبیین الگوی برنامة درسی تربیت زیباییشناسی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 742-719]
زمانی مقدم، افسانه مدل ساختاری توسعة فردی معلمان مدارس استثنایی (مورد: استان همدان) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 404-385]
زنده دل، احمد طراحی مدل جانشینپروری مدیران آموزش و پرورش نواحی هفتگانۀ مشهد با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 134-105]
زینالی، شیرین پیشبینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس سبک های دلبستگی و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 449-467]
زینلی پور، حسین طراحی مدل حمایت حرفهای از نومعلمان: یک مطالعة ترکیبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 510-479]
س
ساکی، رضا بررسی و مقایسة عملکرد نومعلمان دانشآموختة کارشناسی پیوسته و مهارتآموز مادة 28 دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 419-448]
سبحانی، فاطمه تأثیر میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی بر مؤلفههای سبک زندگی دانشآموزان دختر و پسر متوسطة اول و دوم یاسوج [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 179-153]
سجادیان، ایلناز اثربخشی آموزش رفتارهای اجتماعی مطلوب تحصیلی بر اشتیاق و پایستگی تحصیلی دانشآموزان پسر دورة متوسطة دوم [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 145-167]
سرمدی، محمد رضا مطالعة رابطة باورهای معرفتشناختی و سبکهای یادگیری با نگرش دانشجویان نسبت به آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 615-593]
سرمدی، محمدرضا میزان انطباق محتوای کتابهای درسی ریاضی دورة دوم ابتدایی با آموزش برای توسعة پایدار [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 464-441]
سعادتی شامیر، ابوطالب طراحی الگوی مشغولیت تحصیلی: اعتباریابی به روش ترکیبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 664-643]
سعیدی، علی بررسی تطبیقی فرایند تألیف کتابهای درسی در ایران و چند کشور جهان (کره جنوبی، سنگاپور، ژاپن، ترکیه و آمریکا) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 69-101]
سلگی، مریم نقش تفکر انتقادی و سرمایه های روانشناختی در پیش بینی رضایت شغلی معلمان متأهل شهر تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 577-599]
سلیمی، سمانه بررسی نقش میانجی سرزندگی تحصیلی در رابطه بین انگیزش درونی با اشتیاق تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهر زاهدان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 135-160]
سماوی، عبدالوهاب طراحی مدل حمایت حرفهای از نومعلمان: یک مطالعة ترکیبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 510-479]
سواری، کریم ساخت و اعتباریابی پرسش نامه رفتارهای مخرب کلاسی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 149-164]
سوری، حسین ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس نقش شاهدان قلدری در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 696-675]
سیفی، علی طراحی الگوی شایستگیهای متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان در دوره آموزش ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-46]
ش
شادوند، معصومه پیشبینی رابطة نوع انگیزش والدین دانشآموزان با مشارکت آنها در آموزش فرزندان بر اساس مدل هور- دمسی و ساندلر [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 366-345]
شاه امیری، فاطمه سادات بررسی تأثیر اجرای سنجش عملکردی بر سطوح بالای یادگیری و انگیزش در درس ریاضی و ارائة مدل کاربردی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر متوسطة دوم پایة دهم) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 121-143]
شاهورانی سمنانی، احمد بررسی تأثیر اجرای سنجش عملکردی بر سطوح بالای یادگیری و انگیزش در درس ریاضی و ارائة مدل کاربردی (مورد مطالعه: دانشآموزان دختر متوسطة دوم پایة دهم) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 121-143]
شبیری، سید محمد میزان انطباق محتوای کتابهای درسی ریاضی دورة دوم ابتدایی با آموزش برای توسعة پایدار [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 464-441]
شجاعی، علی اصغر پیش بینی حمایت خود مختاری معلّمان براساس عوامل استرسزای شغلی با میا نجی گری راهبرد های مقابله ای [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 601-624]
شرخانزاده، ماریا مقایسۀ اثربخشی رفتار درمانی- شناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر بینظمی هیجان افراد مبتلا به پرخوری عصبی (مورد مطالعه: دانشآموزان متوسطة شهر کرمان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 655-673]
شمسی پاپکیاده، سیده زهرا میزان انطباق محتوای کتابهای درسی ریاضی دورة دوم ابتدایی با آموزش برای توسعة پایدار [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 464-441]
شیبک، الهه بررسی نقش میانجی سرزندگی تحصیلی در رابطه بین انگیزش درونی با اشتیاق تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهر زاهدان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 135-160]
شیخ زاده، محمد تبیین تجربة کاری معلمان مناطق محروم با نقش واسطة ویژگیهای شغلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 299-324]
شیربیگی، مریم مطالعة رابطة باورهای معرفتشناختی و سبکهای یادگیری با نگرش دانشجویان نسبت به آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 615-593]
شیرزادی، رضا بررسی تطبیقی رویکرد توسعهمحور اسناد فرادستی آموزش و پرورش ایران و ژاپن با تأکید بر محور توسعۀ اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 269-233]
شیری، اردشیر شناسایی سازوکارهای توسعه و نگهداشت نومعلمان در نظام آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 121-148]
ص
صادقی، جمال پیش بینی حمایت خود مختاری معلّمان براساس عوامل استرسزای شغلی با میا نجی گری راهبرد های مقابله ای [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 601-624]
صادقی، علی رضا ارزیابی ابعاد سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 427-448]
صرامی، غلامرضا مقایسۀ اثربخشی رفتار درمانی- شناختی و شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر بینظمی هیجان افراد مبتلا به پرخوری عصبی (مورد مطالعه: دانشآموزان متوسطة شهر کرمان) [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 655-673]
صمدی، پروین تلفیق برنامة درسی آموزش شیمی برای توسعة پایدار در دورة دوم متوسطه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 493-465]
ط
طهماسب زاده شیخلار، داود ارزیابی کیفیت مؤلفههای طرح هدایت تحصیلی نوین براساس مدل کانو [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 358-309]
ظ
ظفرمند، آزاده برنامة درسی پنهان و رفتار مبتنی بر اقتصاد مقاومتی دانشآموزان (مورد: یک دبستان دخترانه) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 223-253]
ع
عابدی نیا، افشین شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی راهبران آموزشی و تربیتی از دیدگاه معلمان چندپایه استان گیلان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 642-617]
عاشوری، مجتبی واکاوی تجارب دانشآموزان پایة نهم از فرایند انتخاب رشتة تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 523-495]
عاشوری نالکیاشری، هاجر تحلیل و بررسی پیامدهای گسترش نفوذ فضای مجازی بر آموزش و یادگیری در وضعیت کرونایی و پساکرونا؛ با رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 97-133]
عالی، آمنه رابطة راهبردهای انضباطی معلمان با حواسپرتی از تکلیف و بدرفتاری کلاسی از نظر دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 469-486]
عباداله عموقین، جعفر ارزیابی کتابخانههای دانشگاه فرهنگیان بر اساس استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 384-359]
عباس پور، عباس شناسایی زمینههای همکاری و تعامل آموزشی بین مدارس متوسطه و دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی شهر تهران: یافتههای یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 195-220]
عباسپور، نفیسه اثربخشی اجرای برنامة آموزش فلسفه به کودکان بر نگرش به خلاقیت و انگیزة پیشرفت دانشآموزان دختر شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 351-376]
عباسیان، حسین طراحی الگوی جامع نقشهای پرورشی معلمان برای دورة ابتدایی و اعتباریابی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 478-437]
عبدالهی مقدم، مریم تبیین خردمندی به واسطه نگرش به زمان و زیباشناسی در دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان خرمآباد [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 151-135]
عجم، علی اکبر بررسی نقش جو روانی- اجتماعی کلاس درس در خلاقیت هیجانی دانشآموزان پایة ششم [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 279-298]
عراقیه، علی رضا ارائة الگوی برنامة درسی تلفیقی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 449-476]
عرب زاده، عبدالرضا طراحی و تبیین الگوی برنامه درسی کارورزی تربیت معلم فکور در دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 37-66]
عسکری، یوسف بررسی کیفیت تدریس معلمان دورة ابتدایی استان ایلام [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 211-181]
علوی، سیدحسین تدوین مدل کیفی تدریس واحد تربیت بدنی در دوران شیوع کرونا (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 292-271]
علوی، سیده وحیده طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگیهای دیداری- فضایی دانشآموزان دوره ابتدایی در درس ریاضی ویژه آموزشهای مجازی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 7-35]
علی آبادی، خدیجه تدوین الگوی تلفیقی طراحی یادگیری و واکاوی یادگیری: رویکرد سازندهگرا [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 97-120]
علیپور، فرهاد عوامل مؤثر بر سلامت سازمانی مدارس؛ نقش رهبری و اعتماد سازمانی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 56-31]
ف
فانی، شیرین اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان در مؤلفههای اهمالکاری تحصیلی و مؤلفههای عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر دورة دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-278]
فتحی آذر، اسکندر واکاوی تجارب دانشآموزان پایة نهم از فرایند انتخاب رشتة تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 523-495]
فخری، فرناز تدوین مدل کیفی تدریس واحد تربیت بدنی در دوران شیوع کرونا (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 292-271]
فرجی ده سرخی، حاتم بررسی تأثیر پدیدۀ تنوع فرهنگی بر فرایند آموزش: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 208-181]
فرزادی، فاطمه ساخت و اعتباریابی پرسش نامه رفتارهای مخرب کلاسی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 149-164]
قادری مقدم، محمد ابراهیم بررسی و مقایسة عملکرد نومعلمان دانشآموختة کارشناسی پیوسته و مهارتآموز مادة 28 دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 419-448]
قدمی، مجید شناسایی مؤلفههای فرامنطقهای تربیت شهروندی در مکتب اسلام [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 377-402]
قربانی، محمود طراحی مدل جانشینپروری مدیران آموزش و پرورش نواحی هفتگانۀ مشهد با استفاده از رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 134-105]
قربانیان، پروین مدل ساختاری توسعة فردی معلمان مدارس استثنایی (مورد: استان همدان) [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 404-385]
قربانیان، حسین شناسایی ابعاد و مؤلفههای جذب، نگهداشت و توانمندسازی دانشجومعلمان در نظام تربیت معلم کشور با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 240-213]
ک
کارخانه، فاطمه رابطة راهبردهای انضباطی معلمان با حواسپرتی از تکلیف و بدرفتاری کلاسی از نظر دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 469-486]
کاشانیان، لیلی واکاوی دیدگاهها و عملکرد معلمان در زمینة تکلیفدهی به دانشآموزان در پایههای دورة اول ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 389-418]
کاووسی، اسمعیل تدوین الگوی توسعة فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 523-546]
کتبی، فرشته اثر کیفیت زندگی کاری بر فلات شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 101-119]
کچوئیان جوادی، رضا شناسایی مؤلفههای فرامنطقهای تربیت شهروندی در مکتب اسلام [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 377-402]
کدیور، پروین ویژگیهای روانسنجی نسخة فارسی مقیاس نقش شاهدان قلدری در مدرسه [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 696-675]
کرمی، ناصر شناسایی مؤلفههای فرامنطقهای تربیت شهروندی در مکتب اسلام [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 377-402]
کریمی، منوچهر اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان در مؤلفههای اهمالکاری تحصیلی و مؤلفههای عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر دورة دوم متوسطه [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 255-278]
کریمی باغملک، آیت اله مطالعة تأثیر برنامة تعالی مدیریت بر نوآوری با نقش واسطهای چابکی و یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: مدارس متوسطة شهر ری) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 299-328]
کریمی تبار، حسین شناسایی سازوکارهای توسعه و نگهداشت نومعلمان در نظام آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 121-148]
کشتورز کندازی، احسان پیشبینی سازگاری تحصیلی دانشجویان کارشناسی دانشگاه فرهنگیان فارس بر اساس خوشبینی تحصیلی و خودکارآمدی ادراکشده [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 67-95]
کفراشی، محمد حسین بررسی تطبیقی «ارائة خدمات آموزشی و پرورشی به فرزندان شهدا، جانباختگان، جانبازان و رزمندگان» در کشورهای مختلف [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 625-653]
کلانتر، جهانگیر تأثیر آموزش هوش اخلاقی بر سرمایه روانشناختی، سرمایه اجتماعی و نوعدوستی دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 537-511]
کهرازهی، مجید ارزیابی محتواهای رسمی موجود در شبکۀ شاد از دیدگاه معلمان دورة ابتدایی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 179-161]
کیانی، قمر نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی و عزت نفس در رابطة بین سبکهای تفکر و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 343-325]
گ
گل پور، روح ا... مطالعة تأثیر برنامة تعالی مدیریت بر نوآوری با نقش واسطهای چابکی و یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: مدارس متوسطة شهر ری) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 299-328]
گلستانی، حسن پیشبینی فرسودگی تحصیلی دانشآموزان بر اساس بافت اجتماعی کلاس با میانجیگری مشارکت رفتاری و عاطفی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 329-350]
گلکاری، سمیه الگوی برنامه درسی تربیت رسانهای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 7-38]
م
محبی، علی شناسایی مؤلفههای فرامنطقهای تربیت شهروندی در مکتب اسلام [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 377-402]
محبی، مینا واکاوی تجارب دانشآموزان پایة نهم از فرایند انتخاب رشتة تحصیلی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 523-495]
محمد جعفری، خاطره طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگیهای دیداری- فضایی دانشآموزان دوره ابتدایی در درس ریاضی ویژه آموزشهای مجازی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 7-35]
محمدزاده ادملایی، رجبعلی پیش بینی حمایت خود مختاری معلّمان براساس عوامل استرسزای شغلی با میا نجی گری راهبرد های مقابله ای [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 601-624]
محمدی، علی تدوین مدل کیفی تدریس واحد تربیت بدنی در دوران شیوع کرونا (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 292-271]
محمدی، مهدی طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگیهای دیداری- فضایی دانشآموزان دوره ابتدایی در درس ریاضی ویژه آموزشهای مجازی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 7-35]
محمدی، مهدی ارزیابی کتابخانههای دانشگاه فرهنگیان بر اساس استانداردهای کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 384-359]
مدنی، سید احمد واکاوی دیدگاهها و عملکرد معلمان در زمینة تکلیفدهی به دانشآموزان در پایههای دورة اول ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 389-418]
مرادی، علی مطالعة رابطة باورهای معرفتشناختی و سبکهای یادگیری با نگرش دانشجویان نسبت به آموزش الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 615-593]
معظمی، مجتبی تدوین الگوی توسعة فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 523-546]
معظمی، مجتبی بررسی تطبیقی «ارائة خدمات آموزشی و پرورشی به فرزندان شهدا، جانباختگان، جانبازان و رزمندگان» در کشورهای مختلف [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 625-653]
معینی کیا، مهدی شناسایی عوامل مؤثر بر اثربخشی راهبران آموزشی و تربیتی از دیدگاه معلمان چندپایه استان گیلان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 642-617]
ملاحسینی، امیرهوشنگ اثربخشی آموزش رفتارهای اجتماعی مطلوب تحصیلی بر اشتیاق و پایستگی تحصیلی دانشآموزان پسر دورة متوسطة دوم [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 145-167]
ملامحمد زمانی، مرضیه تبیین تجربة کاری معلمان مناطق محروم با نقش واسطة ویژگیهای شغلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 299-324]
مهرآور گیگلو، شهرام بررسی تأثیر پدیدۀ تنوع فرهنگی بر فرایند آموزش: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 208-181]
مهرام، بهروز برنامة درسی پنهان و رفتار مبتنی بر اقتصاد مقاومتی دانشآموزان (مورد: یک دبستان دخترانه) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 223-253]
موسوی، امیر مطالعۀ نقش رهبری معنوی و خودکارآمدی مدیران در چابکی سازمانی مدارس [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 103-75]
موسوی، ستاره تبیین و بررسی نشانگرهای نوآوری محتوای برنامه های درسی هنر مدارس [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 169-192]
موسوی گرگری، سیده شیما تدوین مدل کیفی تدریس واحد تربیت بدنی در دوران شیوع کرونا (مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان) [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 292-271]
موسی پور، نعمت الله ارزیابی ابعاد سواد چندفرهنگی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 427-448]
موسی پور، نعمت الله طراحی مدل حمایت حرفهای از نومعلمان: یک مطالعة ترکیبی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 510-479]
موسیوند، محبوبه نقش تفکر انتقادی و سرمایه های روانشناختی در پیش بینی رضایت شغلی معلمان متأهل شهر تهران [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 577-599]
مولائی علی آباد، حسین بررسی تأثیر پدیدۀ تنوع فرهنگی بر فرایند آموزش: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 208-181]
میدانی پور، کتایون شناسایی زمینههای همکاری و تعامل آموزشی بین مدارس متوسطه و دانشکدههای روانشناسی و علوم تربیتی شهر تهران: یافتههای یک مطالعه کیفی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 195-220]
میرعرب رضی، رضا ارزیابی کیفیت مؤلفههای طرح هدایت تحصیلی نوین براساس مدل کانو [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 358-309]
میرغفاری، فاطمه طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگیهای دیداری- فضایی دانشآموزان دوره ابتدایی در درس ریاضی ویژه آموزشهای مجازی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 7-35]
میرکمالی، سید محمد پیشبینی عملکرد مدیران مدارس ابتدایی برحسب مولفههای کارکردهای اجرایی مغز [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 247-270]
ن
نادری، زهرا اثربخشی اجرای برنامة آموزش فلسفه به کودکان بر نگرش به خلاقیت و انگیزة پیشرفت دانشآموزان دختر شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 351-376]
نادری، سمیه راهکارهای بهبود اثربخشی روش تدریس ورزش در مدارس استان کرمانشاه و ارائة الگوی مطلوب [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 592-567]
نادری، ناهید تدوین الگوی مشارکت دستگاهها و نهادها با نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی (مطالعهای به روش فراترکیب) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 403-423]
نادی، محمد علی تحلیل رابطه ساختاری بین ادراک از رهبری دانشمحور و عملکرد نوآورانه با نقش میانجی عملکردهای مدیریت دانش معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 266-241]
نادی، محمدعلی اثربخشی آموزش رفتارهای اجتماعی مطلوب تحصیلی بر اشتیاق و پایستگی تحصیلی دانشآموزان پسر دورة متوسطة دوم [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 145-167]
ناصری جهرمی، راحیل طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگیهای دیداری- فضایی دانشآموزان دوره ابتدایی در درس ریاضی ویژه آموزشهای مجازی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 7-35]
ناصری جهرمی، رضا طراحی و اعتباریابی الگوی شایستگیهای دیداری- فضایی دانشآموزان دوره ابتدایی در درس ریاضی ویژه آموزشهای مجازی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 7-35]
نامداری پژمان، مهدی طراحی الگوی شایستگیهای متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان در دوره آموزش ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 17-46]
نامور، مجید اثر کیفیت زندگی کاری بر فلات شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 101-119]
نصرتی هشی، کمال اثربخشی اجرای برنامة آموزش فلسفه به کودکان بر نگرش به خلاقیت و انگیزة پیشرفت دانشآموزان دختر شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 351-376]
نظری، خسرو مطالعة تأثیر برنامة تعالی مدیریت بر نوآوری با نقش واسطهای چابکی و یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: مدارس متوسطة شهر ری) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 299-328]
نظری، خسرو مطالعۀ نقش رهبری معنوی و خودکارآمدی مدیران در چابکی سازمانی مدارس [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 103-75]
نعمتی داغیان، سکینه تبیین تجربة کاری معلمان مناطق محروم با نقش واسطة ویژگیهای شغلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 299-324]
نقدی دورباطی، وحید مطالعه تجربی شرایط اجتماعی نظم خُرد بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان در درس فیزیک [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 193-221]
نقی لو، زینب اثر کیفیت زندگی کاری بر فلات شغلی معلمان ورزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 101-119]
نودهی، فرامرز ارزشیابی دورههای «کارشناسی ناپیوسته» دانشگاه فرهنگیان بر اساس الگوی سیپ و ارائۀ الگوی اجرای مناسب [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 30-7]
نوذری، حسینعلی بررسی تطبیقی رویکرد توسعهمحور اسناد فرادستی آموزش و پرورش ایران و ژاپن با تأکید بر محور توسعۀ اجتماعی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 269-233]
نوغانی دخت بهمنی، محسن برنامة درسی پنهان و رفتار مبتنی بر اقتصاد مقاومتی دانشآموزان (مورد: یک دبستان دخترانه) [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 223-253]
نوه ابراهیم، عبدالرحیم طراحی الگوی جامع نقشهای پرورشی معلمان برای دورة ابتدایی و اعتباریابی آن از دیدگاه متخصصان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 478-437]
نیکخو، فاطمه رابطة راهبردهای انضباطی معلمان با حواسپرتی از تکلیف و بدرفتاری کلاسی از نظر دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 469-486]
نیکخواه فرخانی، زهرا تبیین تجربة کاری معلمان مناطق محروم با نقش واسطة ویژگیهای شغلی [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 299-324]
و
وارسته نیا، مهدی پیشبینی انگیزة پیشرفت تحصیلی از طریق سازگاری تحصیلی، فرسودگی تحصیلی و اضطراب امتحان [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 505-531]
ورشوی، سمیه واکاوی چالشها و موانع فرایند هدایت تحصیلی دانشآموزان دورة اول متوسطه [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 435-405]
ویسکرمی، حسنعلی تأثیر آموزش هوش اخلاقی بر سرمایه روانشناختی، سرمایه اجتماعی و نوعدوستی دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 537-511]
ه
هوشی السادات، سید علیرضا مطالعة اثربخشی آموزشهای مهارتی؛ مورد مطالعه کارآموزان زن مراکز فنی حرفهای نائین [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 620-593]
ی
یاسینی، علی شناسایی سازوکارهای توسعه و نگهداشت نومعلمان در نظام آموزش و پرورش [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 121-148]
یاوری، احسان جستاری در ویژگیهای سقراط در جایگاه معلمی الهامبخش [دوره 11، شماره 2، 1401، صفحه 487-521]
یدی، شکوفه نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی و عزت نفس در رابطة بین سبکهای تفکر و اضطراب امتحان دانشآموزان دختر [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 343-325]
یوسفی، فریده رابطة فراشناخت و سرزندگی تحصیلی: نقش واسطهگری راهبردهای تنظیم انگیزش [دوره 11، شماره 1، 1401، صفحه 477-504]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد